آموزش فشرده سازی فایل های css و js در افزونه wp rocket

فشرده سازی فایل های وردپرس یکی از بهترین راه برای افزایش سرعت سایت است، با فشرده سازی فایل های CSS و JS میتوانید سرعت سایتتان را بهبود بببخشید. در این مقاله قصد داریم پیرامون مبحث آموزش فشرده سازی فایل های css و js در افزونه wp rocket صحبت کنیم چنانچه قصد یادگیری این موضوع را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

برای این که شما فایل های خود را فشرده و سرعت سایتتان را بهبود ببخشید افزونه زیادی برای این منظور طراحی شده اما بدون شک افزونه rocket یکی از بهترین افزونه ها در حوزه وردپرس است که با استفاده آن میتوانید وردپرس را بهنیه سازی کرده و سرعت سایتتان را چند برابر کنید در ادامه بیان خواهیم کرد که چرا باید از این افزونه برای فشرده سازی استفاده کنید.

چرا باید از افزونه wp rocket استفاده کنیم ؟

هیچ کس وب سایت کند را دوست ندارد بر اساس تحقیقات انجام شده یک ثانیه سرعت کم در بارگذاری میتواند حدود 11 درصد بازدید صفحه را کاهش دهد، یک مسئله مهم در سئو سرعت بارگذاری است اگر سرعت وب سایت شما کم باشد گوگل و سایر موتورهای جست و جو به سایت شما امتیاز کمتری خواهند داد و این موضوع باعث می شود افت شدیدی داشته باشید.

با این وجود باید در ابتدا نسبت به افزایش سرعت سایت اقدام کنید که یکی از بهترین راهکار برای این منظور فشرده سازی فایل ها  است که با افزونه های مختلفی همچون افزونه wp rocket میتوان سرعت یک سایت را افزایش داد که در ادامه در مورد نحوه فشرده سازی نیز صحبت خواهیم کرد.

ویژگی افزونه wp rocket

به خاطر ویژگی هایی که این افزونه دارد باعث شده مورد استقبال بسیاری قرار بگیرد این ویژگی ها عبارت اند از :

  • رابط کاربری آسان
  • بهنیه سازی فونت های گوگل
  • قابلیت درون ریزی وبرون ریزی تنظیمات
  • پشتیبانی از سایت های چند زبانه
  • کاهش حجم و افزایش سرعت که مهم ترین ویژگی این افزونه است.

دریافت افزونه wp rocket

یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین پلاگین های بهینه سازی وردپرس افزونه wp rocket است که به دست تیم wp-media توسعه داده شده و توانسته با بیش از 2,177,000 نصب و کسب رضایت 90% کاربران، به یکی از ابزار های محبوب و بهترین بهینه ساز سرعت و پرفورمنس سایت در میان رقبای خود تبدیل شود. راکت افزونه موشک شدن سرعت وردپرس است.

برای دانلود بهتر است از صفحه دانلود افزونه wp rocket استفاده کنید و با دریافت نسخه اصلی این افزونه از ویژگی هایی که در بالا اشاره شد بهرمند شوید که مهم ترین ویژگی این افزونه فشرده سازی فایل های css و js است که در ادامه شما را با نحوه فشرده سازی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

آموزش فشرده سازی فایل های css و js در افزونه wp rocket

یکی از بهترین روش های ممکن برای بهینه سازی سرعت سایت استفاده از افزونه wp rocket است، در واقع این افزونه این امکان را به شما میدهد تا به سادگی کش وردپرس خود را فعال و سرعت وب سایتتان را به میزان قابل قبولی بهبود ببخشید.

  • برای این کار باید ابتدا افزونه مورد نظر را خریداری و در پیشخوان وردپرس سایتتان نصب نمایید.
  • بعد از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه wp rocket به بخش تنظیمات سایتتان اضافه خواهد شد که باید برای فشرده سازی وارد این افزونه شده و به بخش بهینه سازی فایل مراجعه کنید.

دریافت افزونه راکت یا موشک وردپرس

این قسمت شامل چند ویژگی است :

  • کم کردن فایل های css : با این گزینه فضای خالی حذف و حجم کم میشود، همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید با فعال کردن این گزینه ممکن است استایل سایتتان بهم بریزد به همین دلیل بعد از فعال سازی، سایتتان را چک کنید اگر مشکلی وجود داشت این قسمت را غیر فعال کنید.

کم کردن فایل های css

  • بهینه سازی تحویل css : این مورد پیشنهاد نمی شود. اگر این گزینه تیک بخورد، محتوای سایت اول بدون استایل لود شده سپس css لود می شود.

در مرحله بعد باید از انتهای صفحه وارد بخش جاواسکریپت شوید این مورد نیز مشابه مرحله قبل شامل 2 گزینه است:

  • فشرده سازی فایل های جاواسکریپت : مشابه مراحل قبل با فعال کردن گزینه فشرده سازی فایل های js خطا دریافت خواهید کرد در این مرحله نیز لازم به نگرانی نیست بعد از فعال سازی این گزینه سایت خود را بررسی کنید و درصورت بروز هرگونه مشکل به این مرحله بازگشته و گزینه مورد نظر را غیر فعال کنید تا سایتتان به حالت اول بازگردد.

فشردهخ سازی فایل های جاوا اسکریپت

  • بارگذاری جاواسکریپت معوق : با فعال سازی این گزینه اول محتوا، تصاویر و css و بعد محتوای جاوا بارگذاری میشود به این صورت سایت سرعت خوبی خواهد داشت پس با این وجود پیشنهاد میشود از این گزینه استفاده کنید.

منظور ما از بهینه سازی، بهبود سرعت قالب فروشگاهی وردپرس است که همانطور که میدانید با استفاده از قالب میتوانید چندین سایت متفاوت با شکل های مختلفی راه اندازی کنید.

مجموعه بی نظیر از بهترین قالب فروشگاهی و پوسته های ووکامرس که به صورت فارسی برای راه اندازی مارکت های فروش مجازی و فیزیکی، فروش موبایل و لوازم دیجیتال، اپلیکیشن، مواد غذایی، آرایشی بهداشتی، فروش ارز دیجیتال و… در راست چین در اختیار شما قرار گرفته است.

اگر به دنبال قالب فروشگاهی هستید طرح های مختلف مانند قالب فروشگاهی دیجی کالا و سایر قالب های مشابه در این وب سایت قابل مشاهده است. بنابراین با این مجموعه قالب آماده سایت فروشگاهی می توانید به سادگی و بدون کدنویسی فروشگاه تان را راه اندازی کنید.

با این وجود دانستیم یکی از بهترین روش های ممکن برای کاهش حجم و افزایش سرعت سایت فشرده سازی فایل های css و js است.که ما دراین مطلب با آموزش فشرده سازی فایل های css و js در افزونه wp rocket همراه شما بودیم و سعی کردیم به صورت 0 تا 100 به این موضوع بپردازیم امیدوارم این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

سوالات متداول

1 – آیا افزونه wp rocket رایگان است ؟

خیر. افزونه wp rocket هیچ نسخه ی رایگانی ارائه نداده است و شما باید از نسخه پولی آن استفاده کنید.

2 – آیا wp rocket با افزونه های دیگر تداخل ندارد ؟

یکی از مهم ترین مواردی که هنگان خرید و نصب افزونه باید به آن توجه کافی داشته باشید سازگاری با سایر افزونه ها میباشد، wp rocket سازگاری کاملی با افزونه هایی همچنون افزونه فروشگاهی وردپرس خواهد داشت و بدون هیچ مشکل میتوانید این افزونه را نصب نمایید. در سیستم اقتصادی نوین، یکی از بهترین کسب و کارها، فروشگاه اینترنتی است. افزونه فروشگاهی به شما کمک میکند فروشگاهی بی نظیری داشته باشید.

3 – آیا افزونه wp rocket بهترین افزونه افزایش سرعت است؟

برای افزایش سرعت سایت افزونه های زیادی در نظرگرفته شده و تمامی افزونه ها در بالا بردن سرعت سایت موفق نشان داده اند اما افزونهwp rocket  به خاطر قابلیت هایی که دارد نسبت به سایر افزونه ها موفق تر است.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//