دریافت شماره شبا بانک سپه از عابر بانک

نگاهی بر بانک سپه و مفهوم شبا

بانک سپه

بانک سپه اولین بانک ایرانی است که در 14 اردیبهشت سال 1304 تاسیس شد. این بانک کار خود را در باب چند مغازه آغاز کرد. در اسفند همان سال یعنی 1304 اولین شعبه بانک در شهر رشت افتتاح شد. در حال حاضر بانک سپه با بالاتر از 90 سال تجربه مهم ترین نهاد مالی و اقتصادی است و دارای 1700 شعبه می باشد. بانک سپه توانسته است با جذب سرمایه های سرگردان جامعه و هدایت کردن آن به سمت فعالیت اقتصادی در جهت تحقق اهداف اقتصادی کشور گام های بزرگی بر دارد. بانک سپه اول کار خود امور مالی نظامیان شروع کرد تا این که امور خود را گسترش داد و به بانک کشوری تبدیل شد. دریافت شماره شبا بانک سپه از عابر بانک و سایر روش ها نیز از خدمات این بانک است که برای راحتی مشتریان این بانک فراهم شده است.

مفهوم شبا بانک سپه

هر بانکی برای حساب های خود، یک شماره شبا اختصاص می دهد، بانک سپه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شبا با به عنوان شناسه حساب بانکی ایران شناخته می شود. شماره شبا 24 رقم است و منحصر به فرد می باشد. این شناسه مطابق با استاندارد iso-13616   است. با شماره شبا می توان به صورت الکترونیکی وجهی را حواله کرد. اما نکته جالب این است که این کار را می توانید بدون ذکر نام بانک، نام و کد شعبه، نوع حساب و هر نوع اطلاعات اضافی دیگر انجام دهید. دریافت شماره شبا بانک سپه از عابربانک نیز رایج است اما روش های راحتتری هم این بانک ارائه داده است.

این بانک جایگاهی مناسب در کشور هایی مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا و هم چنین انگلستان دارد و حائز اهمیتی دارد و در عرصه بین المللی خدمات زیادی ارائه می کند از جمله: افتتاح حساب سپرده، انجام امور ارزی، ابلاغ اعتبارات اسنادی، پوشش و تایید اعتبارات اسنادی، صدور ضمانت نامه های ارزی و …

بانک سپه علاوه بر قابلیت دریافت شماره شبا بانک سپه از عابر بانک، خدمات دیگری به نام خدمات ریالی نیز دارد مانند مشارکت مدنی، گشایش اعتبار اشنادی، فروش اقساطی، اعتبار در حساب جاری، جعاله و … خدمات بسیار دیگری نیز وجود دارد که ما در این جا به تعدادی از این خدمات (که در بالا اشاره شد) بسنده می کنیم.

در سال 1399 ادغامی در زمینه بانک های مهر اقتصاد، قوامین، حکمت ایرانیان، انصار و موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه اتفاق افتاد و با این کار بانک سپه به بزرگترین بانک ایرانی تبدیل شد و با این اتفاق خدمت گذاری بانک سپه به مردم افزایش یافت و این بانک در عرصه های کلان اقتصادی و کمک به پروژه های استراتژیک قدم های بزرگ تری بر خواهد داشت. بانک سپه قصد دارد خدمات بهتر، مطمئن و امن تری را برای مشتریان ارائه دهد. بانک سپه به تسریع روند توسعه کشور کمک می کند و ما شاهد فعالیت های بزرگ این بانک خواهیم بود.

بانک سپه دارای ارزش های بنیادینی است از جمله: نوآوری  رقابت پذیری،یکی از ویژگی بارز و برجسنه این بانک اخلاق حرفه ای و مشتری مدار بودن است، این بانک همسو ست با سیاست های کلان دولت، بانک سپه نقش بسیاری در اقتصاد ملی و بین المللی دارد، هم چنین ایفای مسئولیت اجتماعی.

اهداف کلان بانک این است که سهم بازار را افزایش دهد و یا آن را حفظ کند، ار تقای برند یکی دیگر از اهداف این بانک است، افزایش و پایداری سود را نیز مد نپپر دارندو توان مند سازی نیزوی انسانی نیز هدفی دیگر از بانک سپه است.

مزایای دریافت شماره شبا بانک سپه

این اتفاق باعث تغییرات زیادی شد و نظام بانکی را دگرگون کرد و تاثیرات مثبتی اتفاق افتاد که مهم ترین آن کاهش مراجعه به شعب بانک ها و کاهش تردد در شهر بوده. شماره شبا کاربرد و مزایایی هم دارد یکی از مزایای آن این است که برداشت کردن به صورت غیر مجاز از حساب بانکی با شبا میسر نیست شماره شبا جایگزینی است برای کارت به کارت و البته امن نیز می باشد. کاربرد دیگر این است که با شماره شبا می توان از سامانه های پایا و ساتنا استفاده کرد، از طریق شماره شبا خطا بسیار کاهش می یابد زیرا اگر شماره شبا اشتباه وارد شود احتمال وجود حساب مشابه بسیار کم است و پیغام خطایی هم آشکار می گردد. 

روش های دریافت شماره شبا بانک سپه

شماره شبا را می توان از راه های مختلفی بدست آورد(به غیر از دریافت شماره شبا بانک سپه از عابر بانک). برای دریافت شماره شبا یکی از راه ها سایت رسمی بانک است و سایت های فعالی در این حوزه هم وجود دارند که با وارد کردن شماره حساب می توانید به شماره شبا دسترسی داشته باشید.

 در سایت بانک سپه این خدمت وجود دارد با وارد کردن شماره حساب، شماره شبا در دسترس قرار خواهد گرفت و سپس شما می توانید از شماره شبا برای امور بانکی و مالی خود استفاده کنید.

دریافت شماره شبا بانک سپه از عابر بانک

دریافت شماره شبا بانک سپه از عابر بانک یا خودپرداز(ATM) روش دیگری در این زمینه است که به شرح آن می پردازیم:

دریافت شماره شبا بانک سپه از عابر بانک یا خود پرداز (ATM) عملیاتی بسیار ساده است و برای این کار تنها مراجعه به اولین عابر بانک کافی ست.

با دستگاه عابر بانک(خود پرداز) می توانید در طول ساعات شبانه روز خدمات بگیرید. این خدمات خدماتی ست شامل: اخذ وجه نقد، گرفتن موجودی، دسترسی به ده گردش آخر حساب، دریافت کد اعتبار ستجی کارت، تغییر دادن رمز کارت و هم چنینی تغییر رمز دوم کارت، انتقال به کارت های عضو شتاب، پرداخت کردن قبض و …

شما با مراجعه به عابر بانک(خود پرداز) بانک سپه می توانید اقدام به دریافت شماره شبا خود بفرمایید و دریافت شماره شبا بانک سپه از عابر بانک یک روش متداول است و با وارد کردن شماره حساب می توان شماره شبا را دریافت کرد.

دریافت شماره شبا بانک سپه از عابر بانک یکی از چندین روشی است که وجود داره امروزه با شرایط کرونا  بهتره مراجعه های حضوری حداقل بشه و ما می توانیم از روش های دیگری هم استفاده کنیم. 

با روش های غیر حضوری و در بستر اینترنت و سامانه های تهران شارژ، رده و کارت اینفو می توانیم قطع کننده زنجیره انتقال این بیماری باشیم.

 

جمع بندی

بانک سپه دارای خدمات ارزی بسیاری است از جمله: انواع تسهیلات ارزی، خدماتی که مبتی بر کارت می باشند، دستگاه عابر بانک(ATM)، پایانه فروش یا نام دیگر آن POS، ارائه بن کارت، سفر کارت، ارائه خدمات الکترونیک، کارت عابر بانک(عکس دار)، پایانه شعب، ارائه کارت هدیه، امکان خرید شارژ برای تلفن همراه، خدمات خرید و فروش ارز، خدمات بانکداری به صورت باز و شرکتی، ارائه تسهیلات کوتاه مدت توسعه اسلامی، تسهیلات اعتباری خارجی و خارجی میان مدت و … اما این بانک در این اوضاع کرونایی رفاه مشتریانش را اولویت قرار داده و اکثر خدمات و امور بانکی را به صورت غیر حضوری میسر نموده است که دریافت شماره شبا بانک سپه از عابر بانک و از طریق بستر اینترنت یکی از آن هاست.

1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//