چند روش تشخیص گوشی سامسونگ اصل

شکی نیست که سامسونگ یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل است. اما در کنار فناوری پیشرفته مرتبط با هر مدل جدید، قیمت نیز افزایش می‌یابد. این باعث می‌شود تا افراد زیادی به دنبال آن باشند که یک گوشی با مشخصات مشابه و قیمت ارزان‌تری را دریافت کنند.
به دلیل عدم آگاهی در بین خریداران، فروشندگان گوشی‌‌های جعلی با نرخ ارزان‌تر، مشتریان را فریب می‌دهند. بنابراین لازم است که از مواردی که برای بررسی اصل بودن گوشی سامسونگ استفاده می‌شود، آگاه باشید. در این مقاله خواهیم دید که چگونه اورجینال بودن گوشی‌های سامسونگ را بررسی کنیم؟

چرا کپی کردن تلفن‌های سامسونگ آسان است

سامسونگ تلفن‌های همراه را براساس سیستم‌عامل اندروید که یک سیستم‌عامل منبع باز است تولید می‌کند. از آنجا که هر کسی می‌تواند براحتی از آن استفاده کند، جعل کردن دستگاه اصل آسان است.
بنابراین، اگر قصد خرید یک تلفن سامسونگ جدید را دارید و نمی‌دانید تلفن سامسونگ اصل را چگونه شناسایی کنید، این مقاله کمک شایانی خواهد کرد.

ادامه مقاله را بخوانید تا ویژگی‌های اصلی مانند بررسی IMEI سامسونگ، بررسی کد اورجینال سامسونگ و غیره را ببینید تا صحت آن را بررسی کنید.

نحوه بررسی IMEI سامسونگ:

شماره IMEI که با نام بین‌المللی تجهیزات تلفن همراه شناخته می‌شود، یک کد شناسایی منحصر به فرد است که در هر تلفن همراهی است. کد شناسایی، ساده‌ترین راه برای بررسی اصل بودن موبایل سامسونگ است.

چندین روش برای انجام بررسی IMEI سامسونگ و کد شناسایی گوشی سامسونگ وجود دارد:

  1. بررسی کد اورجینال بودن گوشی سامسونگ از منو

این روش برای چک کردن اصل بودن گوشی‌های موبایل و تبلت‌های سامسونگ است که دارای باتری قابل‌جابجایی و غیرقابل‌جابجایی است. اگر قصد خرید تبلت دارید، مطلب راهنمای جامع خرید تبلت را از دست ندهید.

برای استفاده از این روش مراحل زیر را طی کنید:

  • به Setting تلفن بروید.
  • برای جستجوی About Pho، از پنجره تنظیمات پایین بروید.
  • پنجره About Phone، کد IMEI، شماره مدل و همچنین شماره سریال را نشان می‌دهد.

این مراحل برای بررسی اصل بودن گوشی سامسونگ از منو بود.

نحوه-بررسی-IMEI-سامسونگ

2. بررسی اصل بودن گوشی سامسونگ از پنل پشتی:

یکی دیگر از روش‌های مفید بررسی اصل بودن گوشی سامسونگ، بررسی کد IMEI سامسونگ از پنل پشتی است. این روش را می‌توان برای گوشی‌های موبایل و تبلت‌هایی که دارای باتری‌های غیرقابل‌جابجایی هستند استفاده کرد.

برای چک کردن آن، کافی است به قسمت پشت تلفن نگاه کنید تا شماره IMEI و سریال را پیدا کنید.

بررسی-اصل-بودن-گوشی-سامسونگ-از-پنل-پشتی

آخرین راهی که می‌توان کد شناسایی سامسونگ را جستجو کرد، بررسی زیر باتری است. با این وجود، این روش فقط برای موبایل‌هایی با باتری‌های جداشدنی قابل استفاده است.

به غیر از بررسی IMEI سامسونگ، روش‌های دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بین گوشی‌های اصل و جعلی سامسونگ تفاوت قائل شوید.

گوشی‌های سامسونگ دارای رنگ‌های صفحه نمایش روشن هستند در حالی که نسخه‌های تکراری رنگ‌های مات را نشان می‌دهند.
در گوشی‌های همراه کپی،  فاصله زیادی بین لبه صفحه نمایش و موبایل وجود دارد. نماد سامسونگ در تلفن Fake را می‌توان به راحتی حذف کرد. دکمه‌های صدا در تلفن‌های کپی برخلاف گوشی‌های اصل سامسونگ دارای شکاف‌های غیرمعمول هستند.

اگر قصد خرید یک گوشی سامسونگ جدید را دارید اما نگران هستید که چگونه گوشی اصل سامسونگ را بررسی کنید، مراحل گفته شده را انجام داده و با خیال آسوده خرید کنید.

لطفاً تجربه خرید خود را در کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

شناسایی گوشی سامسونگ اصل و فیک

با استفاده از این فیلم آموزشی، به شما نشان می‌دهیم چطور تلفن / تبلت سامسونگ گلکسی اصل یا فیک را شناسایی کنید. برای بررسی شماره IMEI و شماره مدل، دو کد را باید وارد کنید. همچنین می‌توانید سخت‌افزار موجود در گوشی مانند دوربین، سنسورها، لمس، IRIS، بلندگو و غیره را بررسی کنید.

1. شماره IMEI (یک شماره منحصر به فرد برای هر تلفن): شماره گیری * # 06 #
2. شماره نسخه (و یک حالت تست دستگاه): * * # 0 # * را شماره گیری کنید (برای خارج شدن از حالت تست 2 بار دکمه برگشت را فشار دهید)

3 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//