برنامه پاپیتا Papita -نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی ویژه کودکان و نوجوانان

Papita یک برنامه آموزش زبان انگلیسی است که برای نوجوانان و جوانان با رویکردهای بروز اروپا طراحی شده است. برنامه Papita در نوع خود بی نظیر است. این برنامه در فرمت بازی و انیمیشن با صداهای زیبا و هیجان انگیز است.

اپلیکیشن آموزش زبان پاپیتا Papit محصولی است متفاوت که در قالب بازی، کودکان را با شکل نوشتاری و دیداری حروف الفبا آشنا می‌کند.
در تولید این برنامه سعی شده که آموزش از حالت خشک و رسمی آن خارج شده و با بازی و هیجان آمیخته شود تا فرایند یادگیری را برای کودکان لذت بخش کند.
با انتخاب هر حرف، کلماتی که با آن حرف شروع می‌شوند و یا شامل آن هستند به صورت جورچینی از حروف به نمایش درمی‌آیند. هر حرف با صدای خودش اسمش را می‌گوید و کودک می‌تواند صدا و شکل نوشتاری هر حرف را با هم تطبیق دهد و به طور ناخودآگاه به ذهن بسپارد. پس از درست کردن جورچین و کامل شدن کلمه، کلمه خوانده می‌شود .

در مرحلۀ بعد، با کلمۀ ساخته‌شده یک جمله ساخته می‌شود و کودک باید جای درست کلمۀ مورد نظر را در جمله بیابد.
همچنین شامل آزمون هایی کودکانه بین بازی برای کودک می باشد تا کودک به طور کامل کلمه ها را با شکل به خاطر بسپارد.
رنج سنی این اپلیکیشن 3 تا 14 سال می باشد که به سبب گرافیک و محتوای جذاب خود میتواند رنج های سنی بیشتری را در بگیرد

برنامه پاپیتا Papita در گروه آموزشی فروشگاه App ذکر شده است.  Papita را می توان در دستگاه های اندرویدی با پشتیبانی از 16 API و بالاتر بارگیری و نصب کرد. این برنامه را با استفاده از مرورگر مورد علاقه خود بارگیری کرده و نصب کنید.

نرم افزار یادگیری زبان کودکان پاپیتا

 

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//