آموزش نصب اسنپ چت روی ویندوز

اسنپ چت یکی از محبوب ترین برنامه ها برای سیستم عامل اندروید و IOS است. این اپلیکیشن امکان ایجاد تصاویر خاص و ارسال آن به سایر کاربران را فراهم می کند. با توجه به افزایش روز افزون نصب این برنامه روی گوشی های هوشمند و اشتراک گذاری بیشتر عکس ها، بسیاری از کاربران به دنبال نصب این اپ روی سیستم عامل ویندوز و مک هستند تا بتوانند روی سیستم کامپیوتری خود نیز از این نرم افزار استفاده کنند. در ادامه آموزش نصب اسنپ چت روی ویندوز را برای شما آماده کرده ایم:

در حالی که برنامه هایی مانند فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام دارای نسخه های مربوط به وب هستند، برای اپلیکیشن موبایل اسنپ چت ورژن وب وجود ندارد. اما نگران نباشید راه حلی برای نصب این برنامه روی ویندوز و مک وجود دارد.

قبل از اینکه این برنامه را روی سیستم کامپیوتری خود نصب کنید بهتر است در مورد آن بیشتر بدانیم:

Snapchat چیست؟

بیس اساسی اسنپ چت بر اساس آپلود عکس و فیلم های محو شونده استوار است. ارسال و دریافت مدیا به صورت 24 ساعته از ویژگی های این اپلیکیشن است. این برنامه فیلترهای زیادی برای عکس و فیلم ها دارد که بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند. نصب اسنپ چت بسیار آسان است اما با توجه به اینکه ورژن وب یا نرم افزار ویندوزی برای آن تهیه نشده در ادامه راه حلی مناسب برای نصب آن را ارائه می دهیم.

آموزش نصب اسنپ چت روی ویندوز
آموزش نصب اسنپ چت روی ویندوز

آموزش نصب اسنپ چت در ویندوز

یک راه ساده برای نصب اسنپ چت روی ویندوز، استفاده از برنامه شبیه ساز اندروید Bluestacks است. شبیه ساز اندروید، یک نرم افزار است که محیط دستگاه Android را بر روی رایانه شما شبیه سازی می کند و به شما کمک می کند تا برنامه های Android را روی کامپیوتر خود اجرا کنید.

به وب سایت Bluestacks بروید و نرم افزار Bluestacks را دانلود کنید. هنگامی که بلو استکس نصب می شود، شما باید بر روی صفحه نصب دوبار کلیک کنید تا نصب شود. هنگامی که فرایند نصب را کامل کردید، App Store Bluestacks باز می شود که در آن شما باید با حساب Google خود وارد شوید. به دنبال این، یک پنجره Android مانند تلفن هوشمند که در آن فروشگاه گوگل وجود دارد، ظاهر می شود. شما فقط باید آن را باز کنید، Snapchat را جستجو کنید و آن را دانلود کنید.

توجه داشته باشید که برای فرستادن عکس از اسنپ چت باید روی سیستم کامپیوتری خود، دوربین داشته باشید، اما اگر هدفتان تنها مشاهده عکس های دیگر کاربران است احتیاجی به دوربین نخواهید داشت.

آموزش نصب اسنپ چت روی ویندوز
آموزش نصب اسنپ چت روی ویندوز

نحوه نصب اسنپ چت روی سیستم عامل مک

فرایند نصب اسنپ روی Mac شبیه به نصب آن روی یک کامپیوتر ویندوزی است:

  • شما نیاز به نصب شبیه ساز Bluestacks از وب سایت Bluestacks دارید.
  • مراحل ذکر شده قبلی را دنبال کنید، تا برنامه نصب شود.
  • وارد حساب کاربری گوگل خود شوید، Snapchat را دانلود و نصب کنید.

چگونه بدون استفاده از بلواستکس اسنپ چت را روی کامپیوتر نصب کنیم؟

بلواستکس تنها شبیه ساز اندرویدی نیست که می توانید آن را برای دریافت برنامه های خاص در ویندوز و مک استفاده کنید. تعداد زیادی برنامه شبیه ساز وجود دارد که شما می توانید آن ها را روی سیستم کامپیوتری خود نصب کنید و به راحتی از آن ها بهره ببرید. باید آنها را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که کدامیک مناسب تر است.

  • شبیه ساز اندروید Droid4X
  • شبیه ساز اندروید در ویندوز MEmu
  • نصب برنامه های اندروید در ویندوز Andy
  • شبیه ساز اندروید در ویندوز Remix OS Player
  • شبیه ساز اندروید در ویندوز LeapDroid
  • شبیه ساز اندروید AMIDuOS 2 Lollipop
5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//