چگونه بدون نیاز به آیفون در اپل واچ پادکست گوش دهیم؟

برای گوش دادن به پادکست در اپل واچ به هدفون یا بلندگوهای بلوتوث نیاز دارید. وقتی پادکست‌هایی را به اپل واچ خود اضافه می‌کنید، می‌توانید هر جا که می‌روید به آن‌ها گوش دهید؛ حتی زمانی که آیفون خود را همراه ندارید.

کافی است در برنامه پادکست آیفون خود متصل شوید و پادکست‌های متنوع را در آنجا مشاهده کنید. همچنین امکان جالبی که در اپل واچ وجود دارد، این است که می‌توانید موسیقی و پادکست‌ها را از آیفون با ساعت خود همگام سازی کنید. سپس می‌توانید محتوای ساعت خود را بدون آیفون در نزدیکی خود پخش کنید، حتی اگر ساعت شما به Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه متصل نباشد.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به آموزش گوش دادن به پادکست در اپل واچ بپردازیم. اگر شما هم یکی از این گجت‌های جذاب را در اختیار دارید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

گوش دادن به پادکست‌های ذخیره شده در اپل واچ

برنامه اپل واچ در آیفون می‌تواند پادکست‌های مختلف را مستقیما با برنامه Apple Watch همگام‌سازی کند. برای گوش دادن به پادکست در Apple Watch مراحل زیر را طی کنید:

1- در iPhone، به Settings > Podcasts بروید و Sync Podcasts را روشن کنید.

گوش دادن به پادکست‌های ذخیره شده در اپل واچ

2- اپلیکیشن اپل واچ را در آیفون باز کنید. به تب My Watch رفته و Podcasts را انتخاب کنید.

3- در قسمت Add Episodes From  گزینه Custom را انتخاب کنید.

4- برای حالت نمایش‌هایی که می‌خواهید با ساعت خود همگام سازی کنید، روی کلید جابجایی ضربه بزنید. حالت نمایش در حالی که اپل واچ روی شارژر است، با آن همگام می‌شود.

حالت‌های نمایش را با اپل واچ همگام کنید

5- برنامه پادکست را در اپل واچ باز کنید، Digital Crown را بچرخانید تا میان گزینه‌ها حرکت کنید و سپس، روی یک پادکست ضربه بزنید تا پخش آن شروع شود.

پخش پادکست را شروع کنید

نکته: برای شنیدن پادکست به هدفون بلوتوث نیاز دارید. همچنین اپل پس از گوش دادن به پادکست‌ها، به طور خودکار آنها را از اپل واچ حذف می‌کند.

دانلود قسمت‌های پادکست جدید اپل واچ

هنگامی که اپل واچ را شارژ می‌کنید، پادکست‌های مشترک به طور خودکار با ساعت همگام سازی می‌شوند. همچنین می‌توانید پادکست‌ها را به صورت دستی همگام سازی کنید. تا زمانی که ساعت به شبکه Wi-Fi متصل است، می‌توانید پادکست‌ها را بدون آیفون، پخش و دانلود کنید.

نکته: بارگیری پادکست‌ها از طریق بلوتوث در اپل واچ انرژی زیادی مصرف می‌کند، بنابراین مطمئن شوید که دارای شارژ کافی می‌باشید.

دسترسی به پادکست‌های آیفون در اپل واچ

به طور پیش فرض، اپل واچ یک قسمت از 10 نمایش برتر در Listen Now را دانلود می‌کند. برای همگام‌سازی پادکست‌های خاص، این مراحل را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن اپل واچ را در آیفون باز کنید.
  2. روی ساعت من ضربه بزنید، سپس روی پادکست ضربه بزنید.
  3. روی Custom ضربه بزنید، سپس مکان‌ها و نمایش‌هایی را که می‌خواهید در اپل واچ خود بارگیری کنید، روشن کنید.
اپل واچ سعی می‌کند از هر نمایشی که انتخاب می‌کنید سه قسمت دانلود کند. اگر یک مکان سفارشی انتخاب کنید، اپل واچ سعی می‌کند تا حد امکان قسمت‌های پخش نشده را اضافه کند.

برای بارگیری مجدد قسمت‌ها، از همه پادکست‌هایی که با اپل واچ در آنها اشتراک دارد، روی Up Next ضربه بزنید.

پادکست‌های دانلود شده را ببینید

  1. برنامه پادکست را در اپل واچ را باز کنید.
  2. روی Library و سپس روی Downloaded ضربه بزنید.

پخش پادکست‌های سیری (SIRI) در اپل واچ

چیزی مانند «Hey Siri, play the Podcast Still Processing» را بگویید. Apple Watch آخرین قسمت پادکست را پخش می‌کند.

کلام آخر

با معرفی watchOS 6، برنامه پادکست ترفندهای جدیدی را به کاربران خود نشان داد که از طریق ساعت، می‌توانید به ایستگاه‌های سفارشی که در تلفن خود ایجاد کرده‌اید گوش دهید.

همچنین از این طریق، قسمت‌های خاصی از پادکست‌ها را در ساعت خود پخش کنید. برای باز کردن پادکست در اپل واچ شما نیاز ندارید تنظیمات خاصی را بر روی آن انجام دهید و استفاده از آن بسیار راحت است؛ به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

در این مقاله به شما به طور کامل آموزش داده‌ایم که چگونه می‌توانید با روش‌های ساده، از گوش دادن به پادکست در اپل واچ لذت ببرید.

سوالات متداول

آیا از اپل واچ می‌توان به پادکست های آیفون دسترسی داشت؟

بله – ما در این مقاله به صورت کامل توضیح داده‌ایم که چگونه می‌توانید بدون همراه داشتن آیفون و تنها از طریق اپل واچ، به پادکست‌های خود گوش دهید.

آیا پادکست‌ها را می‌توان در اپل واچ ذخیره کرد؟

بله – طبق روشی که در این مقاله بررسی کرده‌ایم، می‌توانید به سادگی پادکست‌های محبوب خود را در اپل واچ ذخیره نمایید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//