روش ساخت یک شبکه اجتماعی و کسب درآمد از آن

ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم. تقریباً همه افراد جامعه ، از افراد مشهور گرفته تا مردم عادی ، از کانالهای مختلف رسانه های اجتماعی از جمله Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، Google+ استفاده می کنند تا با دوستان ، بستگان و طرفداران خود در ارتباط باشند. در حقیقت ، اکثر مردم اکنون معتاد به رسانه های اجتماعی هستند و به معنای واقعی کلمه در دنیای رسانه های اجتماعی زندگی می کنند و از دنیای واقعی خود خارج شده اند.

با گسترش دنیای برنامه ها ، شبکه های اجتماعی توسط بسیاری از سازمان ها از شرکت های Fortune 500 گرفته تا مشاغل با اندازه متوسط مورد استفاده قرار می گیرند. کانال های رسانه های اجتماعی امروزه برای اهداف مختلفی از جمله تبلیغ برند ، تبلیغات خاص و هدفمند ، تعامل اجتماعی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این ، با ایجاد برنامه رسانه اجتماعی ، سازمان ها در صدد ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان بالقوه هستند و به آنها امکان می دهد بدون هیچ مشکلی ، راه حلی برای سؤالات خود پیدا کنند.

شما با شناخت مشاغل مختلف و حوزه های فعالیت صنایع و شرکت ها می توانید به راحتی شبکه اجتماعی منحصر به فردی را طراحی کنید تا کار کردن در آن شغل برای افراد درگیر در آن مجموعه بسیار کاربردی و قابل استفاده باشد.

به دلیل میلیون ها کاربر در یک سایت شبکه های اجتماعی ، تبلیغ کنندگان ممکن است حاضر باشند مبلغ زیادی را برای یک تبلیغ در یک شبکه اجتماعی بپردازند.

همچنین با شناخت نیاز جامعه می توانید برنامه هایی چون اسنبپ، تبسی و رستوران آنلاین و … را طراحی کنید و کسب درآمد کنید.

چگونه یک برنامه رسانه اجتماعی مانند فیس بوک را در 3 مرحله آسان ایجاد کنیم؟

مخاطب هدف خود را تعریف کنید – جامعه خود را بشناسید.

استراتژی رشد را بر اساس کاربران خود توسعه دهید.

شبکه اجتماعی خود را به طور موثر تبلیغ کنید.

 طراحی را با تصاویر جذاب تنظیم کنید.

ویژگی هایی مانند فیس بوک ، توییتر و غیره را اضافه کنید ( بدون برنامه نویسی نیز می توانید یک برنامه رسانه اجتماعی تهیه کنید.)

برنامه خود را در Google Play و iTunes منتشر کنید.

چگونه یک برنامه را توسعه دهم؟

راهنمای گام به گام برای ساخت اولین برنامه موبایل

مرحله 1: ایده یا موضوعی را در نظر داشته باشید. اگر از قبل یک ایده برنامه دارید ، به مرحله دوم بروید.

مرحله 2: نیاز را مشخص کنید.

مرحله 3: جریان و ویژگی های آن را تنظیم کنید.

مرحله 4: ابتدا طرحی را قرار دهید.

مرحله 5: یک طراح را استخدام کنید.

مرحله 6: ایجاد حساب های برنامه نویسی برای دراپ استورها و انتشار برنامه

مرحله 7: تجزیه و تحلیل.

اگر بازار را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده اید و کلیه مواد لازم (یک نقشه ذهنی ، مشخصات عملکردی) را برای ساخت شبکه اجتماعی خود دارید ، اولین قدم که با تیم خود برداشته اید ، طراحی UX / UI است. طراحی UX به طراحی تجربی کاربر اشاره دارد ، در حالی که طراحی UI مخفف طراحی رابط کاربری است. هر دوی اینها برای یک محصول IT بسیار مهم هستند.

یک راه خوب برای طراحی رسانه اجتماعی تهیه نسخه اول (اصلی) برنامه سفارشی است این باعث می شود که نسخه کامل برنامه را آسان تر ارتقا دهید. لازم است که به پروژه خود در سطح جهانی نگاه کنید .

هر برنامه رسانه های اجتماعی باید حداقل یك ویژگی منحصر به فرد را برای  مقابله با رقبای خود داشته باشد ، یك مجموعه اساسی از عملکردها وجود دارد كه هر برنامه اجتماعی قادر به انجام آن نیست.

ویژگی های برنامه بزرگ رسانه اجتماعی چیست؟

  • حریم خصوصی و امنیت
  • ادغام سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی دیگر
  • اطلاع رسانی و اخبار
  • پروفایل های شخصی قابل تنظیم

آیا می توان بدون برنامه نویسی برنامه بسازید؟

Appy Pie

Appy Pie به کاربران بدون دانش برنامه نویسی اجازه می دهد تا برنامه هایی را ایجاد کنند. Appy Pie می تواند برای ایجاد برنامه هایی برای Windows ، iOS و Android استفاده شود که می توانید در Google Play یا iTunes منتشر کنید. این سیستم عامل شامل استفاده از مؤلفه های drag-and-drop است و هیچ بارگیری و نصب لازم ندارد.

برنامه ساخت رسانه اجتماعی

هزینه ایجاد یک برنامه رسانه اجتماعی چقدر دارد؟

هزینه ساخت برنامه رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر ممکن است بر اساس ویژگی های برنامه  ، بسترهای نرم افزاری ، ابزارها ، زمان تحویل و پیچیدگی آن متفاوت باشد. بنابراین ، ساخت یک برنامه رسانه های اجتماعی تقریباً 10 تا 12 ماه زمان خواهد برد.

در کل ، تهیه و آزمایش یک برنامه رسانه های اجتماعی بسته به پیچیدگی آن ممکن است از 550 تا 1300 ساعت طول بکشد. اگر تصمیم گرفتید از ویژگی های اضافی استفاده کنید ، زمان و هزینه افزایش می یابد. استفاده از ویژگی های پیشرفته باعث می شود برنامه شما کاربران بیشتری را به خود جلب کند.

از کجا آموزش کدنویسی به کودک را شروع کنیم

4.5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//