تغییر زبان فیلم در PotPlayer – مخصوص فیلم‌های چند زبانه

نرم افزار PotPlayer  یکی از بهترین برنامه‌های پخش فیلم در ویندوز به شمار می‌رود. امروزه این نرم افزار به عنوان یک رقیب جدی برای برنامه محبوب KmPlayer شناخته شده و مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد. در این نرم افزار به راحتی می‌توانید زبان فیلم را تغییر دهید؛ البته به شرطی که شما در حال تماشای یک فیلم چند زبانه باشید. در این مقاله از سایت ایده آل تکنولوژی می‌خواهیم به معرفی این قابلیت کاربردی در نرم افزار محبوب PotPlayer  بپردازیم؛ با ما همراه باشید:

تغییر زبان فیلم در PotPlayer

قبل از هرچیز توصیه می‌کنیم در صورتی که تا این لحظه، این نرم افزار کاربردی را دانلود نکرده‌اید؛ از طریق لینک زیر و از وب سایت رسمی نرم افزار PotPlayer آن را دانلود کرده و بر روی رایانه خود نصب نمایید:دانلود برنامه potplayer

بعد از آنکه برنامه را با موفقیت دانلود و نصب نمودید؛ فیلم مورد نظرتان را از طریق این نرم افزار پخش کنید. برای اینکار می‌توانید؛ نرم افزار را اجرا کرده و فیلم را در داخل آن بکشید. همچنین می‌توانید بر روی فیلم مورد نظر راست کلیک کرده و از قسمت ” Openwith ” نرم افزار Potolayer را انتخاب کنید.

انتخاب پوت پلیر برای پخش فیلم

بعد از اینکه فیلم در نرم افزار Potolayer شروع به پخش شدن نمود؛ در یک نقطه از محیطی که در نرم افزار به پخش فیلم اختصاص داده شده است؛ راست کلیک کنید و از منوی ظاهر شده، گزینه Audio  را انتخاب کنید. با انتخاب یک گزینه یک منوی کشویی برای شما باز خواهد شد که باید ” Select Audio Stream ” را انتخاب کنید. در منوی کشویی بازشده بعدی تمامی زبان‌های فیلم را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام از این زبان‌ها، آن را انتخاب کرده و فیلم را با همان زبان مشاهده نمایید:

تغییر زبان فیلم

به همین راحتی شما می‌توانید زبان فیلم پخش شده در Potolayer را تغییر دهید. البته باز هم تاکید می‌کنیم که این قابلیت فقط بر روی فیلم‌هایی قابل اجرا می‌باشد که در اصطلاح دو زبانه باشند. امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید با لذت و راحتی بیشتری به تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود بپردازید.

5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//