زاویه دار کردن صورت بدون جراحی

چگونه صورت خود را بدون جراحی زوایه دار کنیم؟

صورت V شکل در آسیا و خاورمیانه طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد به دنبال زاویه دار کردن صورت و فک خود هستند. این نوع از صورت مورد تایید بسیاری از افراد است و زاویه دار کردن صورت به جهت افزایش زیبایی صورت انجام می گیرد. به این حالت صورت، صورت بادامی یا بیضی شکل گفته می شود. افرادی که به دنبال زاویه دار کردن صورت خود هستند، این نوع ظاهر را جوان تر و زیباتر می دانند و حاضرند برای رسیدن به این چهره زیر تیغ جراحی بروند.

بسیاری از افراد مشهور کره ای دارای چهره های کوچک و نازک V شکل هستند. البته، این افراد با توجه به معروف بودنشان به مربیان شخصی و متخصصان تغذیه دسترسی دارند که به آن ها برای رسیدن به وزن و چهره دلخواه کمک می کنند.

در کره ی جنوبی عمل های جراحی زیبایی به طور فزاینده ای در مقایسه با سایر نقاط جهان رو به افزایش است. بسیاری از افراد مشهور کره نیز روش های جراحی را برای رسیدن به چهره دلخواه انتخاب می کنند.

یکی از راه های رسیدن به صورتی زاویه دار و باریک بدون انجام عمل های جراحی، میک آپ یا آرایش است. با این روش شما می توانید با کرم های مختلف از طیف رنگ روشن تا تیره صورت خود را به شکل زاویه دار نشان دهید. مناطقی که می خواهید برجسته تر به نظر آید با روشنترین کرم آرایش شود و نقاط دیگر را در سایه ی کرم های تیره پوشش دهید تا صورت تان تیز به نظر برسد.

برخی از شرکت ها ماساژور های صورتی طراحی کرده اند که ادعا می کنند می توانند صورت شما را زاویه دار کنند. قیمت این ماساژور ها زیاد نیست و ممکن است انتخاب بدی برای امتحان کردن نباشند. علاوه بر این استفاده از آن ها احتمالا برای رفع خستگی صورت مفید باشد.

ماسک های لیفت صورت یکی دیگر از راه های زاویه دار کردن صورت است. البته نمی توان آن ها به طور کامل تایید کرد اما با توجه به مکانیسم عمل آن، این ماسک ها به اعمال فشار بر روی چانه و منطقه فک می پردازد و سعی در باریک شدن این منطقه می کند.

منطق پشت این ماسک ها این است که فشار بر روی ناحیه های مربوطه باعث تحریک جریان خون می شود، که شبیه به چگونگی کار ماساژ دهنده های صورت است که در بالا ذکر شد.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//