دانلود پیام رسان سیگنال به همراه راهنمای نصب

پیام رسان سیگنال یکی از اپلیکیشن‌هایی است که در سال‌های اخیر و پس از فیلتر شدن تلگرام، با محبوبیت زیادی در کشورمان مواجه شده است. پیام رسان‌ها این روزها به مهم‌ترین برنامه‌های گوشی‌های همراه هوشمند تبدیل شده‌اند. حتی تصور یک گوشی بدون شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، غیر ممکن به نظر می‌رسد.

اپلیکیشن Signal با بیش از یک میلیون نصب در گوگل پلی و اپ استور، خود را به عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در سراسر جهان مطرح کرده است. این پیام رسان از نظر امنیت نیز در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و به همین دلیل، کاربران موبایل به راحتی به سیگنال اعتماد می‌کنند.

امروز و در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک به معرفی پیام رسان سیگنال و قابلیت‌های آن خواهیم پرداخت. اگر به دنبال یک جانشین مناسب برای تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی هستید، حتما تا انتها با ما همراه باشید.

همه چیز در رابطه با سیگنال

سیگنال یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان است که این روزها بسیاری از افراد آن را امن‌ترین شبکه اجتماعی در سراسر جهان می دانند. این اپلیکیشن که توسط سازمان غیرتجاری  Open Whisper System طراحی و روانه بازار شده است؛ یک برنامه متن باز یا Open Source است و از رمزنگاری پیشرفته برای رد و بدل کردن اطلاعات استفاده می‌کند.

همه چیر در ارتباط با سیگنال

همانطور که از شعار اصلی این پیام رسان (حریم شخصی شما قابل احترام است، ما به راحتی آن را فراهم می‌کنیم) مشخص است، امنیت اطلاعات، مهم‌ترین هدف برای سازندگان سیگنال محسوب می‌شود.

پروتکل رمزنگاری شده پیام رسان سیگنال از جانب بسیاری از کارشناسان امنیت سیستم مورد قدردانی و نظرات مثبت قرار گرفته است. می‌توان ادعا کرد که Signal یکی از قابل ‌اعتمادترین و امن‌ترین پیام رسان‌های شناخته‌ شده در سطح بین‌المللی است.

دانلود پیام رسان سیگنال

 این اپلیکیشن ابتدا برای پلتفرم iOS طراحی و به بازار عرضه شد، اما با گذشت زمان، نسخه اندروید سیگنال نیز در گوگل پلی و برای کاربران این سیستم عامل، قرار گرفت.

با استفاده از لینک‌های زیر، می‌توانید پیام رسان سیگنال را هم برای دستگاه‌های اندروید و هم برای آیفون دانلود نمایید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بعد از اینکه از طریق یکی از لینک‌های بالا، اپلیکیشن سیگنال را دانلود کردید، می‌توانید به راحتی آن را روی تلفن همراه خود نصب نمایید.

محیط پیام رسان سیگنال

با استفاده از این اپلیکیشن، به راحتی می‌توانید با افراد مختلف چت کنید و یا تماس‌های صوتی و تصویری HD برقرار نمایید. البته Signal ویژگی‌های دیگری نیز دارد که قطعا شما را شگفت‌زده خواهند کرد. در مجموع، می‌توان ادعا کرد که از نصب و راه‌اندازی پیام رسان سیگنال پشیمان نخواهید شد.

محیط برنامه سیگنال

پیام رسان سیگنال به گونه‌ای طراحی شده است که در بدترین شرایط اینترنت نیز سرعت خود را حفظ کرده و پیام‌های شما را در کمترین زمان ممکن، ارسال و دریافت می‌کند. این ویژگی را می‌توان یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت این اپلیکیشن به شمار آورد.

یکی دیگر از جذابی‌های Signal این است که تقریبا هیچ تبلیغاتی را در محیط آن، مشاهده نخواهید کرد. این ادعا اگر چه بیشتر شبیه به یک شوخی به نظر می‌رسد، اما به شما اطمینان می‎دهیم که کاملا حقیقت دارد.

نکته: پپام رسان سیگنال در اپ استور نمره 4.7 از 5 و در فروشگاه گوگل پلی، نمره 4.2 از 5 را دریافت کرده است. همین اتفاق می‌تواند مهر تاییدی بر کیفیت بالای این اپلیکیشن باشد.

امنیت در پیام رسان Signal

رمزنگاری دو طرفه‌ End to End برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است. این سرویس از ابر داده‌های کاربران محافظت نمی‌کند، اما محافظت پرقدرت از محتوای تماس و داده‌های ردوبدل شده را میسر می‌کند.

امنیت برنامه signal

در سیگنال اگر طرف مقابل چت شما، از صفحه گوشی خود اسکرین شات بگیرد، نرم افزار شما را آگاه خواهد کرد. البته برای استفاده از این قابلیت باید در قسمت تنظیمات برنامه، آن را فعال کنید قابلیت‌های نرم افزار Signal Private Messenger مانند تلگرام است و رابط کاربری ساده و روانی دارد که شما در هنگام کار کردن با آن گیج نخواهید شد.

سیگنال درست مانند WhatsApp یک منبع کاملا آزاد، رایگان، ایمن و خصوصی برای پیام رسانی فوری است (جدا از این واقعیت که باز، امن و خصوصی است). … و درست مانند هر پلتفرم پیام رسانی دیگر، از پیام رسانی گروهی پشتیبانی می‌کند.

اسکرین شات در سیگنال

یکی از امکانات جالب توجه پیام رسان سیگنال، ممنوعیت اسکرین شات از صفحه چت است. البته این ممنوعیت به معنی عدم امکان گرفتن اسکرین شات نیست؛ بلکه در صورتی که مخاطب شما قصد گرفتن اسکرین شات از چت شما را داشته باشد، یک نوتیفیکیشن از طرف اپلیکیشن به شما ارسال می‌شود.

این قابلیت سبب افزایش امنیت چت در سیگنال می‌شود؛ زیرا شما مطمئن هستید که طرف مخاطب نمی‌تواند از گفتگوی خصوصی شما اسکرین شات بگیرد.

کلام پایانی

به نظر می‌رسد زندگی، این روزها بدون برنامه‌های پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی، چندان آسان نیست. اگرچه در میان مخاطبان ایرانی، تلگرام و واتساپ از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند، اما پیام رسان سیگنال نیز بدون شک، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

اگر از اپلیکیشن سیگنال استفاده کرده و یا در حال حاضر، در حال استفاده از آن هستید، لطفا تجربیات خود را در رابطه با این شبکه اجتماعی، با ما و سایر کاربارن مجله ایده آل تک در میان بگذارید.

5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//