بالا بردن کیفیت فیلم در KMPlayer

نرم افزار محبوب کی ام پلیر با امکانات بسیاری نظیر افزودن زیرنویس به فیلم، پخش صدای دوبله و تغییر زبان در kmplayer و حتی فارسی کردن زبان، کاربران بی شماری دارد. از این رو تصمیم گرفتیم در سری مقاله‌های آموزشی نرم افزار KMPlayer به معرفی قابلیت‌ها و امکانات آن بپردازیم. بسیاری از کاربران به دنبال نرم افزار یا روشی برای افزایش کیفیت فیلم موردنظرشان هستند. نرم افزار کی ام پلیر این قابلیت را دارد که با تنظیماتی کیفیت نمایش فیلم را افزایش دهد. کافی‌ست با چند کلیک ساده تنظیمات نمایش فیلم را تغییر داده و از تماشای آن لذت ببرید. در این مقاله به چگونگی بالا بردن کیفیت در KMPlayer می‌پردازیم.

بالا بردن کیفیت در KMPlayer

خیلی اوقات پیش آمده که هنگام دانلود فیلم‌ها به علت حجم بالای آن مجبور به دانلود فیلم با حجم کمتر شوید. در این صورت ممکن است کیفیت فیلم بسیار پایین باشد. کیفیت نمایش فیلم همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران برای تماشای آن بوده است. نرم افزارهای زیادی برای افزایش و بهبود کیفیت فیلم وجود دارد. برخی از این نرم افزارها حجم فیلم را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. خوشبختانه می‌توانید با اعمال تنظیماتی در نرم افزار KMPlayer کیفیت فیلم را افزایش دهید.

برای بالا بردن کیفیت در KMPlayer نرم افزار را اجرا کنید. روی نقطه ای از نرم افزار راست کلیک کرده و موس را در منوی ظاهر شده روی گزینه Options ببرید. در منوی بعدی روی گزینه Preferences کلیک کنید.

برای نمایش پنجره Preferences می‌توانید دکمه F2 را از کیبورد فشار دهید.

نمایش پنجره Preferences

در ستون سمپ چپ روی Video Processing کلیک کنید. در تب General در بخش اول روی منوی مقابل Condition بزنید. سپس روی گزینه Always Use (Strongly Recommended) کلیک نمایید.

انتخاب گزینه Always Use (Strongly Recommended)

در مرحله بعدی به تب Renderer بروید. روی منوی مقابل Renderer کلیک کرده و گزینه Haali’s Video Renderer را انتخاب کنید. حالا روی علامت سه نقطه که در تصویر زیر مشخص شده بزنید.

انتخاب گزینه Haali’s Video Renderer

در پنجره گزینه Haali’s Video Renderer را تیک بزنید. سپس OK کنید تا تنظیمات ذخیره شوند. دکمه Close را بزنید و نرم افزار را ببندید.

بالا بردن کیفیت در KMPlayer

اگر مجددا نرم افزار را اجرا کنید و فیلم را به نمایش درآورید مشاهده می‌کنید که کیفیت فیلم افزایش یافته است. دقت کنید که در این روش فقط با اجرای نرم افزار کی ام پلیر می‌توانید فیلم را با کیفیت بهتری تماشا کنید و کیفیت فایل اصلی تغییری نمی‌کند. اگر می‌خواهید فیلم را در دستگاه‌های دیگر مانند تلویزیون تماشا کنید برای افزایش کیفیت فیلم باید از نرم افزارهای مناسب در این زمینه استفاده کنید.

2.7 | (4)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//