آموزش ساخت چت فیک واتساپ اندروید و آیفون

معمولا هیچ چیز فیک یا تقلبی‌ای خوب نیست! ما همیشه از جنس‌های تقلبی و فیک فراری هستیم. اما واقعیت این است که چت فیک واتساپ آن‌چنان هم بد نیست! شما می‌توانید تصاویری از چت‌های جعلی ایجاد کنید که هیچ تفاوتی با صفحات چت واقعی نداشته باشند.

اگر چه ممکن است در نگاه اول، چت‌های تقلبی واتساپ غیر قانونی و غیر اخلاقی به نظر برسند؛ اما می‌توانید از آن‌ها استفاده درست داشته باشید. (برای رفع نگرانی والدین، شوخی با دوستان و …) البته مطمئن هستم که شما عزیزان هم فقط برای تفریح، از چت‌های فیک واتساپ استفاده خواهید کرد.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به آموزش ساخت چت فیک واتساپ بپردازیم. اگر شما هم دوست دارید با یک صفحه چت جعلی، دوستان و آشنایان خود را حسابی سر کار بگذارید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

چگونه چت فیک واتساپ بسازیم ؟

خب کاملا مشخص است که برنامه واتساپ، به شما اجازه ساخت صفحات چت فیک را نخواهد داد! بنابراین برای انجام این کار، باید به سراغ برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های جانبی بروید. خوشبختانه برنامه‌های زیادی در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور موجود هستند که به شما در ساخت تصاویر جعلی چت Whatsapp کمک می‌کنند.

دوستان شما قطعا سورپرایز می‌شوند اگر صفحه چت شما با یک فرد مشهور (فوتبالیست، خواننده، بازیگر و …) را ببینند. در نگاه اول، همه آن‌ها واقعا باور می‌کنند که با این افراد، سر و سری دارید و شاید کمی هم حسادت کنند! البته بعدا که بفهمند آن‌ها را سرکار گذاشته‌اید، واقعا دیدن قیافه‌شان خنده‌دار است!

ما در ادامه برخی از بهترین برنامه‌های ساخت چت فیک واتساپ را بررسی می‌کنیم. پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

ساخت چت فیک واتساپ در اندروید

سیستم عامل اندروید، محبوب‌ترین پلتفرم تلفن‌های همراه در کشورمان محسوب می‌شود. به همین دلیل، در ابتدا به معرفی برنامه‌های ساخت چت جعلی واتساپ در اندروید، خواهیم پرداخت:

برنامه Fake Chat Maker

این برنامه به صورت انحصاری برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و می‌تواند یک چت جعلی واتساپ را به صورت کامل، سازمان‌دهی کند. قبل از هر کاری، با ضربه زدن روی لینک زیر، وارد صفحه Fake Chat Maker در گوگل پلی شده و این برنامه محبوب را روی تلفن همراه خود نصب کنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

رابط کاربری این برنامه، بسیار ساده و آسان است و تقریبا تمام جزئیات یک صفحه چت واقعی را برای شما، بازسازی می‌کند. (شامل شماره و نام مخاطب، آخرین بازدید، وضعیت سین شدن پیام و …)

برنامه ساخت چت فیک در واتساپ

برخی از کارهایی که می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Fake Chat Maker انجام دهید، عبارتند از:

  1. ایجاد پروفایل جعلی
  2. ارسال چت‌های جعلی
  3. اضافه کردن وضعیت (Status) جعلی
  4. استفاده از ایموجی‌های برنامه Whatsapp
  5. قرار دادن رسانه (عکس، فیلم و …) در صفحه چت فیک

به طور خلاصه، این اپلیکیشن تمام ویژگی‌های پیام رسان واتساپ را در اختیار شما قرار می‌دهد. با بررسی تمام برنامه‌ها، متوجه خواهید شد که Fake Chat Maker یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ساخت چت فیک واتساپ است.

اپلیکیشن Fake WhatsApp Chat Generator

این برنامه، در حقیقت یک رابط کاربری وب است که به شما اجازه می‌دهد انواع چت‌های جعلی واتساپ را از طریق مرورگر (چه در موبایل و چه در کامپیوتر) طراحی کنید. سادگی استفاده و عدم نیاز به نصب، از مهم‌ترین ویژگی‌های Fake WhatsApp Chat Generator محسوب می‌شوند.

وب سایت ساخت چت جعلی واتساپ

کافیست وارد این وب سایت شده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز از قبیل نام مخاطب، عکس پروفایل او، ساعت ارسال پیام، وضعیت آنلاین بودن مخاطب و … به راحتی صفحه چت فیک خود در Whatsapp را بسازید.

این برنامه واقعا همه چیز دارد! تمامی جزئیات را در نظر می‌گیرد تا تصویر صفحه چت جعلی، کاملا شبیه به واقعیت باشد و هیچ‌کس به آن شک نکند. بعد از اتمام مراحل، عکس چت جعلی خود با مخاطب مورد نظر را برای هر کس که مایل هستید، ارسال کنید! به همین سادگی

برنامه WhatsFake – Fake Chat

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مورد اعتماد اندروید برای ساخت چت فیک واتساپ، برنامه WhatsFake است. روی لینک زیر ضربه بزنید تا این اپلیکیشن کاربردی و محبوب را روی تلفن همراه خود نصب کنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

با استفاده از اپلیکیشن WhatsFake و رابط کاربری آسان آن، می‌توانید صفحات چت، استاتوس‌ها و تماس‌های صوتی و تصویری جعلی بسازید و عکس آن‌ها را با دوستان، خانواده، آشنایان و … به اشتراک بگذارید. برخی از قابلیت‌های کلیدی این برنامه عبارتند از:

  1. ️ ایجاد پروفایل‌های جعلی
  2. ایجاد وضعیت (Status) فیک
  3. رابط کاربری جدید و به روز شده
  4. امکان استفاده از فایل‌های چند رسانه‌ای در صفحه چت

fake whatsapp chat

WhatsFake در فروشگاه گوگل پلی بیش از 50 هزار بار بارگیری شده و نمره 3.8 از 5 را از کاربران سیستم عامل اندروید، دریافت کرده است. حجم این برنامه 13 مگابایت بوده و برای استفاده از آن، به اندروید 4.4 و نسخه‌های بالاتر، نیاز دارید.

ساخت چت فیک واتساپ در آیفون

آیفون و سیستم عامل محبوب آن یعنی iOS همیشه به منحصر به فرد بودن، تاکید داشته است. به همین دلیل، طبیعی است که این سیستم عامل، برای ساخت مکالمه‌های جعلی Whatsapp هم اپلیکیشن‌های جذاب و البته ویژه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اپلیکیشن WhatsUp Prank Chat

با استفاده از این برنامه، می‌توانید چت‌های جعلی خود را بسازید و عکس آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای شروع، با ضربه زدن روی لینک زیر، وارد صفحه WhatsUp Prank در فروشگاه اپ استور شده و این اپلیکیشن را روی دستگاه آیفون خود نصب کنید:

دانلود برنامه از اپ استور

این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا تمامی جزئیات روی صفحه چت را به راحتی ویرایش کنید. این موضوع سبب می‌شود تا عکس نهایی که از چت ساختگی می‌گیرید، هیچ تفاوتی با یک مکالمه واقعی در Whatsapp نداشته باشد.

ساخت چت فیک واتساپ در اندروید

برخی از ویژگی‌های مهم و کلیدی WhatsUp Prank عبارتند از:

  1. با هر کسی (حتی افراد مشهور) چت جعلی ایجاد کنید!
  2. هر دو طرف مکالمه را کنترل کنید.
  3. تک تک جزئیات مکالمه را تغییر دهید.

کلام آخر

باز هم تاکید می‌کنیم که هدف ما از آموزش ساخت چت فیک واتساپ در این مقاله، تنها آشنا کردن شما عزیزان با این روش جالب برای شوخی با دوستان، آشنایان و خانواده بود. بنابراین از روش‌های بررسی شده در این مقاله، به بهترین شکل و درست‌ترین روش، استفاده کنید.

در صورتی که هم‌چنان در این رابطه (ساخت چت فیک واتساپ) سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول

چت فیک چیست؟

Fake Chat Whatsapp یک برنامه واقعا جالب است که به شما امکان می‌دهد مشخصات واتساپ فیک برای تلفن هوشمند ایجاد کنید. Fake Chat Whatsapp به شما امکان می‌دهد پروفایل واتساپ ایجاد کنید.

اپلیکیشن فیک یا جعلی چیست؟

اپلیکیشن‌های تلفن همراه فیک، اپلیکیشن‌های اندروید یا iOS هستند که دارای ظاهر و یا عملکرد اپلیکیشن‌های رسمی است.

3.5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//