دانلود و نصب جی بی واتساپ; از مشاهده مخفی چت ها تا پنهان کردن آنلاینی

همیشه نسخه های غیر رسمی اپلیکیشن های ارتباطی محبوبیت خاصی بین کاربران داشته و واتساپ هم از این قاعده مستثنی نیست. احتمالا تا حالا به این فکر کردید که چطور می شود در واتس اپ وضعیت آنلاین بودنتان را پنهان کنید، پیام های دیگران  را بدون آنکه بفهمند باز کنید، استاتوس های واتساپ را مخفیانه ببینید و یا آن ها را دانلود کنید. همراه  ایده آل تک باشید تا با بهترین و امن ترین واتساپ غیر رسمی آشنا شوید.

بعد از فیلتر شدن تلگرام، کم کم میل به دانلود و نصب تلگرام در بین کاربران ایرانی کمتر شد و میلیون ها کاربر ایرانی به سمت واتس اپ، پرطرفدارترین اپلیکیشن ارتباطی دنیا هجوم آورند. اما همیشه مقایسه تلگرام و واتس اپ برای کاربران آزاردهنده بوده است، چرا که از لحاظ امکانات و قابلیت های شخصی سازی واتس اپ چندین پله پایین تر از تلگرام قرار می گیرد.

در این شرایط نسخه های غیر رسمی اپلیکیشن Whatsapp معادلات را تغییر دادند و با امکانات فراوانی که در اختیار کاربران قرار دادند توانستند نیازها و انتظارات کاربران از یک واتساپ بدون نقص را رفع کنند. بدون شک جی بی واتساپ بهترین نسخه غیررسمی واتساپ است که امکانات بسیار زیادی در خود جای داده است. اما آیا واتساپ جی بی ارزش دانلود و نصب را دارد؟

واتساپ جی بی سوپر اپلیکیشن غیر رسمی  WhatsApp

واتساپ جی بی توانست خیلی سریع پس از انتشار اولین، جای خود را بین کاربران پیدا کند و نصب بالایی را بگیرد. سوال اینجاست که چرا واتساپ جی بی انقدر سریع بین کاربران واتساپ محبوب شد و مورد استقبال قرار گرفت. واتساپ جی بی با داشتن قابلیت هایی مثل مخفی کردن آنلاینی، افزایش ارسال فایل ها با حجم بالاتر، امکان شخصی سازی صفحه گفتگو ها، دانلود وضعیت های واتساپ، مشاهده مخفیانه وضعیت ها، تغییر تم برنامه و… توانسته تا حد زیادی از محدودیت های واتساپ اصلی بکاهد.

دانلود و نصب واتساپ جی بی

واتساپ جی بی یک نسخه غیر رسمی است، به همین دلیل شما نمی توانید آن را از گوگل پلی و سایر استور ها دانلود کنید. به همین منظور شما میتوانید دانلود واتساپ جی بی را از سایت های دانلود برنامه و بازی اندروید مانند ایران اپ انجام دهید. توجه داشته باشید که حتما آخرین نسخه GBwhatsApp را دانلود و نصب کنید.

نصب و راه اندازی واتساپ جی بی

پس دانلود واتساپ جی بی باید آن را نصب کنید. اما یادتان باشد حتما قبل از نصب، از واتساپ خود بک آپ بگیرید. برای بکاپ گیری از واتساپ وارد برنامه شوید سپس به تنظیمات (Settings) بروید، قسمت گفتگو ها (Chats) ها را انتخاب کنید، گزینه پشتیبان گیری از کفتکو ها (Chat Backup) را بزنید و در این صفحه گزینه پشتیبان گیری (BACK UP) را انتخاب کنید. حالا کمی منتظر بمانید که بک آپ به صورت کامل گرفته شود.

حالا پس از بک آپ گیری وارد واتساپ جی بی شوید و شماره را وارد کنید و منتظر ارسال کد تایید شوید. کد را وارد کنید و در پنچره باز شده بک آپی که در محرله قبل گرفتید را ریستور کنید. تبریک اطلاعات واتساپ اصلی شما وارد نسخه جی بی شد!
در نسخه جدید واتساپ جی بی برای اینکه زبان برنامه فارسی شوید باید زبان گوشی را با رفتن به تنظیمات > سیستم > زبان ورودی > زبان را به فارسی تغییر بدهید.

راه اندازی و نصب واتساپ جی بی

مخفی کردن آنلاینی در واتساپ جی بی

یکی از ویژگی هایی که در واتساپ جی بی مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفت مخفی کردن آنلاینی در واتساپ است. برای مخفی کردن آنلاین بودن وارد تنظمیات جی بی واتساب (GB Settings) شوید، حالا Privacy and Security را انتخب کنید و در آخر گزینه Freeze Last Seen را از بخش Hide Online Status فعال کنید. به همین راحتی آنلاینی شما در واتساپ مخفی شد.

مشاهده مخفیانه وضعیت (استوری) واتساپ

از وقتی که واتساپ هم به مانند اینستاگرام از قابلیت استوری (وضعیت) برخوردار شد، کاربران به دنبال این بودن که وضعیت های واتساپ را هم به صورت مخفیانه ببینند. واتساپ جی بی این قابلیت را برای کاربران محیا کرده، کافی است وارد تنظیمات جی بی (GB Settings) بشوید و در آنجا به قسمت Privacy and Security بروید و در این قسمت گزینه Hide View Status را فعال کنید. حالا به راحتی میتوانید وضعیت های واتساپ را مخفیانه مشاهده کنید.

نحوه تغییر تم برنامه واتساپ جی بی

یکی از ویژگی های جذاب جی بی واتساپ امکان تغییر تم برنامه است. به این صورت که شما می توانید تم و پوسته کلی برنامه را تغییر دهید. این امکان در نسخه اصلی واتساپ وجود ندارد. شما برای تغییر تم در واتساپ جی بی کافی است وارد GB Settings شوید و در اینجا به بخش Themes بروید و در این قسسمت شخصی سازی های دلخواه خود را انجام دهید.

همه چیز درباره واتساپ جی بی

دانلود وضعیت (استوری) با واتساپ جی بی

شما میتوانید به استفاده از واتساپ جی بی راحتی وضعیت های واتساپ دیگران را دانلود و در گالری گوشی ذخیره کنید. برای این کار کافی است استاتوس مخاطب را باز کنید در پایین آن یک آیکن دانلود وجود دارد که میتوانید با زدن روی آن وضعیت را بدون نصب برنامه جانبی دانلود و ذخیره کنید.
اگر به دنبال روش های دیگر دانلود وضعیت واتساپ هستید میتوانید به مقاله دیگر سایت یعنی دانلود وضعیت واتساپ در اندروید و آیفون مراجعه کنید.

جمع بندی

همانطور که تا اینجا همراه ما بودید باید فهمیده باشید که چرا واتساپ جی بی یکی از پر طرفدارترین واتساپ های غیر رسمی است که توانسته جایگاه خوبی را در بین کاربران به خود اختصاص دهد. در این مقاله آموزشی از  ایده آل تک سعی کردیم به معرفی و نحوه استفاده از ویژگی های واتساپ جی بی بپردازیم. اگر شما هم بعد از مدت طولانی حالا از کار کردن با واتساپ اصلی که امکانات چندانی را در اختیار شما قرار نمی دهد خسته شده اید شاید بد نباشد از یک واتساپ غیر رسمی که در عین حال امنیت را برای شما فراهم کند استفاده کنید. اگر این طور است پس همین حالا جی بی واتساپ را دانلود و وارد دنیای جدیدی از واتس اپ شوید.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//