آموزش نصب faceapp و روش استفاده

نرم افزار تغییر چهره یا ویرایش چهره faceapp، ابزاری است که توسط آن می توانید تصویر و عکس خود را به کمک فیلترهای موجود در برنامه جوان تر ، پیرتر و یا با جنسیت مخالف به نمایش بگذارید.

این برنامه ویرایشگر عکس،  به صورت رایگان می تواند با فشار یک دکمه ظاهر شما را به طور کامل تغییر دهد. نرم افزار faceapp (فیس اپ) در بین رسانه های اجتماعی دارای محبوبیت زیادی می باشد.

شما  برای استفاده ار قابلیت های خاص و بیشتر این نرم افزار باید هزینه اضافی پرداخت کنید تا بتوانید هر کاری را که می خواهید با FaceApp انجام دهید.

همچنین نگرانی هایی درباره امنیت و حریم خصوصی وجود دارد که باید گفت برنامه FaceApp ، برنامه ای بی خطر استفاده کنید.

FaceApp یا نرم افزار تغییر چهره چیست؟

چگونه FaceApp را دانلود کنیم؟

می توانید FaceApp را در هر دو سیستم عامل Android و iOS پیدا کنید – هم اکنون می توانید مستقیماً آن را از فروشگاه اپل یا فروشگاه Google Play دانلود کنید.

این برنامه را براحتی مانند هر برنامه دیگر می توانید دانلود کنید. برای دانلود این برنامه ممکن است لازم باشد گذرواژه خود را وارد کرده خود را ثبت کنید.

نحوه استفاده از FaceApp چگونه است؟

FaceApp استفاده کاربردی بسیار آسان دارد و به شما امکان می دهد هر عکس سلفی گرفته شده با دوربین یا عکس های قدیمی تری که قبلاً در تلفن خود داشته اید را ویرایش کنید.

می توانید با فشار دادن گزینه All photo، “همه عکس ها” در پایین صفحه ، یک عکس را انتخاب کرده یا صورت خود را به سمت بالا بکشید تا یک تصویر با دوربین برنامه بگیرد.

تصویری که انتخاب کرده اید روی گزینه ای به نام Original قرار می گیرد ، در سمت راست گزینه هایی مانند Smile ، Smile 2 ، Spark ، Old ، Young ، Female و Male را نیز خواهید داشت.

نحوه استفاده از faceapp

هر دو گزینه لبخند  smile و smile2، دهان شما را باز کرده و برخی از دندان ها را در بر می گیرد ، در حالی که اسپارک spark ، باعث  صاف شدن پوست شما می شود. همچنین گزینه های زن و مرد نیز وجود دارد که ویژگی های مردانه یا زنانه تری به شما می دهد.

جالب ترین گزینه های پیر و جوان هستند ، که باعث ایجاد چین و چروک می شود.

نحوه استفاده از FaceApp چگونه است؟

نحوه اشتراک گذاری عکس های FaceApp چگونه است؟

پس از ایجاد شاهکار خود ، نماد اشتراک گذاری در زیر تصویر ظاهر می شود. علامت پیکان رو به پایین، به شما امکان می دهد تصویر را برای ارسال در اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر نیز وجود دارد بارگیری کنید.

همچنین گزینه ای برای اشتراک گذاری در سایر برنامه ها مانند WhatsApp و سیستم عامل های پیام رسانی نیز وجود دارد. اگر به سمت چپ بروید ، گزینه هایی را برای ایجاد GIF ها و کلاژهای عکس های خود نیز پیدا خواهید کرد تا بتوانید چندین عکس ویرایش شده را در یک عکس مشترک نشان دهید.

برای چه آیتم های پولی برنامه faceapp باید هزینه پرداخت کنم؟

این برنامه با FaceApp 3.4 با فیلترهای زیبایی و حتی بیشتر به روز شده است ، اما برای دسترسی به آنها باید هزینه پرداخت کنید. فیلترهای جدید به شما این امکان را می دهد تا پوست خود را صاف کنید ، به موهای صورت خود حالت بدهید و یا حتی به خود جلوه ای چشمگیر تر بدهید.

به روزرسانی و پرداخت هزینه باعث از بین رفتن تبلیغات می شود و به شما این امکان را می دهد تا علامت های سفید را از پایین تصاویر حذف کنید. برای پرداخت هزینه آن ، وارد بخش تنظیمات برنامه شوید و دکمه خرید را فشار دهید. سپس برنامه به شما کمک می کند تا خرید خود را تمام کنید .

چرا faceapp کار نمی کند؟

اگر برنامه faceapp کار نمیکند، لطفاً برنامه را کامل بسته و دوباره باز کنید ” یا “این که عملیات نصب برنامه تمام نشده است .

FaceApp کاربران را در برخی کشورها بلاک کرده باشد ، بنابراین می توانید بعد از نصب VPN به سرویس FaceApp دسترسی پیدا کنید. در صورت امتحان کردن این کار ، ابتدا باید برنامه را ببندید ، سپس VPN را فعال کنید و دوباره برنامه را راه اندازی کنید.

اندروید باکس چیست؟

3.2 | (5)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//