آموزش تغییر زبان آی فیلم از عربی به فارسی

یکی از شبکه های پرطرفدار تلویزیون، شبکه آی فیلم (ifilm) است. آی فیلم به پخش فیلم‌ها و مجموعه سریال‌های ایرانی می‌پردازد که همه آن‌ها از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده اند. بسیاری از سریال‌های این شبکه حس نوستالژی را در بینندگان به وجود می‌آورند.

البته آی فیلم اقدام به ساخت برنامه های تولیدی نیز کرده است. برنامه‌های گپ، شما و آی فیلم، پشت صحنه، کافه فیلم، جلوه های سینمایی ، تاریخ و سینما و غیره از جمله برنامه های تولیدی این شبکه است.

آی فیلم دارای چهار کانال فارسی، عربی، انگلیسی و آی فیلم 2 است. خوشبختانه در سراسر جهان مخاطبین سریال های ایرانی شانس تماشای آن را با سه زبان زنده دنیا دارند. اکثر مخاطبین عرب زبان از کشورهای بحرین، عراق، کویت، فرانسه، انگلیس و … هستند.

شبکه آی فیلم 2 برای فارسی زبانان جهان و با گویش افغانستانی خصوصا بینندگان افغانستانی و تاجیکستان است.

اما مشکلی که از سوی مخاطبین این شبکه بیان می شود چگونگی تغییر زبان آی فیلم از عربی به فارسی است. بسیاری از هم وطنان ما برنامه های این شبکه را به زبان عربی دریافت می کنند.

از این رو در این پست به حل این مشکل می پردازیم. با ایده آل تکنولوژی همراه باشید. تا روش تغییر زبان آی فیلم از عربی به فارسی را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

تغییر زبان آی فیلم از عربی به فارسی

بسیاری از بینندگان برنامه های آی فیلم از زبان عربی این شبکه شکایت دارند. اگر از جمله افرادی هستید که فیلم و سریال های این شبکه را به زبان عربی دریافت می کنید مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا به کانال آی فیلم بروید. سپس دکمه Tools را از روی کنترل تلویزیون تان بزنید. از منویی که باز می شود روی گزینه زبان صدا بروید.

برای حرکت در منو از دکمه های بالا/پایین استفاده کنید. این دکمه ها با علامت مثلث بالا و پایین نشان داده شده اند.

بعد از این که روی گزینه زبان رفتید، آن را انتخاب کنید. برای انتخاب گزینه زبان دکمه وسط را بزنید. سپس از منویی که باز می شود زبان فارسی را انتخاب نمایید. برای انتخاب زبان فارسی مجدد با کمک دکمه های بالا/پایین روی گزینه زبان فارسی رفته و با فشردن دکمه وسط آن را انتخاب کنید.

اگر در منو زبان فارسی نبود، گزینه نامشخص را انتخاب نمایید. مشاهده می کنید که زبان شبکه آی فیلم فارسی خواهد شد.

بعد از تغییر زبان آی فیلم از عربی به فارسی برای بستن منو روی دکمه Exit یا Return بزنید.

تغییر زبان آی فیلم به فارسی

برای تغییر زبان از فارسی به عربی نیز از روش بالا استفاده کنید.

اگر سوالی داشتید در زیر این پست در بخش نظرات بپرسید.

چند فیلم ایرانی شناخته شده در جهان

  • درباره الی (2009)

درباره الی ، یک درام روانشناختی است که نشان دهنده پویایی در بین چندین دوست دانشگاه است که برای تعطیلات سه روزه به شمال ایران سفر می‌کنند. این فیلم زندگی طبقه متوسط ایران را نشان می‌دهد.

  • بچه‌های آسمان
  • باشو، غریبه کوچک
  • هیچ کس از گربه های فارسی خبر ندارد
  • آفساید
  • سنتوری
  • جدایی
  • خانه دوست کجاست؟
  • بالون سفید
  • این یک فیلم نیست
4 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//