برنامه شبیه ساز 2 و 3 بعدی یادگیری فیزیک

تاریخچه ساخت آلگودو Algodoo 

آلگودو Algodoo یک محصول شبیه ساز 2D رایگان است که به عنوان یک ابزار یادگیری فیزیک طراحی شده است. Emil Emerfeldt به عنوان بخشی از پایان نامه کارشناسی ارشد خود در سال 2008 آن را ساخت. این نرم افزار سرانجام با نام Algodoo در سال 2009 توسط Algoryx Simulation AB منتشر شد. نسخه سه بعدی ، Algoryx Momentum ، در سال 2017 عرضه شد ، اما یک محیط پیشرفته تر است که مناسب دانشجویان جدید الورود نیست.

برنامه آلگودو Algodoo و کاربرد آن 

الگودو راهی است که هم معلمان و هم دانش آموزان بتوانند بطور تعاملی ، آزمایش های مجازی درس را طوری نمایش دهند تا درک مفهومی از فیزیک را ایجاد کنند.

معلمان می توانند از Algodoo به عنوان ابزاری برای ارزیابی استفاده کنید و بدون آموزش کدنویسی به کودکان، از دانش آموزان بخواهند با طراحی مدل ها ، آزمایش ها یا بازی ها آنچه آموخته اند را ارائه دهند. از آنجا که کاربران می توانند خلاقیت ها و دروس خود را به اشتراک بگذارند ، معلمان همچنین می توانند کار خود و کارهای دانش آموزان خود را منتشر کنند و به یک جامعه جهانی بزرگتر کمک کنند.

Algodoo همچنین می تواند ابزاری مناسب باشد تا دانش آموزان بتوانند مدلهایی را برای حل مشکلات بزرگتر در دنیای واقعی طراحی کنند ، یا می توانند آنها را به عنوان کار مقدماتی ارزان برای ساخت و پروژه های واقعی طراحی کنند.

Algodoo  یک بازی فیزیکی 2بعدی است که به دانش آموزان اجازه می دهد سیستم های کاری و اشیاء را بسازند. این اپلیکیشن مانند ترکیبی از جعبه اسباب بازی است که منجر به سرگرمی و کشف خواهد شد. علاوه بر نسخه وب رایگان ، یک اپلیکیشن پولی برای iPad نیز وجود دارد.

تغییر چگالی یک شی ، جرم یا ماده ای که از آن ساخته شده می تواند تا حد زیادی بر نحوه عملکرد آن تأثیر بگذارد ، و دانش آموزان با دیدن این تغییرات در عمل ، به طور موثر از طریق آزمایش می توانند فیزیک یاد بگیرند. جاذبه (مغناطیس) ، و نور نیز می تواند ایجاد شود. در حالی که کاربران پیشرفته می توانند کارهای خارق العاده ای انجام دهند ، حتی مبتدی ها می توانند با تعداد کمی اشیاء و تنظیمات ، ببینند چگونه کارهایی مانند تراکم یا شکست انجام می شود.

اپلیکیشن گوشی موبایل آلگودو برای آموزش فیزیک پایه فوق العاده است ، زیرا برخی از پیچیدگی ها و سردرگمی های دنیای سه بعدی را از بین می برد و آموزش های مفیدی را برای کاربران جدید ارائه می دهد.

 دانش آموزان دیگر نگران نیستند و کنترل و راه اندازی آزمایش های ساده برای آنها آسان تر می شود.  Algodoo یک اپلیکیشن جذاب و پشتیبان فیزیک پایه است که به دانش آموزان کمک می کند تا با منطق و مفاهیمی مانند بی تحرکی ، حرکت و سکون و … آشنا شوند. تعداد متغیرهایی که کاربران می توانند کنترل کنند چشمگیر است ، به این معنی که دانش آموزان تازه کار تا دانشجویان با تجربه می توانند همیشه چیزهای جدیدی برای ساخت و آزمایش پیدا کنند.

فیلم معرفی برنامه آلگودو Algodoo

 

دانلود برنامه آلگودو Algodoo

دانلود برنامه یادگیری فیزیک آلگودو algodoo دانلود برنامه یادگیری فیزیک آلگودو algodoo دانلود برنامه یادگیری فیزیک آلگودو algodoo

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//