برنامه چراغ قوه برای اندروید پایین – 10 اپلیکیشن برتر فلش لایت

برنامه چراغ قوه در تلفن‌های همراه اندرویدی جدید، از کارایی خاصی برخوردار نیست. زیرا این تلفن‌ها در طراحی سخت افزار خود، یک LED درونی دارند که کاربران را از اپلیکیشن جانبی فلش لایت یا همان چراغ قوه بی‌نیاز می‌کند. با این حال، بسیاری از گوشی‌های قدیمی‌تر اندروید، به نصب یک اپلیکیشن شخص ثالث برای محیط‌های تاریک و کم نور، نیاز دارند.

علاوه بر کاربران گوشی‌های نسخه‌های اولیه اندروید، برخی دیگر از افراد هم ترجیح می‌دهند علاوه بر فلش لایت درونی، یک برنامه جانبی چراغ قوه هم روی تلفن همراه خود داشته باشند. ما به فکر این عزیزان بوده‌ایم و این مقاله به صورت تخصصی برای آن‌ها آماده شده است.

امروز و در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به بررسی 8 برنامه چراغ قوه برای اندروید بپردازیم. اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که به این اپلیکیشن‌ها علاقمند شده‌اید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

برنامه Color Flashlight

برنامه چراغ قوه اندروید Color Flashlight با ابزارها و ویژگی‌های فراوانی که دارد، یکی از محبوب‌ترین فلش لایت‌های موجود به شمار می‌رود. این اپلیکیشن برای نوردهی به محیط، از صفحه نمایش یا چراغ LED پشت تلفن همراه استفاده می‌کند. نکته مثبت دیگر این‌که Color Flashlight دارای الگوها و رنگ‌های مختلفی است.

برنامه Color Flashlight

جلوه‌های ویژه رنگی، جلو‌های اضطراری و … از دیگر ویژگی‌های این چراغ قوه محبوب اندروید محسوب می‌شوند. Color Flashlight کاملا رایگان است و برای استفاده از آن، نیاز به هیچ پرداخت درون برنامه‌ای ندارید. با این حال، ممکن است با تبلیغات زیادی در حین اجرا، مواجه شوید.

برای دانلود Color Flashlight کافیست روی لینک زیر ضربه زده و وارد صفحه این برنامه در فروشگاه گوگل پلی شوید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این برنامه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران پلی استور دانلود شده و امتیاز 4.1 از 5 را کسب کرده است.

برنامه Flashlight

Flashlight از یک رابط کاربری بسیار آسان برخوردار است و حتی با تکان دادن گوشی، می‌تواند روشن و خاموش شود. این ویژگی‌ها سبب شده‌اند تا ما این اپلیکیشن را در ردیف بهترین برنامه چراغ قوه برای اندروید قرار دهیم. دکمه خاموش و روشن سریع و یک ویجت اختصاصی هم از دیگر قابلیت‌های این فلش لایت محبوب، به شمار می‌روند.

برنامه چراغ قوه برای اندروید flashlight

Flashlight کاملا رایگان است و هیچ تبلیغات درون برنامه‌ای هم ندارید. با این حال، می‌توانید با پرداخت 4.99 دلار اکانت پرمیوم این برنامه را خریداری کرده و از امکانات حرفه‌ای آن، برخوردار شوید. فلش لایت بسیار ساده است و کار شما را برای یک چراغ قوه همه فن حریف، کاملا راه می‌اندازد.

برای دانلود اپلیکیشن Flashlight روی لینک زیر ضربه زده و وارد فروشگاه گوگل پلی شوید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این برنامه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندروید دانلود شده و امتیاز 4.7 از 5 را کسب کرده است. همین موضوع، کیفیت بالای فلش لایت را به خوبی نشان می‌دهد.

چراغ قوه Flashlight Classic

برنامه چراغ قوه اندروید Flashlight Classic عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و مانند دیگر اپلیکیشن‌های فلش لایت کار می‌کند. این برنامه از صفحه نمایش یا چراغ LED پشت تلفن همراه برای ایجاد نور در محیط‌های تاریک استفاده می‌کند. جالب است بدانید که Flashlight Classic کمتر از 1 مگابایت حجم دارد و فضای بسیار کمی از حافظه گوشی شما را اشغال می‌کند.

چراغ قوه torch

این چراغ قوه از یک تایمر برخوردار است و حتی با صفحه نمایش تاریک هم کار می‌کند. برای استفاده از آن نیاز به کرک ندارید و در نتیجه، کاملا رایگان است. البته ممکن است با تبلیغات درون برنامه‌ای مواجه شوید که این موضوع، کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.

برای دانلود Flashlight Classic کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این برنامه بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران فروشگاه گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.6 از 5 را دریافت کرده است.

اپلیکیشن Flashlight by Ruddy Rooster

Ruddy Rooster یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای داشتن یک چراغ قوه برای اندروید است. این اپلیکیشن در عین سادگی، از کیفیت مناسبی برخوردار است و از صفحه نمایش یا چراغ LED پشت تلفن همراه برای ایجاد نور استفاده می‌کند.

Flashlight by Ruddy Rooster

این فلش لایت کاملا رایگان است و در زمان استفاده از آن، شاهد هی تبلیغاتی نخواهید بود. جلوه‌های مختلف برای نوردهی، یکی از بهترین قابلیت‌های این چراغ قوه ساده اما محبوب، به شمار می‌رود.

روی لینک زیر ضربه بزنید تا وارد صفحه Ruddy Rooster در گوگل پلی شده و این اپلیکیشن را به راحتی نصب کنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این برنامه بیش از یک میلیون بار در پلی استور دانلود شده و امتیاز 4.5 از 5 را دریافت کرده است.

اپلیکیشن چراغ قوه Flashlight HD

Flashlight HD یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های برنامه چراغ قوه برای اندروید به شمار می‌رود. طراحی ساده، ویجت‌های صفحه اصلی و پشتیبانی از چندین نور رنگی از مهم‌ترین ویژگی‌های این فلش لایت محبوب، محسوب می‌شوند. البته نورهای رنگی فقط روی صفحه نمایش تلفن، قابل دسترسی هستند.

چراغ قوه اندورید Torch Flashlight LED HD

این چراغ قوه کاملا رایگان است؛ اما تبلیغات زیادی را در زمان اجرا به کاربران نمایش می‌دهد. البته شما می‌توانید با پرداخت 2.99 دلار، یکی از مشترکین ویژه این برنامه شوید و از شر تبلیغات مزاحم، برای همیشه راحت شوید.

برای دانلود Flashlight HD کافیست روی لینک زیر ضربه زده و وارد صفحه برنامه در فروشگاه پلی استور شوید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این برنامه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندروید دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5 را هم کسب کرده است.

برنامه Icon Torch

Icon Torch یک برنامه منحصر به فرد چراغ قوه است که از رابط کاربری برخوردار نیست! در نتیجه هیچ تنظیماتی هم برای آن وجود ندارد. تنها کاری که این اپلیکیشن انجام می‌دهد این است که با ضربه زدن روی آیکون آن در صفحه اصلی، چراغ LED تلفن همراه شما روشن یا خاموش می‌شود!

چراغ قوه اندروید Icon Torch - Flashlight

این برنامه از هیچ تبلیغاتی برخوردار نیست و به صورت کاملا رایگان عرضه می‌شود. از طرفی دیگر، تنها یک نور ساده به شما می‌دهد و این موضوع، سبب می‌شود به عنوان یک چراغ قوه کلاسیک، عملکردی فوق‌العاده داشته باشد.

برای دانلود Icon Torch روی لینک زیر ضربه زده و وارد فروشگاه پلی استور شوید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این برنامه بیش از یک میلیون بار توسط کاربران اندروید نصب شده و امتیاز 4.7 از 5 را هم دریافت کرده است.

اپلیکیشن چراغ قوه اندروید Flashlight Free

چراغ قوه Flashlight Free همان‌طور که از اسمش هم پیداست، کاملا رایگان است و حتی تبلیغات درون برنامه‌ای هم ندارد. رابط کاربری این برنامه به صورت بسیار ساده طراحی شده است: روی آیکون اپلیکیشن در صفحه اصلی ضربه می‌زنید و چراغ LED روشن می‌شود. به همین سادگی!

چراغ قوه flashlight free

البته این برنامه یک نسخه پولی هم دارد که می‌توانید با پرداخت 1 دلار، آن را خریداری کنید. اما جالب است بدانید که این هزینه فقط برای حمایت از توسعه دهندگان برنامه پرداخت می‌شود و نسخه‌‌های رایگان و پرمیوم Flashlight Free هیچ تفاوتی با هم ندارند!

برای دانلود این چراغ قوه برای اندروید می‌توانید روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

Flashlight Free بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندروید نصب شده و امتیاز 4.2 از 5 را نیز کسب کرده است.

برنامه Tiny Flashlight

همان‌طور که از اسم این برنامه‌ هم مشخص است، از حجم بسیار کمی برخوردار است و به عنوان یک چراغ قوه برای اندروید عالی عمل می‌کند. Tiny Flashlight از یک رابط کاربری بسیار ساده برخوردار است و برای دسترسی به ویژگی‌های حرفه‌ای آن، مجبور به نصب برخی از پلاگین‌ها هستید.

فلش لایت اندورید tiny flashlight

امکان سفارشی‌سازی و هم‌چنین برخورداری از یک دکمه اطلاع رسانی (مناسب برای قفل صفحه‌های جدید اندروید) از مهم‌ترین ویژگی‌های این فلش لایت محبوب به شمار می‌روند. Tiny Flashlight دارای تبلیغات درون برنامه‌ای است؛ اما به صورت کاملا رایگان عرضه می‌شود.

برای دانلود این چراغ قوه، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این برنامه بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران اپ استور دانلود شده و امتیاز 4.5 از 5 را هم کسب کرده است.

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک برنامه چراغ قوه برای اندروید هستید، اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله معرفی شدند، به خوبی کار شما را راه می‌اندازند. تمام برنامه‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، کاملا رایگان هستند و برای استفاده از آن‌ها، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید.

در صورتی که هم‌چنان در ارتباط با فلش لایت‌های اندروید سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول

آیا همه گوشی های اندروید چراغ قوه دارند ؟

خیر . تلفن های همراه اندروید که از نسخه های قدیمی این سیستم عامل استفاده می‌کنند از چراغ قوه یا همان فلش لایت برخوردار نیستند. برای داشتن چراغ قوه در این تلفن‌ها، باید یک برنامه جانبی را دانلود و نصب کنید.

بهترین برنامه چراغ قوه برای اندروید کدام است؟

برنامه‌های چراغ قوه بسیاری در فروشگاه گوگل پلی موجود هستند که اکثر آن‌ها از کیفیت مناسبی برخوردارند. با این وجود، پیشنهاد ما به شما برای داشتن یک فلش لایت عالی و رایگان، اپلیکیشن Color Flashlight است.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//