گرفتن عکس سه بعدی 3D با گوشی آیفون و اندروید

قابلیت عکس سه عدی فقط در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها امکان‌پذیر است. گوشی آیفون یا گوشی موبایل اندروید داشته باشید، با اپلیکیشن جدید LucidPix می‌توانید عکس حیوانات یا غذا را به شاهکارهای سه بعدی تبدیل کنید. همچنین از یک عکس سه‌بعدی تهیه شده با برنامه LucidPix می‌توانید گیف درست کنید.

چه گوشی جدیدی مانند آیفون 11 داشته باشید و چه قدیمی‌تر مانند Motorola Moto G6 یا iPhone 6S، می‌توانید با دوربین خود عکس‌های سه‌بعدی بگیرید. برنامه LucidPix، به جای نیاز به لوازم جانبی ویژه یا دو دوربین، از هوش مصنوعی (AI) برای ارائه عکس‌های سه‌بعدی استفاده می‌کند.

اپلیکیشن موبایل LucidPix با دوربین معمولی گوشی، عکس‌های سه‌بعدی را ضبط می‌کند و همچنین می‌تواند عکس‌های دوبعدی موجود را به سه‌بعدی تبدیل کند. تصاویر تهیه شده را می‌توان در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک به اشتراک گذاشت که دارای پشتیبانی داخلی برای نمایش تصاویر سه‌بعدی است. افزودن این جنبه به برنامه، کاربران را قادر می‌سازد تا تصاویر سه‌بعدی را درست مانند افرادی که با تصاویر دوبعدی در اینستاگرام یا اسنپ چت به اشتراک بگذارند و مشاهده کنند. به نظر می‌رسد LucidPix ساده‌ترین راه برای ایجاد و سفارشی کردن اسنپ‌های سه‌بعدی شخصی شماست. اگر به دنبال سفارشی‌سازی‌های بیشتر برای عکس‌های خود هستید، LucidPix به شما امکان می‌دهد انواع فریم‌های سه‌بعدی را نیز اضافه کنید.

Lucid، شرکت پشتیبان این اپلیکیشن است. این نرم‌افزار از روی دوربین LucidCam VR180 این شرکت شروع شده و توسط Red در تلفن هیدروژن و در دوربین سینمای لیتیوم Red 8K 3D استفاده شده است.

معمولاً وقتی اصطلاح “سه‌بعدی” مطرح می‌شود، محصولاتی مانند تلویزیون‌های سه بعدی و گوشی‌های سه‌بعدی به ذهن خطور می‌کنند.

سوالات متداول

چه گوشی‌هایی می‌توانند تصاویر سه‌بعدی بگیرند؟

اگر iPhone 7 Plus ، ۸ Plus ، X ، XS ، XS Max ، سامسونگ Galaxy Note 8 ، Galaxy Note 9 ، Galaxy S9 + ، Galaxy S10e ، Galaxy S10 + ، Galaxy S10 5G یا Galaxy Fold دارید، گرفتن عکس سه‌بعدی آسان است.

آیا آیفون می‌تواند عکس ۳۶۰ بگیرد؟

اگر iPhone 7 یا iPhone 7 Plus دارید، می‌توانید با استفاده از حالت Panorama در برنامه دوربین داخلی iOS ، عکس ۳۶۰ بگیرید. این قابلیت ها فقط برای عکس‌ها در دسترس است، بنابراین نمی‌توانید فیلم های ۳۶۰ درجه با برنامه دوربین iOS ایجاد کنید.

4.5 | (4)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//