بهترین نرم افزار کنترل کننده ایکس باکس (Xbox) برای کامپیوتر

افراد زیادی ویندوز را به کنسول بازی ترجیح می‌دهند، اما برخی کنترلر ایکس باکس را راحت‌تر از ماوس و صفحه کلید می‌دانند. برای به دست آوردن بهترین نتایج، از کنترلر ایکس باکس برای بازی کردن گیم‌های ویندوز استفاده کنید.

با استفاده از یک ابزار نرم‌افزاری کنترل‌کننده Xbox، می‌توانید گیم پد ایکس باکس را به رایانه وصل کنید، کنترلرهای مربوط به گیم پد را پیکربندی کنید، تنظیمات بازی را تغییر دهید و ترفندهای مختلف دیگری را برای بهبود تجربه بازی انجام دهید.

در طی این سالها تعداد گیمرها در حال افزایش است. گیمرهای آماتور و همچنین حرفه‌ای وجود داشته‌اند که در گیم‌های آنلاین و آفلاین شرکت می‌کنند. این امر همچنین با پیشرفت Steam بیشتر مورد توجه قرار گرفته است که امکان خرید بازی‌ها نصف هزینه کنسول معادل را فراهم می‌آورد.

با این وجود، مسئله مهمی که بسیاری از گیمرهای PC با آن روبرو هستند، مسئله کنترلر است. برخلاف بازی‌های کنسول، که یک کنترلر خاص برای انواع مختلف گیم‌ها کار می‌کند، گیمینگ PC با مارک‌های مختلف از کنترلرهای موجود در بازار بسیار پویاتر است.

امروزه، بازی‌های رایانه‌ای از انواع مختلف کنترلرها پشتیبانی می‌کنند ولی باز هم ممکن است استفاده از کنترلرهای ایکس باکس مایکروسافت به ویژه برای کاربران ویندوز 10 پشتیبانی نشوند.

به عنوان مثال، کنترلر مایکروسافت ایکس باکس 360، هر بازی PC را  که با کنترلر PS3 امکان‌پذیر نیست انجام می دهد. در اینجا یک شبیه‌ساز وارد می‌شود زیرا به شبیه‌سازی کنترلر ایکس باکس در رایانه کمک می‌کند تا بدون استفاده از کنترلر پیش فرض، بازی‌ها را اجرا کنید.

اگر در جستجوی چنین ابزاری هستید، دو مورد از بهترین نرم‌افزارهای کنترلر ایکس باکس را در زیر ذکر خواهیم کرد:

شبیه ساز کنترلر TocaEdit Xbox 360

شبیه ساز کنترلر TocaEdit Xbox 360 یکی از بهترین نرم‌افزارهای کنترلر Xbox در ویندوز است.

این نرم‌افزار ، گیمرها را قادر می‌سازد تا تنظیمات پیش‌فرض کنترلر ایکس باکس را پیکربندی کرده و به گیم‌های مختلفی دسترسی پیدا کنند.

این شبیه‌ساز در دو نسخه مجزا ارائه می‌شود که با نسخه 32 بیتی و 64 بیتی سازگار است. بنابراین، یکی از نسخه‌های سیستم‌عامل خود را دانلود و نصب کنید.

نصب این نرم‌افزار سریع است زیرا فایل نصب سبک است. در هنگام نصب، نرم‌افزار در یک پنجره ساده باز می‌شود. برای پیکربندی، باید کنترلر را وصل کنید و سپس نرم‌افزار را راه‌اندازی کنید که کنترلر را تشخیص دهد. دکمه‌ها را به میل خود تنظیم کنید و روی ذخیره کلیک کنید.

شبیه-ساز-کنترلر-TocaEdit-Xbox-360

Xbox 360 Controller برای ویندوز

Xbox 360 Controller برای ویندوز توسط مایکروسافت برای کمک به کاربران ارائه شده است. ستاپ این کنترلر کمتر از 10 مگابایت است و سریع نصب می‌شود. دانلود این نرم‌افزار از وبسایت مایکروسافت رایگان است.

رابط کاربرپسند به کاربران امکان می‌دهد تنظیمات کنترلر Xbox 360 را براساس اولویت خود انجام دهند. با این حال، این ابزار نمی‌تواند برای سایر کنترلرها استفاده شود.

شبیه‌ساز کنترلر TocaEdit Xbox 360 با بیش از 30 بازی تست شده است. این بهترین نرم‌افزار برای کنترلر ایکس باکس در ویندوز است که در حال حاضر موجود است.

سوالات متداول

آیا کنترل کننده‌های ایکس باکس ۳۶۰ روی Xbox One کار می‌کنند؟

ایکس باکس وان با کنترلرهای Xbox 360 سازگار نیست، اما یک راه‌حل آسان برای ویندوز ۱۰ وجود دارد. می‌توانید Xbox One streaming را روی رایانه فعال کنید و یک کنترلر Xbox 360 را به آن وصل کنید.

کنترلرهای ps4 یا Xbox بهتر هستند؟

استیک‌های موجود در کنترلر PS4 طراحی بهتری نسبت به کنترلر PS3 دارند، اما هنوز به اندازه استیک‌های Xbox One خوب نیستند.

چه کنترلری برای کامپیوتر بهتر کار می‌کند؟

Xbox One Controller Logitech F310 Astro C40 TR Sony DualShock 4 Xbox Elite Series 2 Controller Steam Controller Razer Wolverine Ultimate SteelSeries Stratus Duo

کدام کنسول، گرافیک بهتری دارد؟

Xbox One X مطمئناً با قدرت بیشتر، گرافیک بسیار بهتر و سفارشی سازی بصری بسیار بیشتر از PS4 Pro ارائه می‌دهد.

 

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//