شماره مجازی تلگرام چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که نیاز به ارتباطات داریم. امروزه فناوری همه چیز را آسان‌تر و راحت‌تر کرده است. ما می‌توانیم با استفاده از ابزارهای مختلف و با کمک فناوری با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم. مهم نیست کجا هستید. به راحتی می‌توانید با ارسال یک پیام در عرض چند ثانیه بدون برقراری تماس فیزیکی با دوستان خود صحبت کنید. تلگرام یکی از برنامه‌های پیام‌رسان است که ارتباط را آسان و فاصله‌ها را کوتاه کرده است. تلگرام پیام‌رسانی با امکانات حرفه‌ای برای چت کردن، به اشتراک گذاری فایل‌های رسانه‌ای و ارتقاء کسب و کار شما از طریق گروه‌ها و کانال‌ها، به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند برای افراد و گروه‌ها است. اما برای لذت بردن از این امکانات فوق‌العاده باید یک حساب تلگرام داشته باشید. برای ایجاد حساب به یک شماره تلفن نیاز است. با استفاده از شماره‌های مجازی می‌توانید حساب کاربری تلگرام بسازید. به چه روش‌هایی می‌توانید شماره مجازی رایگان برای تلگرام بسازید؟ این مقاله به شما کمک می‌کند یاد بگیرید که چگونه یک شماره مجازی تلگرام ایجاد کنید.

شماره مجازی تلگرام چیست؟

شماره مجازی تلگرام یک شماره تلفن است که برای مسیریابی تماس‌ها به شماره تلفن یا شماره‌ های واقعی کاربر استفاده می شود. شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ گونه سیم کارت واقعی یک شماره مجازی ایجاد کنید. می توانید سیم کارت‌های منطقه دلخواه‌تان را به صورت رایگان و غیررایگان داشته باشید.

چرا از شماره مجازی تلگرام استفاده می‌کنیم؟

هنگامی که تلگرام را نصب می‌کنید، بلافاصله از شما می‌خواهد شماره تلفنی را وارد کنید تا وارد برنامه شوید. پیام‌رسان تلگرام یک مرحله تأیید صحت تلفن دارد که در روند ساخت حساب کاربری تلگرام اجباری است. در این مرحله از شما خواسته می‌شود یک کد چند رقمی که به شماره تلفن شما پیامک شده را وارد کنید. بنابراین برای ایجاد حساب خود با شماره مجازی انجام این مرحله ضروری است.

چرا تأیید شماره تلفن در تلگرام اجباری است؟

با تایید اجباری شماره تلفن هنگام ایجاد حساب کاربری، هر کاربر هویت خود را اعلام و تایید می‌کند. این کار کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که کاربران نه تنها روی سیستم عامل واقعی هستند، بلکه حساب‌های تکراری نیز کاهش می‌یابد. یکی دیگر از دلایلی که تلگرام می‌خواهد شماره تلفن خود را تأیید کنید، دریافت هویت شخص واقعی برای کاهش جرائم و استفاده غیرقانونی از برنامه است.

مزایای استفاده از شماره مجازی تلگرام

مزایای زیادی برای این امر وجود دارد. استفاده از شماره مجازی خلاف قوانین تلگرام نیست. این کار باعث می‌شود به دلایل محافظت از حریم شخصی از استفاده از شماره تلفن واقعی خودداری کنید. اگرچه برنامه Telegram یکی از برنامه‌هایی است که حریم کاربران آن را در نظر می گیرد. وقتی شماره خود را به هر برنامه یا خدماتی اضافه می‌کنید، نمی‌دانید شماره شما به کجا می‌رود و چگونه از آن استفاده می‌شود. ممکن است شماره شما به لیست‌های تماس برای هرزنامه و کلاه‌برداری اضافه شود یا حتی به فروشندگان مختلف telemarket فروخته شود!

توجه داشته باشید که هیچ قانونی برای استفاده از شماره مجازی برای حساب تلگرام وجود ندارد. پس چرا بیشترین استفاده را نمی‌کنید؟ این روش را امتحان کنید و ببینید که این روند چقدر آسان است.

چگونه می توانم شماره تلفن مجازی رایگان برای حساب تلگرام دریافت کنم؟

برنامه‌های زیادی برای ساخت و دریافت شماره‌های غیرواقعی و مجازی وجود دارد. کافی‌ست سری به فروشگاه‌های برنامه‌های موبایل بزنید. Phoner یک برنامه موبایل ساخت شماره تلفن مجازی است که شماره تلفن را به صورت رایگان برای استفاده شخصی در اختیار شما قرار می‌دهد.

نحوه دریافت شماره مجازی تلگرام با برنامه phoner

نحوه دریافت شماره مجازی تلگرام

برای دانلود برنامه Phoner به اپ استوری یا گوگل پلی بروید و در نوار جستجو Phoner app را تایپ کنید. برنامه را دانلود کنید. بعد از بارگیری، برنامه را باز کرده و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه شماره مجازی تلگرام را انتخاب کنید.

در مرحله بعد از شما خواسته می شود شماره را خریداری کنید یا اشتراکی تهیه کنید. اما می‌توانید با انتخاب دکمه Start free trail now به مدت سه روز از برنامه رایگان استفاده نمایید.

نحوه دریافت شماره مجازی تلگرام با برنامه phoner

این شماره علاوه بر ایجاد حساب کاربری تلگرام می‌تواند به عنوان شماره تلفن دوم که برای تماس و پیام کوتاه استفاده می‌شود، مفید باشد.

بعد از این‌که شماره را در برنامه تلگرام وارد کردید، تلگرام کد تأیید پیام کوتاه را به شماره مجازی ارسال می‌کند. این کد به برنامه Phoner ارسال می‌شود. کد تأیید را در تلگرام وارد کنید. بعد از تأیید توسط برنامه Telegram، نام و نام خانوادگی خود را درج کنید.

حساب تلگرام شما با شماره غیرواقعی ایجاد می‌شود. اکنون می‌توانید از امکانات این پیام رسان حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

کاربرد شماره‌های مجازی

می توانید از این شماره‌های غیرواقعی علاوه بر پیام‌رسان تلگرام برای موارد مختلفی استفاده کنید. از آن‌جا که شماره‌های مجازی با برقراری تماس و پیام‌رسان‌ها کار می‌کنند، می‌توانید از آن به عنوان شماره تلفن شخصی خود استفاده کنید:

به عنوان شماره تلفن دوم از آن استفاده کنید

داشتن شماره تلفن دوم همیشه مفید است. به خصوص اگر مجبور شوید شماره تلفن خود را به افراد زیادی بدهید. به این ترتیب شماره تلفن اصلی در دسترس همه قرار نمی‌گیرد.
و یا بخواهید شماره خود را برای افراد مختلف جدا کنید. به عنوان مثال، شماره اصلی خود را فقط به دوستان و خانواده بدهید. شماره تلفن دوم برای آشنایان یا افراد غریبه‌ای که آن‌ها را خیلی خوب نمی‌شناسید، استفاده شود.

پیامک و تماس تلفنی ناشناس

پیام کوتاه و مکالمه به صورت ناشناس یک ویژگیاستفاده از این شماره‌ها است. از آن‌جایی سوزاندن هر شماره و انتخاب شماره جدید زمان‌بر و دردسرساز است، می‌توانید از این امکان بهره‌مند شوید.
هم‌چنین موقعیت‌های دیگری نیز وجود دارد که لازم است پیامی را به صورت ناشناس بفرستید. به عنوان مثال، برای ارسال یک مشکل به خبرنگار روزنامه. یا برای هشدار دادن به کسی در مواقع خطر کاربرد دارد.

شماره کار شغل‌های آزاد

اگر یک فریلنسر هستید، به صورت تمام وقت با یک شماره تلفن با بسیاری از مشتریان یخود در حال صحبت هستید. شماره های مجازی بهترین انتخابی است که به عنوان شماره کار شما بسیار مفید خواهد بود.
می‌توانید شماره مجازی را برای کارتان اختصاص دهید و در ساعت کاری آن را روشن کنید. در ساعات غیرکاری خط خود را روی حالت “مزاحم نشوید” تنظیم کرده و از دریافت اعلان و تماس خودداری کنید.
3.7 | (4)
منبع appsverse telegramadviser
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//