آموزش کار کردن با کیف پول اتمیک والت (۰ تا ۱۰۰) به صورت حرفه ای !

کیف پول ارز دیجیتال یکی از مؤلفه‌های اصلی در فرآیند معامله ارزهای دیجیتال ‌است. کیف پول اتمیک والت یکی از کیف پول‌های ارز دیجیتال محسوب می‌شود که قابلیت ذخیره و مدیریت تعداد زیادی از رمز ارزها را دارد. به همین دلیل برای معامله‌گران بازار رمز ارز بسیار حائز اهمیت ‌است. در اینجا قصد داریم به آموزش کیف پول ارز دیجیتال اتمیک والت بپردازیم و با یک کیف پول ایرانی معتبر در ارزهای دیجیتال آشنا شویم.

کیف پول اتمیک والت چیست؟

کیف پول اتمیک والت نوعی کیف پول ارز دیجیتال ‌است که بر روی سیستم عامل‌های مختلف از قبیل: ویندوز، لینوکس، اندروید و IOS قابل نصب ‌است. با استفاده از این کیف پول می‌توان یک معامله را تحت بلاک چین خصوصی انجام داد و از امنیت معامله نیز اطمینان حاصل کرد. کیف پول اتمیک والت مبتنی بر قابلیت Atomic Swaps کار می‌کند. با استفاده از این قابلیت، عملاً واسطه‌ای برای معامله به وجود نمی‌آید. به‌طوری که کاربر می‌تواند بدون استفاده از یک صرافی متمرکز، خرید رمز ارزهای مختلف را به واسطه کارت بانکی انجام دهد. استفاده از این کیف پول، رایگان ‌است و تنها برای برخی از امکانات آن باید کارمزد پرداخت کرد.

نحوه نصب کیف پول اتمیک والت

برای نصب کیف پول اتمیک والت ابتدا وارد سایت Atomic wallet شوید و روی دکمه Download کلیک کنید. می‌توانید انتخاب کنید که برنامه را برای ویندوز، مک و … دانلود و نصب کنید. اگر می‌خواهید این کیف پول را روی کامپیوتر خود داشته نسخه ویندوز کیف پول را دانلود کنید. پس از اجرای برنامه در صفحه باز شده بر روی دکمه New Wallet کلیک کنید تا روند ایجاد کیف پول ارز دیجیتال بایننس کوین جدید آغاز شود.

در مرحله بعد باید یک پسورد برای کیف پول ارز دیجیتال خود وارد کنید و روی دکمه Set Password کلیک کنید. پس از تایید پسورد، 12 کلمه بازیابی نمایش داده می‌شود. این کلمات امنیت کیف پول را افزایش می‌دهد و در صورتی که کیف پول دچار مشکل شود می‌توان با استفاده از آن‌ها کیف پول را بازیابی کرد. این 12 کلمه را با دقت یادداشت نمایید و روی گزینه  Open Walletکلیک کنید تا کیف پول کاملاً نصب شده و آماده اجرا شود.

کیف پول اتمیک والت چیست؟ 1-1

نحوه کار با کیف پول اتمیک والت

پس نصب و اجرای کیف پول والت در اولین صفحه آن منویی در سمت چپ مشاهده می‌شود که در بخش Wallet  آن می‌توان ارزهای دیجیتال مختلف را دید. لازم به ذکر است که در کیف پول ارز دیجیتال والت امکان خرید ارز دیجیتال نیز ایجاد شده است. اما برای خرید رمز ارز کاربر باید مستر کارت یا ویزا کارت داشته باشد. هر ارز دیجیتال در این کیف پول دارای چهار بخش زیر ‌است که کاربر باید با آن‌ها کار کند. در ادامه این چهار بخش را معرفی می‌کنیم:

  • RECEVIE

اگر روی RECEVIE کلیک شود می‌توان رمز ارز مورد نظر و آدرس آن را در اتمیک والت مشاهده کرد. آدرسی که ارائه می‌شود مجموعه‌ای از اعداد و حروف ‌است. برای دریافت رمز ارز باید این آدرس در اختیار صرافی قرار بگیرد. برای انجام این کار باید روی گزینه  Copy کلیک شود و آدرس کپی شده در مقصد، Paste شود. در نهایت ارز دیجیتال از صرافی خریداری شده و به کیف پول ارز دیجیتال والت منتقل شود.

  • SEND

اگر بخواهید رمز ارز مورد نظر خود را به صرافی ارسال کنید باید روی گزینه SEND کلیک کنید. پس از آن آدرس مقصد را وارد کنید و مقدار رمز ارزی که می‌خواهید ارسال کنید را نیز وارد کنید.

  • PRICE CHART

این بخش مربوط به نمودار قیمتی کیف پول ارز دیجیتال ‌است. نمودار قیمتی به‌صورت 24 ساعته، یک هفته، یک ماهه و یک ساله قابل مشاهده ‌است. با استفاده از این بخش می‌توان قبل از انجام هر معامله تجریه و تحلیل لازم را انجام داد.

  • TRANSACTIONS

بخش TRANSACTIONS سوابق تراکنش‌های انجام شده در کیف پول را نمایش می‌دهد. با هر دریافت یا ارسال می‌توان اطلاعات مربوط به تراکنش را در این بخش بررسی کرد.

نحوه اکسچنج در کیف پول اتمیک والت

نحوه کار با کیف پول اتمیک

در کیف پول ارز دیجیتال اتمیک والت به‌راحتی می‌توان یک ارز دیجیتال را به دیگری تبدیل کرد و برای این کار نیاز به خارج شدن رمز ارز از کیف پول ن‌است. برای انجام این کار باید از منوی سمت چپ روی Exchange کلیک شود تا بتوان لیست رمز ارزها برای تبدیل را مشاهده کرد. سپس مقدار مورد نظر را وارد کرده و روی گزینه EXCHANGE کلیک شود.

تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول اتمیک والت

به منظور حفظ امنیت کیف پول ارز دیجیتال و اطلاعات آن، تهیه نسخه پشتیبان از آن ضروری ‌است. توصیه می‌شود تمامی‌کاربرانی که از کیف پول اتمیک والت استفاده می‌کنند حتما به صورت دوره‌ای از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. برای این منظور باید به بخش Setting وارد شد و در قسمت  Private Kayes از حروف 12 تایی و کلید خصوصی کپی گرفت و آن را در در یک محیط امن قرار داد. به خاطر داشته باشید که اگر نرم افزار کیف پول والت حذف شود، بدون کپی از آن امکان بازیابی آن وجود ندارد. بنابراین تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول بسیار حائز اهمیت ‌است.

بررسی مزایا و معایب کیف پول اتمیک والت

از مزایای کیف پول اتمیک والت می‌توان به نصب و استفاده آسان از آن اشاره کرد. علاوه بر این، این کیف پول ارز دیجیتال، مزایای دیگری از قبیل: غیر متمرکز بودن، امکان چنج کردن ارزها به یکدیگر، رمزگذاری کلید خصوصی در داخل دستگاه کاربر و استیک ارز دیجیتال را شامل می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز این کیف پول، رابط کاربری ساده و کاربر پسند آن ‌است که امکان استفاده از آن را برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای فراهم می‌کند.

یکی از معایب کیف پول اتمیک والت، عدم پشتیبانی آن از کیف پول سخت افزاری ‌است. این در حالی است که بسیاری از کارشناسان همواره به استفاده از کیف پول سخت افزاری تاکید می‌کنند. مورد مهم دیگر این است که علی رغم امنیت بالای کیف پول والت باید گفت امنیت آن نسبت به کیف پول‌های سخت افزاری کمتر ‌است. برای رفع کم و کاستی‌های این کیف پول و افزایش بیشتر امنیت معاملات می‌توان از کیف پول من به جای کیف پول اتمیک والت استفاده کرد.

کیف پول ارز دیجیتال من جایگزین برای کیف پول والت

کیف پول من، اولین سامانه نگهداری ارز دیجیتال در کشور با رعایت استانداردهای ضروری ‌است. این کیف پول ارز دیجیتال به طور کاملا استاندارد فرایند نگهداری رمز ارز را برای کاربران حقیقی و حقوقی انجام می‌دهد. با استفاده از کیف پول من می‌توان هزاران تراکنش را بدون خطا انجام داد و از انجام هر نوع تراکنش انتقالی نیز به‌صورت تأیید پیامکی مطلع شد. نگرانی‌های ایرانیان در مورد کیف پول‌های خارجی و تاثیر تحریم‌ها بر روی انجام معاملات، با استفاده از این کیف پول ایرانی کاملا برطرف می‌شود. علاوه بر این، امکان تبدیل ارز به تومان نیز در لحظه برای کاربر فراهم می‌شود. با استفاده از این ویژگی کاربر می‌تواند در هر لحظه ارز خود را به تومان یا دلار تبدیل نماید. همچنین قابلیت نگهداری ارز دیجیتال تا 10 سال آینده نیز برای کاربران فراهم شده است. بنابراین اگر به دنبال کیف پول صرافی ایرانی هستید، پیشنهاد ما استفاده  از کیف پول من ‌است.

ویژگی‌های کیف پول من

انتقال سریع

همان طور قبلا نیز اشاره شد، با استفاده از این کیف پول می‌توان در لحظه تبدیل رمز ارز را انجام داد. این ویژگی یکی از مزیت‌های ویژه این کیف پول به شمار می‌آید. در حالی که در برخی از کیف‌های پول ارز دیجیتال این کار کمی‌زمانبر ‌است.

  • امکان نگهداری تمامی ارزهای دیجیتال

برخی از کیف پول‌های رایج برای نگهداری ارز دیجیتال فقط با چند نوع رمز ارز کار می‌کنند. اما کیف پول من امکان نگهداری تمامی ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است و این موضوع می‌تواند شرایط آسان تری را برای کاربر فراهم کند.

  • پشتیبانی 24 ساعته

با وجود پشتیبانی 24 ساعته در این کیف پول ارز دیجیتال،  کاربر می‌تواند در صورت بروز هر گونه مشکل از خدمات پشتیبانی استفاده نماید و سؤالات خود را با کارشناسان مربوطه مطرح نماید.

  • امکان ارائه کیف پول اختصاصی برای هر فرد

با استفاده از این ویژگی هر کاربر پس از ساخت حساب کاربری در کیف پول من می‌تواند برای زیر مجموعه از افراد مورد نظر خود نیز کیف پول اختصاصی ایجاد کند.

  • تعرفه نگهداری مناسب

در کیف پول من برای تبدیل ارز به ارزی دیگر از نیم تا دو درصد کامزد کسر می‌شود و تعرفه نگهداری رمز ارز در این کیف پول ارز دیجیتال نیز صفر ‌است. این در حالی است که معمولا کیف پول‌های خارجی برای انجام معاملات کارمزد بالایی را از کاربر کسر می‌کنند. در این مقاله کیف پول ارز دیجیتال اتمیک والت مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به محدودیت‌های مختلف برای کاربران ایرانی و از آنجا که این کیف پول یک کیف خارجی محسوب می‌شود به معامله گران بازار رمز ارز توصیه می‌شود حتماً از یک کیف پول ایرانی استفاده نمایند. با این کار کاربران و معامله گران می‌توانند امنیت سرمایه خود را تضمین نمایند و از خسارات احتمالی در آینده جلوگیری نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می‌توانید به آدرس اینترنتی https://kifpool.me/ مراجعه نمایید.

همچنین برای خرید ارز کیشو میتوانید اینجا کلیک کنید .

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//