چند برنامه رایگان برای ساخت اپلیکیشن (App) بدون کدنویسی

در گذشته شما باید حتما یک زبان برنامه نویسی می دانستید تا بتوانید برنامه ای بسازید که احتمالاً هفته ها ، ماهها یا حتی سالها طول می کشد. اما اکنون سیستم عامل های متعددی در زمینه ساخت برنامه وجود دارد که می توانید برای چند دقیقه از آنها استفاده کنید.

در سال 2015 ، ترافیک وب تلفن های هوشمند در سراسر جهان از ترافیک وب دسک تاپ عبور کرد. امروزه، تلفن های هوشمند و تبلت ها نزدیک به 70 درصد از کل ترافیک وب را طبق گفته Zenith ، یک شرکت رسانه ای تشکیل می دهند.

آیا واقعاً به برنامه نیاز دارم؟

 درک این مسئله که آیا یک برنامه می تواند به تجارت شما کمک کند مهم است. در صورت نیاز به برقراری ارتباط با کاربران / مشتریان / طرفداران خود اپلیکیشنی را ایجاد کنید. اگر محتوای عالی دارید که می خواهید در دستگاه های تلفن همراه توزیع کنید ، یک برنامه بسازید.

وقتی در اوایل راه اندازی شرکت خود بودجه ندارید ، نمی توانید پنج نفر یا تعداد بیشتری از افراد را برای توسعه وب یا برنامه نویسی رسانه اجتماعی منحصر به فرد استخدام  کنید. امروزه بسیاری از ابزارهای عالی در بازار وجود دارد که به شما کمک می کند بدون نیاز به نوشتن یک خط کد ، یک وب سایت یا برنامه بسازید. اگر به دنبال راه اندازی سریع و مطمئناً پس انداز وقت و پول هستند، می توانید از برنامه های رایگان ساخت اپلیکیشن استفاده کنید.

هزینه ساخت اپلیکیشن

مردم تمایل دارند فوراً به هزینه ساخت اپلیکیشن فکر کنند ، اما در واقع ، کیفیت در درجه اول قرار می گیرد. اگر می خواهید کاربران به برنامه شما توجه کنند ، از طراحی غافل نشوید.

برای اطمینان از کیفیت بالا برای محصول خود ، از طراحی زیبا و ساده ، ادغام یکپارچگی با شبکه های اجتماعی ، گزینه های چند پلتفرمی ، CMS و مجموعه ای از ویژگی های جذاب  استفاده کنید. اینها همه عناصری هستند که سازنده برنامه شما باید از ابتدا به آن توجه کند.

معرفی چند برنامه ساخت اپلیکیشن

AppMaker

AppMakr به شما امکانی می دهد تا برنامه های iOS و Android را تهیه کنید. شما محدودیتی در تعداد برنامه هایی که می توانید بسازید و همچنین تعداد به روزرسانی هایی که می توانید اضافه کنید ندارید.

این برنامه دارای چندین ویژگی از جمله گالری عکس با وضوح بالا ، اعلان ها، به روزرسانی های زنده ، پخش موسیقی و فیلم ، اتاق های گپ ، نقشه Google ، تقویم رویدادها ، خرید درون برنامه و موارد دیگر است. شما می توانید برنامه های خود را بر روی داشبورد رصد کنید و می توانید ظاهر و کارکردهای برنامه خود را تنظیم کنید.

AppMakr

GameSalad

GameSalad مخصوص ساخت و انتشار برنامه های بازی برای سیستم عامل های Android ، iOS و macOS است. کار بر روی این پلت فرم نیازی به دانش برنامه نویسی قبلی ندارد و شامل ویژگی drag-and-drop است.

نحوه عملکرد آن شامل ویرایش کاراکترها در یک صحنه ، طراحی ویژگی های آنها ، صدا و تناوب بین کاراکترها است. این پلتفرم همچنین یک فروم را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از نظرات سایر کاربران مطلع شوید  و برای ساخت برنامه از آن ها کمک بگیرید.

برنامه ساخت اپلیکیشن GameSalad

Appy Pie

Appy Pie می تواند برای ایجاد برنامه هایی در Windows ، iOS و Android استفاده شود که می توانید در Google Play یا iTunes منتشر کنید.

نسخه کامل برنامه مبتنی بر HTML5 است و در تمام سیستم عامل ها از جمله بلک بری کار می کند. تجزیه و تحلیل برنامه را بصورت real  time می توانید مشاهده کنید ، با تبلیغات درآمدزایی کنید و از GPS برای ردیابی مکان استفاده کنید. همچنین می توانید برنامه خود را به وب سایت ها ، وبلاگ ها ، صدا ، رادیو ، فید رسانه ها و موارد دیگر پیوند دهید.

برنامه ساخت اپلیکیشن Appy Pie

Appery

استفاده از Appery برای ساختن برنامه ها آسان و سریع است. نیازی به نوشتن کد یا بارگیری و نصب چیزی نیست. این کار فقط در سرویس Cloud انجام می شود و از مؤلفه های drag-and-drop برای ایجاد UI استفاده می شود. این پلت فرم برای ساخت برنامه هایی برای اندروید ، تلفن ویندوز و iOS با استفاده از Apache با مؤلفه داخلی ساخته شده است.

Appery دارای یک فهرست افزونه است که به شما امکان می دهد برخی از عملکردها را به برنامه خود اضافه کنید ، اما همچنین می توانید افزونه هایی را تهیه کنید که مخصوص برنامه شما باشد. Appery این امکان را به شما می دهد تا پروژه خود را در  حالت real time با کاربران تجاری ، مشتریان یا توسعه دهندگان به اشتراک بگذارید.

برنامه ساخت اپلیکیشن Appy Pie

Swiftic

swiftic برنامه یا app فوری است که به شما امکان می دهد بدون در نظر گرفتن هیچ تجربه قبلی در ساخت اپلیکیشن برنامه هایی را ایجاد کنید. swiftic در بین بهترین سازندگان برنامه های تلفن همراه قرار دارد زیرا دارای ویژگی های مختلفی برای کسب درآمد و درگیر کردن مشتریان است. swiftic باعث می شود که یک تازه کار مانند یک حرفه ای به نظر برسد.

Swiftic دارای ویژگی های شامل تجزیه و تحلیل پیشرفته است که عملکرد برنامه را ردیابی می کند (دانستن اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی ندارد). از دیگر ویژگی ها آن مؤلفه های drag-and-drop ، تجارت موبایل ، بررسی کاربر ، برنامه های وفاداری / کوپن ها ، امکان ایجاد منوی سفارشی ، RSS و فیدهای اجتماعی ، سفارشی سازی ظاهر و عملکرد برنامه ها ، ویژگی های کسب درآمد و اعلان ها می باشد.

برنامه ساخت اپلیکیشن Swiftic

GoodBarber

با استفاده از GoodBarber می توانید برنامه های تلفن همراه وب و همچنین برنامه های Android و IOS را بدون نیاز به نوشتن یک خط کد بسازید.

GoodBarber پلت فرم توسعه برنامه تلفن همراه خود را با طراحی با کیفیت بالا متمایز می کند. GoodBarber برنامه های زیبا را در اولویت قرار می دهد ، در حالی که بسیاری از موارد دیگر روی ویژگی ها تمرکز دارند.

برنامه Goodbarber

وقتی شروع  به استفاده می کنید می توانید از 50 قالب زیبا استفاده کنید و در ادامه می توانید از 350 آیکون و 600 قلم برای دریافت طرح مورد نظر خود استفاده کنید.

GoodBarber می تواند با اکثر شبکه های اجتماعی ، فیلم ها ، تقویم ها و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ادغام شود.

GoodBarber پاسخگوی خواسته های بیشتر افرادی است که می خواهند یک برنامه کاربردی تجاری را با طراحی چشمگیر بسازند. GoodBarber کمی بیشتر از برخی رقبای خود دارای هزینه است ، اما کیفیت و سهولت استفاده از آن توجیهی برای قیمت آن است.

Bizness Apps

برنامه های بیزینس الگوهای برنامه هایی را با ویژگی های رایج تجارت الکترونیکی مانند سبد خرید ، کارت های وفاداری و تحلیلی پیشرفته ارائه می دهد.

در Bizness Apps مدیریت محتوا کاربردی آسان است و می توانید طراحی خود را انجام دهید یا از الگوهای از پیش ساخته شده استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های مفید این است که شما می توانید بدون نیاز به ارسال پیام به روزرسانی به Google یا Apple ، برنامه خود را بصورت آنلاین و مستقیماً از طریق Bizness Apps به روز کنید.

برنامه Bizness apps
برنامه Bizness apps

Buildfire

Buildfire کتابخانه ای از تم ها را متناسب با بسیاری از صنایع خاص فراهم می کند. عاملی که باعث ایجاد تمایز در Firefire می شود این است که آنها تیمی از مهندسین و طراحان را  ارائه می دهند که می توانند برای سفارشی کردن برنامه طبق خواسته های شما پاسخگو باشند. این ممکن است به شما کمک کند کمی چالش های فنی تر را حل کنید. سرانجام ، Buildfire از روند ارسال برای Google و همچنین Apple استفاده می کند.

برنامه buildfire
برنامه buildfire

Shoutem

Shoutem از سال 2010 به عنوان یک پلتفرم شبکه های اجتماعی تلفن همراه شروع به کار کرد .

استفاده از این پلتفرم بسیار آسان است. shoutem استفاده از قالب های طراحی ، برنامه های زیبا و کارآمد را آسان و کاربر پسند می کند.

بسیاری از ویژگی ها  در آن موجود نیست ، اما اگر برنامه ای که می خواهید ساده باشد یا برای به اشتراک گذاری عکس ، پست ، چت و غیره باشد، پلتفرم خوبی است.

استفاده ار این برنامه ها بصورت رایگان شروع می شود ، اما در نهایت نیاز به پرداخت هزینه می باشد. با این حال ، دوره رایگان معمولا به اندازه کافی طولانی است که بتوانید از آن ها  استفاده کنید. همه سیستم عامل های معرفی شده خوب هستند اما (Swiftic (Como بر اساس بررسی ها بهترین است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ، مضامین را  برای ساخت app انتخاب کنید و منتشر کنید.

برنامه Shoutem

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//