چگونه چت و پیام حذف شده واتساپ را بخوانیم؟

واتساواتس اپ، نرم افزار پیام‌رسان محبوبی است که متعلق به فیس بوک است. همانطور که می دانید چند وقتی است که ویژگی پاک کردن پیام در چت های شخصی و گروهی در این مسنجر راه اندازی شده است. در اپلیکیشن تلگرام زمانی که شما یک پیام را پاک می کنید، پیام کامل حذف می شود و اگر شخص گیرنده پیام چت را باز کند متوجه پاک شدن پیفام نمی شود. اما بر خلاف تلگرام، در واتس اپ اگر شما پیغام را پاک کنید، عبارت“This message was deleted” برای شخص گیرنده نمایش داده می شود و او متوجه پاک کردن پیغام توسط شما می شود. اما اگر به دنبال خواندن پیغام های پاک شده واتس اپ هستید  و برایتان سوال است که چگونه پیام حذف شده واتساپ را بخوانیم ؟ چند راه حل وجود دارد که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد:

خواندن پیام های پاک شده واتساپ با استفاده از WhatsApp Chat Backup

اگر بخواهید اقدام به ریکاوری پیام های واتساپ کنید که به طور تصادفی پاک کرده اید، می توانید از طریق پشتیبان گیری یا بک آپ WhatsApp Chat که به طور پیش فرض هر شب ساعت 2 صبح انجام می شود، انجام دهید. شما می توانید بازه پشتیبانگیری را به روزانه، هفتگی یا ماهانه تغییر دهید. با این حال توصیه می شود بک آپ روزانه را به عنوان فرکانس پشتیبان گیری انتخاب کنید، به علت اینکه بازیابی چت ها راحت تر انجام می شود.

برای بازیابی چت حذف شده واتس اپ، مراحل زیر را دنبال کنید:

اگر از یک دستگاه تحت سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید، واتس اپ را حذف کنید و دوباره آن را از فروشگاه Google Play نصب کنید.

شرایط و ضوابط را تایید کنید و شماره تلفن همراه خود را همراه با کد کشور در مرحله بعد وارد کنید.

یک گزینه برای بازگرداندن چت از نسخه پشتیبان در این مرحله وجود دارد. با کلیک بر روی گزینه بازگردانی، چت واتس اپ بازیابی خواهد شد.

چگونه پیام حذف شده واتساپ را بخوانیم

خواندن پیام های پاک شده واتساپ با نصب نرم افزار ثالث

پاسخ دوم برای سوال چگونه پیام حذف شده واتساپ را بخوانیم ؟ نصب اپلیکیشنی دیگر است. قابلیت دسترسی به تاریخچه اعلان ها یا Notification Log روی همه تلفن‌های هوشمند وجود ندارد. به همین دلیل برای خواندن پیام های حذف شده واتس اپ، می توانید از برنامه های ثالث استفاده کنید. برنامه های زیادی در فروشگاه Google Play موجود هستند که به شما اجازه می دهند پیام های WhatsApp را پس از آنکه شما یا فرستنده آن را حذف کرده اید، بازیابی کنید. این برنامه ها اعلان های نرم افزارهای مختلف را در خود ذخیره می کنند. اپلیکیشن Notisave یکی از این نرم افزار ها است که می توانید از گوگل پلی دانلود کنید این نرم افزار تمام اطلاع رسانی‌های تلفن شما را ضبط می ‌کند. بعد از نصب این اپ باید اجازه دسترسی به notification را برای آن صادر کنید.

چگونه پیام حذف شده واتساپ را بخوانیم

این اپلیکیشن تمام اعلان ها از جمله پیام‌های WhatsApp که حذف می‌شوند را ذخيره می‌کند. تنها کافی است به اپلیکیشن Notisave بروید تا notification ها را مشاهده کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//