ثبت نام در صرافی بایننس

محبوبیت ارزهای دیجیتال روز به روز در حال افزایش بوده و افراد بیشتری وارد این حرفه می شوند. اصلی ترین ابزار برای انجام معامله با ارزهای دیجیتال استفاده از صرافی های آنلاین است. بایننس یکی از معروف ترین صرافی آنلاین بوده که امکان تبدیل کلیه ارزهای دیجیتال مجاز با آن فراهم است. امکانات و امنیت این صرافی آنلاین به نسبت سایر صرافی ها بسیار بیشتر و رابط کاربری آن نیز ساده تر است. برای ثبت نام در وب سایت بایننس می بایست مراحل کوتاهی را طی نموده که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

مراحل ثبت نام در صرافی بایننس

1-در ابتدا می بایست وارد وب سایت بایننس به آدرس www.binance.com شوید.

دقت داشته باشید ورود به این وب سایت با آی پی ایران مقدور نیست و می بایست با استفاده از VPN آی پی خود را تغییر دهید. برای ورود به وب سایت بهتر است از آی پی کشورهای اروپایی استفاده کنید چرا که آی پی کشور آمریکا نیز دارای محدودیت هایی است. همچنین در نظر داشته باشید که این آی پی نباید تغییر کند و به اصطلاح آی پی ثابت باشد. شما می توانید از ارائه دهندگان آی پی ثابت مثل فیت نت استفاده کنید.

2-پس از ورود در قسمت بالا سمت راست بر روی گزینه Register کلیک نمایید. در پنجره باز شده در قسمت بالا ایمیل و در قسمت پایین رمز عبور خود را انتخاب و بر روی گزینه Create Account کلیک کنید.(رمز عبور می بایست دارای حداقل 8 کاراکتر و یک حرف بزرگ باشد.)

3- در این مرحله یک کد 6 رقمی به آدرس ایمیل وارد شده ارسال می شود که می بایست ظرف مدت 1 دقیقه آن را در سایت ثبت کنید.

4-پس از وارد کردن کد پیغام خوش آمد گویی بایننس برای شما نمایش داده می شود. و می بایست از قسمت بالا سمت راست بر روی گزینه Go to Dashboard کلیک کنید.

5-در بدو ورود به داشبورد سیستم از شما می خواهد یکی از موارد را برای ورود دو مرحله ای خود انتخاب کنید.

-با توجه به امکان شناسایی محل جغرافیایی از روی شماره تلفن بهتر است گزینه Google Authentication را انتخاب کنید.

-پس از انتخاب این گزینه می بایست اپلیکیشن مربوطه را دانلود کرده و در مرحله بعد QR Code نمایش داده شده را به وسیله نرم افزار اسکن کنید.

-پس از اسکن یک کد بکاپ برای شما نمایش داده می شود که می بایست آن را در محلی امن یادداشت نمایید. (در حفظ و نگهداری این کد دقت لازم را داشته باشید چرا که در صورت مفقود شدن تلفن همراه شما تنها راه برگرداندن اکانت همین کد است.)

– در مرحله آخر می بایست پسورد و کد تولیدی توسط نرم افزار نصب شده روی گوشی را وارد نمایید.(این کد هر 1 دقیقه تغییر می کند)

پس از پایان مراحل ثبت نام و ورود به داشبورد اصلی در بالای صفحه چند پیغام نمایش داده می شود که به بررسی آنها می پردازیم

امکانات امنیتی اکانت بایننس

در صورتی که از منوی سمت چپ گزینه Security را انتخاب کنید 4 گزینه پیش روی شما خواهد بود.

Enable 2FA: این گزینه مربوط به ورود دو مرحله ای به اکانت شما بایننس شما است که در ابتدای ورود آن را فعال نموده اید.

اما می توانید این گزینه را برای انجام امور دیگری مثلLog In  و Reset Password نیز مورد استفاده قرار دهید. برای این کار کافی است گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

Verify: این گزینه برای احراز هویت حساب کاربری شما به کار می رود. باید توجه داشت که به دلیل محدودیت های اعمالی برای شهروندان ایرانی انجام این کار برای شما میسر نخواهد بود. دقت داشته باشید به وسیله احراز هویت شما قادر به جابجایی روزانه 100 عدد بیتکوین خواهید بود و بدون احراز هویت این میزان به 2 عدد محدود می شود. بنابراین نداشتن Verify اکانت به جز این مورد هیچ گونه محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

Anti-Phishing Code: این قابلیت برای مقابله با حملات فیشینگ ایجاد شده است. چنانچه شما در هنگام وارد کردن اطلاعات کاربری در یک صفحه به آدرس دقیق وب سایت بایننس بی توجه باشید احتمال اینکه اطلاعات شما توسط هکرها به سرقت رود زیاد خواهد بود. این قابلیت مکمل ویژگی 2FA بوده و از اطلاعات شما محافظت می کند.

Turn-on withdrawal whitelist: برای ارسال ارزهای مجازی می بایست آدرس کیف پول الکترونیکی اشخاص را در حساب کاربری خود وارد کنید. به کمک این قابلیت برای اضافه کردن هر آدرس یکبار تایید 2 مرحله ای انجام می شود تا حتی اگر حساب بایننس شما مورد حمله هکرها قرار گرفت امکان برداشت ارز از آن فراهم نشود.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
پایان رپورتاژ آگهی
5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//