برنامه مانکن Mankan

برنامه مانکن به شما در رسیدن به وزن ایده آلتان کمک خواهد کرد. اَپ مانکن با استفاده از داده هایی که شما به برنامه خواهید داد، به کنترل، کاهش یا افزایش وزن شما با روش کالری شماری کمک خواهد کرد، گام های روزانه شما را محاسبه می کند و مقدار کالری و مسافت طی شده را اندازه گیری می کند، برای رسیدن به هدف برنامه ریزی می کند و شما را در چالش هایی وارد می کند که انگیزه بخش خواهد بود. تمرینات ورزشی، کتابخانه و … از بخش های دیگر اَپ مانکن است.

برنامه کاهش وزن و کالری شمار مانکن

در اپلیکیشن مانکن Mankan قد، وزن اکنون، وزن هدف را وارد می کنید و تعیین می کنید در طی چه مدت مایل به کاهش وزن می باشید مطابق با آن برنامه اعلام می کند که روزانه چه مقدار کالری باید مصرف کنید تا طی مدت زمان تعیین شده از سوی شما، به وزن مورد نظر خود دست پیدا کنید.

با وارد کردن اطلاعات مربوط به قد و وزن، برنامه وزن نرمال، وزن ایده آل را می گوید.

در این برنامه می توانید مقدار کالری جذب شده از هر غذا را وارد کنید و درصورت انجام فعالیت های ورزشی ، پیاده روی مقدار کالری سوزانده شده را نیز وارد کنید.

در قسمتی از این برنامه اطلاعاتی در باره گیاهان دارویی (فواید،مضرات، مفید در درمان، طبع و نام های دیگر) و خواص، طبع سرد و گرم و میزان مواد مغزی موجود در میوه و  سبزیجات مظالبی ارائه شده است.

برنامه کاهش وزن و کالری شمار مانکن

دانلود برنامه مانکن Mankan  

دانلود برنامه مانکن Mankan AppStore_btn_sibche

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//