راهنمای سفر ارزان به مشهد با بهترین هتل‌های ۳ ستاره

با وجود این‌که شهرهای زیبا و توریستی متعددی در ایران وجود دارند؛ اما شهر مشهد را می‌توان یکی از محبوب‌ترین شهرهای کشور دانست. مشهد به‌عنوان یکی از مقاصد زیارتی، سیاحتی و تجاری توانسته در سال‌های اخیر به‌عنوان توریستی‌ترین شهر ایران شناخته شود. با توجه ‌به آمار بالای سفر به شهر مشهد، چه از داخل کشور و چه از خارج ایران، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های متعدد و متنوعی در این‌شهر ساخته شده‌اند که می‌توانید بر حسب شرایط و موقعیت، یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.

گاه این‌ تنوع می‌تواند انتخاب را برای شما مشکل و چالش‌برانگیز کند. اگر قصد اقامت در یک هتل سه ستاره را در شهر مشهد دارید، خواندن این‌ مقاله می‌تواند به انتخاب شما کمک کند. در این ‌مقاله قصد داریم تعدادی از هتل‌های سه ستاره مشهد را به شما معرفی کنیم که در انواع تور مشهد ارزان به آن‌ها برخورد خواهید کرد.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد یکی از هتل‌های سه ستاره مشهد است که فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر امام رضا(ع) دارد. قرار داشتن این ‌هتل سه ستاره در خیابان امام رضا هشتم، امکانی را برای مهمانان فراهم می‌کند که فقط با 10 دقیقه پیاده‌روی به حرم برسند. از جمله دیگر مزایایی که انتخاب این ‌هتل را مناسب می‌کند، می‌توان به برخورد عالی پرسنل مجرب، اتاق‌های تمیز، محیط روشن و دلباز، اینترنت وایرلس در اتاق‌ها و قیمت مناسب اشاره کرد.

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره واقع‌در شهر مشهد است که با قیمتی مناسب قادر به رزرو آن خواهید بود. فاصله زمانی پنج دقیقه‌ای این ‌هتل تا راه‌آهن، اقامت در آن را برای افرادی مناسب کرده که با قطار به این‌ شهر سفر می‌کنند. به‌علاوه هتل پارمیدا فقط ۱۵ دقیقه تا حرم فاصله دارد و همین موضوع موجب می‌شود که مسافران از بابت برنامه‌های زیارتی خود، نگرانی نداشته باشند. برای اقامت در هتل پارمیدا، باید به محل قرارگیری آن در خیابان امام رضا ۲۵ بروید.

هتل های مشهد

یکی از جالب‌ترین نکاتی که توجه شما را در بدو ورود به هتل پارمیدا جلب خواهد کرد، این ‌است که این‌ هتل، بزرگ‌ترین آکواریوم آب شیرین هتل‌های ایران را در خود جای‌داده و با نمایش صدها ماهی می‌تواند برای مهمانان بسیار جذاب باشد. از جمله دیگر مزایایی که هتل پارمیدا را از دیگر هتل‌های سه ستاره شهر مشهد متمایز می‌کند، می‌توان به سرو صبحانه، نهار، شام و امکان استفاده از سونا، استخر و جکوزی به‌صورت رایگان اشاره کرد.

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا یکی از هتل‌های واقع‌در خیابان دانش بازار سرشور مشهد است که فقط پنج دقیقه پیاده‌روی تا باب الجواد حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. با اقامت در این ‌هتل علاوه‌بر دسترسی آسان به بانک، بازار و مراکز خرید، فاصله بسیار کمی تا فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری خواهید داشت. از جمله مزایای اقامت در هتل هاترا می‌توان به امکان استفاده 24 ساعته از کافی‌شاپ موجود در لابی، سرو غذاهای متنوع و خوش طعم و اقامت در اتاق‌هایی تمیز و دلباز اشاره کرد. با توجه ‌به هزینه کم موردنیاز برای رزرو و نزدیکی به حرم، اقامت در هتل هاترا می‌تواند برای شما بسیار به‌صرفه باشد.

هتل رضویه مشهد

اگر دنبال رزرو یک هتل ارزان‌قیمت نزدیکی حرم امام رضا(ع) هستید، مسلما اقامت در هتل رضویه مشهد یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما خواهد بود. با اقامت در این‌ هتل، فقط با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به حرم امام رضا و بازار رضا خواهید رسید. برخورد مناسب کارکنان هتل رضویه مشهد با مهمانان را می‌توان یکی دیگر از علل محبوبیت بالای آن دانست. همچنین اگر قصد دارید به‌صورت خانوادگی سفر کنید، ظرفیت بالای اتاق‌های هتل رضویه می‌توانند انتخاب آن را برای شما مناسب کنند.

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز یکی از لوکس‌ترین هتل‌های سه ستاره مشهد است که اتاق‌هایی با امکانات مختلف و قیمت‌های متنوع را به مهمانان ارائه می‌کند. فاصله نسبتا نزدیک این‌ هتل به حرم امام رضا (ع) و مراکز تفریحی و تجاری شهر مشهد کنار داشتن پرسنلی مجرب و خوش‌برخورد، امکان داشتن اقامتی دلنشین را برای شما فراهم می‌کند.

هتل خانه سبز مشهد

با اقامت در اتاق‌های هتل خانه سبز مشهد می‌توانید از امکاناتی مانند صبحانه، چای‌ساز، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی، مینی‌بار، صندوق امانات و اینترنت بهره‌مند شوید. از جمله امکانات کلی این‌ هتل که در اختیار همه مسافران قرار می‌گیرد، می‌توان به نمازخانه، فروشگاه، فتوکپی، مرکز خرید، کافی‌شاپ، رستوران بام، چایخانه سنتی، خدمات تور، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت غیر رایگان و… اشاره کرد.

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس شهر مشهد به‌عنوان یکی دیگر از هتل های مشهد شناخته می‌شود. هتل اطلس مشهد فقط ۱۴۰ متر با بازار رضا و ۳۳۵ متر با ورودی باب الجواد حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. امکانات موجود در اتاق‌های هتل اطلس مشهد شامل روم سرویس، صبحانه، یخچال، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی، توالت ایرانی و فرنگی، تلویزیون، اینترنت و… هستند. همچنین با اقامت در این‌ هتل، شما قادر به استفاده از امکاناتی مانند صندوق امانات، نمازخانه، فتوکپی، کافی‌شاپ، خدمات بیدارباش، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش و… خواهید بود.

سخن پایانی

اگر قصد یک سفر مقرون‌به‌صرفه به شهر مشهد را دارید، پیشنهاد ما به شما سفر با یک تور مشهد ارزان است. انواع تور مشهد ارزان‌قیمت معمولا هتل‌های سه ستاره‌ای را به شما ارائه می‌کنند که امکانات مناسبی را دراختیار شما قرار خواهند داد. در این‌ مقاله تعدادی از این ‌هتل‌های سه ستاره را همراه امکانات کلی آن‌ها به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به توقعات خود از یک هتل مناسب، قیمت و فاصله آن از حرم و نقاط مهم شهر، تور موردنظر خود را رزرو کنید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//