کانفیگ مودم هوآوی

اگر شما مودم هواوی مدل E5573s را خریداری کردید،نیاز دارید که مودم جدید خود را کانفیگ کنید،اگر مراحل زیر را در مودم خود فعال نمایید ،مشکلی با آن نخواهید داشت.لطفا مراحل زیر را به دقت دنبال نمایید و اگر دچار مشکل شدید با ما در ارتباط باشید.

1-با این آدرس بروید: OVO.com.au/Getstarted

جهت فعال شدن سیمکارت خود به این آدرس مراجعه نمایید،در ابتدا شماباید نام نویسی انجام دهید و سپس مراحل کانفیگ را جهت فعالسازی سیم کارت خود انجام دهید.

2-سیمکارت OVO خود را در مودم درج نمایید.

مودم هواوی

3-مودم خود را به برق متصل نمایید.

مودم خود را به برق متصل نمایید و منتظر بمانید که چراغ برق آن روشن شود.اگر شما چراغ قرمز مشاهده کردید،بدین معناست که باید APN (نقطه دسترسی) به شبکه را تنظیم کنید.

 

مودم هوآوی

4-حالا دستگاه های خود را به وای فای متصل نمایید:

در قسمت پشت مودم خود،جزئیات مهمی را مشاهده میکنید که شما جهت وارد شدن به مودم به آن نیاز دارید.جهت اتصال وای فای کامپیوتر به دستگاه ،نام Optus-4G-E5573-8130 از قسمت نام وای فای سرچ نمایید.از سرچ PCs WiFi  در بالای مودم خود استفاده نمایید.

مودم هوآوی

زمانی که از دستگاه خودتان به وای فای متصل شدید،از شما در خواست پسورد می شود،همچنین شما می توانید پسورد را در قسمت بالای مودم پیداکنید،در این مورد پسورد  WIFI KEY = 1370e9fr می باشد.بعد از وارد کردن پسورد،شما باید به مودم وصل شوید.

 

مودم هوآوی

مراحل زیر را دنبال نمایید جهت اتصال به پورتال مودم ها:

5-پنجره جدید باز کنید:

 

مودم هوآوی

پنجره جدید باز کنید وآدرس IP را که در بالای مودم نمایش داده می شود را وارد نمایید،در این مورد آدرس IP ،192.168.8.1 است.

6-گزینه تنظیمات را انتخاب کنید:

 

مودم هوآوی

گزینه تنظیمات را انتخاب کنید و یوزر و پسورد ایجاد نمایید ،همچنین شما میتوانید آن بالای مودم خود پیداکنید.در این مورد

USER=admin

PASS= admin

7-پروفایل جدید ایجاد نمایید:

شما پروفایل جدید ایجاد خواهید کرد که نام پروفایل را    OVO و نام APN را   yesinternet  تنظیم می نمایید،بعد ازآن روی گزینه SAVE کلیک نمایید،سپس NEXT  و دوباره کلید NEXT را کلیک نمایید و در پایان گزینه FINISH  را کلیک نمایید.

 

مودم هوآوی

در انتها شما پیامی دریافت خواهید کرد که حاکی از آن دارد که شما با موفقیت پروفایل خود را تنظیم کردید.هم اکنون شما باید بتوانید به اینترنت متصل شوید،اگر متصل نشدید،یکبار کلید پاور مودم را روشن و خاموش کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//