طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی؛ 10 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای دکوراسیون داخلی

استفاده از هوش مصنوعی (AI) در بسیاری از زمینه‌ها از جمله طراحی دکوراسیون داخلی کاربرد دارد؛ به لطف هوش مصنوعی همه کاربران، حتی کاربران بی‌تجربه هم می‌توانند از آن استفاده کنند. تجزیه و تحلیل داده‌ها براساس سلیقه افراد، پیشنهاد ترکیب رنگ و متریال، شبیه‌سازی فضا، طراحی‌های سه‌بعدی حرفه‌ای، پیشبینی روندهای مد و کاهش خطاها و اشتباهات از مزیت‌های طراحی دکوراسیون داخلی با AI است. در این مطلب ۱۰ تا از بهترین برنامه طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی را به شما معرفی می‌کنیم.

بازسازی دکوراسیون منزل با هوش مصنوعی Spacely AI

در این برنامه طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی، شیوه طراحی، چیدمان وسایل منزل و محل کار از جمله نحوه چینش مبلمان و فرش برای پذیرایی را دریافت می‌کنید. همچنین این برنامه پیشنهاداتی برای انتخاب طیف‌های رنگی مختلف برای دکوراسیون منزل را به شما ارائه می‌دهد. این هوش مصنوعی، پلتفرمی مناسب هم برای طراحان و هم افرادی است که به دنبال دیزاین منزل با سبک مورد‌علاقه خود هستند. هوش مصنوعی Spacely AI دو قابلیت بازسازی دکوراسیون و ایجاد دکوراسیون جدید دارد.

بازسازی دیزاین خانه با هوش مصنوعی Spacely AI
بازسازی دیزاین خانه با هوش مصنوعی Spacely AI

ارائه طراحی‌های واقعی با هوش مصنوعی DreamStudio

هوش مصنوعی دریم استودیو با داشتن تنظیمات فراوان، امکان ایجاد طراحی‌های واقعی‌تر را فراهم کرده است. همچنین می‌توانید دستورات (Prompt) درخواستی را با یک تصویر مرجع ترکیب کنید؛ مثلا از او بخواهید در تصویر مرجع، فرش اسپرت را جایگزین فرش کلاسیک کند. با این روش دکوراسیون جدیدی از تصویر مرجع خود توسط AI خلق کنید.

Oda Moodboard؛ شخصی‌سازی کردن دکوراسیون با AI

این ابزار هوش مصنوعی این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا سبک دکوراسیون منزل را شخصی‌سازی کنند. این برنامه طیف وسیعی از سبک‌ها مانند سبک بوهمی، مینیمالیستی مدرن و سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی را دارد؛ ازاین‌رو ایده‌هایی به شما می‌دهد تا به‌راحتی منزل خود را با سبک موردعلاقه‌تان دیزاین کنید.

خلق دیزاین‌های جذاب با هوش مصنوعی RoomGPT

این سایت از هوش مصنوعی برای طراحی دیزاین منزل استفاده می‌کند. با گرفتن عکس از اتاق خواب  قرار دادن آن در سایت، این هوش مصنوعی به شما ۸ ایده خلاقانه برای دیزاین اتاق می‌دهد. از مزایا طراحی دکوراسیون داخلی منزل با هوش مصنوعی و این برنامه ارائه طرح‌های جذاب برای دیزاین و سرعت بالای سایت است. شما فقط ۳ بار می‌توانید به صورت رایگان از این هوش مصنوعی برای دیزاین منزل یا محل کار استفاده کنید و برای استفاده‌های بیشتر از سایت باید اکانت پرمیوم خریداری کنید.

نرم‌افزاری تخصصی برای دکوراسیون با هوش مصنوعی ArchitectGPT

این ابزار برنامه طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی برای معماران و طراحان داخلی است که تا ۶۵ ایده مختلف برای دکوراسیون به سبک‌های مختلفی از جمله روستیک و مدرن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. تجربه کاربری آسان، قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag And Drop) تصویر از مزایا استفاده از این ابزار تخصصی است.

دیزاین داخلی هوش مصنوعی با رابط کاربری آسان HomeStyler

در این برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی امکان تغییر رنگ دیوارها، تغییر نورپردازی و مشاهده ۳۶۰ درجه طرح‌ها وجود دارد. کیفیت بالای تصاویر، رابط کاربری آسان، دیدن نمونه دیزاین‌های طراحان برجسته و امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر از مزیت‌های طراحی دکوراسیون داخلی منزل با هوش مصنوعی HomeStyler است.

استفاده ترکیبی از سبک‌ها در دکوراسیون داخلی Interior AI

این AI از بهترین برنامه‌ها برای طراحی داخلی و صحنه‌پردازی دکوراسیون منزل به‌صورت مجازی است. این ابزار هوش مصنوعی قابلیتی دارد که طراحی کلی جزئیات اتاق از جمله سقف‌ها و کاغذ دیواری را تشخیص دهد. همچنین امکان استفاده ترکیبی از سبک‌های مختلفی مانند مدرن، اسکاندیناوی و کلاسیک برای دیزاین، در این برنامه وجود دارد.

دیزاین داخلی با هوش مصنوعی رایگان AI Room Planner

در این پلتفرم با آپلود کردن تصویر اتاق یا مکان موردنظرتان می‌توانید تصویری با سبک موردعلاقه‌تان دریافت کنید. از مزایا استفاده از این هوش مصنوعی وجود ۱۶ سبک متفاوت برای دیزاین منزل یا محل کار است. برای استفاده از این برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی فقط به یک حساب گوگل نیاز دارید. استفاده آسان از این برنامه برای افراد کم تجربه و رایگان بودن آن از جمله مزیت‌های استفاده از برنامه هوش مصنوعی AI Room Planner است.

ابزاری برای طراحی دیزاین داخلی با هوش مصنوعی Diffusion Bee

برای طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی رایگان می‌توانید از سایت Diffusion Bee استفاده کنید. این سایت با داشتن الگوریتم‌های یادگیری عمیق (هرچه بیشتر با آن کار کنید، نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهد)  و امکان ارائه پیشنهادات تصویری جدید از روی تصویر، یکی از بهترین سایت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای طراحی دکوراسیون داخلی است.

ابزاری خلاقانه برای دکوراسیون منزل با هوش مصنوعی Midjourney

میدجرنی ابزاری خلاقانه برای طراحی دکوراسیون منزل با هوش مصنوعی در هر سطحی است. اگرچه هوش مصنوعی میدجرنی ابزاری غیر رایگان است اما با الهام گرفتن از دیزاین‌های فوق‌العاده طراحان آن برای کمک گرفتن در دکور خانه‌تان استفاده کنید. همچنین اگر قصد کار با این برنامه را دارید استفاده از تصاویر واقعی، امکان بهبود تصویر و وجود گزینه‌های مختلف برای تنظیمات از مزایا طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی میدجرنی است.

؛ ابزاری جذاب برای دیزاین داخلی با هوش مصنوعی Midjourney
ابزاری جذاب برای دیزاین داخلی با هوش مصنوعی Midjourney

برای کاهش خطا در چیدمان و ابعاد وسایل از هوش مصنوعی استفاده کنید

هوش مصنوعی با کاهش خطا و اشتباهات در چینش وسیله‌ها و ابعاد و جای‌گیری آن‌ها و همچنین انتخاب طیف رنگی مناسب برای چیدمان، سرعت و خلاقیت شما را برای دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار بالا می‌برد. برای خرید مبلمان، تخت‌خواب، فرش و وسایلی را که برای دکوراسیون داخلی از طریق هوش مصنوعی انتخاب کردید از سایت‌های فروشگاهی آنلاین و حضوری دیدن کنید. به‌عنوان مثال برای خرید فرش اتاق و پذیرایی منزل به فروشگاهایی که تنوع و کیفیت بالایی دارند مانند فروشگاه فرش کوروش مراجعه کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//