قیمت میلگرد زاگرس

میلگرد چیست؟

بتن مادره ای سخت و مقاوم در برابر فشار می‌باشد. این ماده در صورت مواجهه با فشار ها گوناگون مقاومت بالایی دارد ولی با فشار هایی مانند زلزله روبرو شود، دچار ضعف می‌شود. سال ها پیش، مردم کشف کردند که برای بالا بردن مقاومت بتن در برابر حوادثی مانند زلزله، می‌توانند از میله هایی فولادی که مقاومت کششی بالایی دارند استفاده کنند که این روز های این میله ها میلگرد نام گرفته اند و قیمت میلگرد زاگرس که یکی از کارخانه های مطرح تولید میلگرد است، همواره استعلام می‌گردد. آنها همچنین دریافتند بجای استفاده از این میله ها، در صورت نیاز می‌توانند از الیاف فلزی نیز در بتن استفاده کنند. این میله های فولادی، در ابتدا هیچ استانداردی نداشتند تا اینکه پس از مدتی، برای آنها هم استانداردی بر اساس شرایط محیطی تنظیم شد.

چرا میلگرد بخریم؟

همانطور که گفته شد، میلگرد ها در ساختمان، مقاومت بتن را در برابر زلزله بسیار بالا می‌برند و مقاومت کششی ساختمان را تقویت می‌کنند. میلگرد ها در دیوار ها، سقف ها و حتی کف و پی ریزی ساختمان استفاده می‌شوند. شرکت های مطرحی در سطح ایران وجود دارند که میلگرد تولید می‌کنند. یکی از این شرکت ها، فولاد سازی زاگرس است که سایت های مختلف قیمت میلگرد زاگرس را به صورت آنلاین و لحظه ای در اختیار کاربرانشان می‌گذارند.

روش های ساخت میلگرد

با توجه به اهمیت بالای میلگرد در جهت افزایش مقاومت کششی یک سازه، آشنا شدن با خط تولید این محصول و روش های تولید آن، امری بسیار ضرئری در انتخاب آن و تعیین کیفیت آن است.

  • تولید میلگرد با روش نورد:

در صنعت فولاد سازی، به شکل کلی به پروفیل ها، ورق ها، میله ها، نبشی ها و شمش ها نیمه ساخته نامیده می‌شوند. برای ساخت این نیمه ساخته ها روش های مختلفی مثل نوردکاری، کشیدن، آهنگری و نورد کاری استفاده می‌شود. در همه این روش ها، ابتدا فولاد ذوب شده را به شکل بلوک هایی شکل می‌دهند تا بقیه کار ها روی آنها انجام پذیر باشد. بدین منظور از 2 روش استفاده می‌شود:

    1. تهیه بلوک در قالب: در این روش ابتدا فولاد ذوب شده در ظروف خصوصی بنام پاتیل ریخته می‌شود و سپس درون قالبی به نام کوکیل ریخته می‌شود.
    2. تهیه بلوک از راه ریخته گری مداوم: در این راه، فلز ذوب شده را به کمک ظرفی بنام پاتیل به سمت دستگاه برده و ابتدا فولاد ذوب شده را به ظرف تقسیم کننده ای ریخته و سپس وارد ظرف هایی با نام منجمد کننده می‌کنند. جنس این ظرف ها از مس است و به طور مداوم با آب نمک خنک می‌شوند. بعد از اینکه فولاد از حالت ذوب به حالت جامد تبدیل شد،بخاطر نیروی وزن خود، به سمت نورد هایی که در زیرش قرار گرفته اند هدایت می‌شود

میلگرد زاگرس

شرکت صبا فولاد زاگرس در آذر ماه 1388 به ثبت قانونی رسیده است و عمیلات احداث کارگاه با سپرده گذاری 90 میلیارد تومان و 50 میلیون یورو در دو فاز ایجاد مقاطع فولادی و فولاد سازی با گنجایش 450 هزار بدن در سال، در زمینی به مساحت 270 هزار متر مربع بنا شده در شهرکرد کیلومتر 35 جاده بروجن، شهرک صنعتی سپید دشت آغار و در سال 1392 به بهره‌برداری رسید.

تولیدات کمپانی:

گونه های میلگرد آج دار فولادی سایز 8 الی 32 در حین 6 و 12 متر

نشانه شناسایی میلگرد زاگرس:

  • ورقه معرفی تولید ها، متصل به میلگرد.
  • ویژگی ها حک شده بر روی میلگرد.
  • روند ایجاد میلگرد کمپانی.
  • قیمت میلگرد زاگرس که معرفی‌گر آن است.

ابتدا شمش به عموان ماده نخستین به میزان مطلوب بریده شده بعد به میز شارژ منتقل و بعد از آن به درون کوره پیش گرمکن رسول می گردند . بعد از گرم شدن از کوره بیرون و به میز غلتانی برای فراهم سازی نورد فرستاده می‌شوند که نورد سه سطح دارا است و بعداز طی این پروسه به ارتفاع متبوع بریده شده و به بستر کولر سوق دهی می‌گردند. بعد بعد از قیچی شدن متاع توده اوری و بسته بندی می شود .

قیمت میلگرد:

در حالا حاظر این مجموعه دارنده باکیفیت ترین تولیدات فولادی میباشد و از مقام بالایی میان فولاد سازان کشور‌ایران برخودار و دارنده گواهینامه استاندارد ملی 3132 برای ایجاد میلگرد آجدار از اداره ملی استاندارد کشور‌ایران قیمت میلگرد

به کار گیری از شمش های فولادی مرغوب، ایجاد بوسیله ماشین آلات و امکانات توسعه یافته و کنترل کیفیت ظریف به صورتی که در صدر کیفیت مواد نخستین باز‌بینی و خریداری می گردند و بعد از آن کیفیت جنس در سه حوزه‌ بستر سیستم سرمایش، قیچی سرد بر و بسته بندی کنترل می‌شوند که این کار منجر به این شده است که تولیدات این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار باشد و سپس قیمت میلگرد زاگرس بر اساس کیفیت و جزئیاتش تعیین می‌شود.

همچنین آزمایشگاه کنترل کیفیت مجهز به یک دستگاه امروزی آزمایش کشش , یک دستگاه آزمایش خمش و سختی سنج جهت آزمایشات واجب و ترازوی ظریف برای توزین نمونه تولیدات می‌باشد که در تراز پایان از محصول ها آزمایش های مکانیکی( کشش و خمش) گرفته می شود و محصولاتی که طبق استاندارد ها و مطابق با خواسته های مشتریان نباشند از سیستم بسته بندی بیرون می‌شوند.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پایان رپورتاژ آگهی

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//