چگونه بلیط ارزان دبی بخریم؟

دبی از مقاصد گران توریستی در دنیاست، اما سفر به دبی می‌تواند کم خرج باشد. از خرید بلیط گرفته تا رزرو هتل و گردش در شهر، می‌تواند ارزان باشد، در عین حال خاطره‌ای به یادماندنی برایتان برجای بگذارد. در این مطلب شما را راهنمایی خواهیم کرد تا برای سفر ارزان به دبی، بلیط ارزان تهیه کنید.

دبی تنها شهر آسمان خراش‌ها و تفریحات گران نیست، می‌توان ارزان به دبی سفر کرد و در طول سفر، از تفریحات، اقامت و خوراکی‌های ارزان استفاده کرد. تجربه حضور در لگو لند، پارک آبی، سالن اپرا، آکواریوم دبی، سواحل و بازار، موزه‌ها، جزایر مصنوعی و … می‌تواند ارزانتر از آنچه فکر می‌کنید، باشد.

علاوه بر اقامت در هتل ارزان در دبی، گردش با وسایل حمل و نقل عمومی در شهر با هزینه کمتر، خوردن غذاهای ارزان، روش دیگری هم برای سفر ارزان به دبی وجود دارد. خرید بلیط هواپیما لحظه آخری به مقصد دبی، می‌تواند هزینه های سفر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

چه بلیطی برای سفر به دبی خریداری کنیم؟

از اولین سوالاتی که در تهیه بلیط دبی ممکن است در ذهنتان مطرح شود، این است که چه نوع بلیطی تهیه کنیم؟ به طور کلی، بلیط‌ها دو نوع تقسیم‌بندی دارند، یکی بر اساس کلاس پروازی و دیگری بر اساس نوع ارائه توسط ایرلاین یا آژانس مسافرتی.

کلاس پروازی بلیط‌ها به سه دسته فرست کلاس، بیزنس و اکونومی تقسیم می‌شوند که به ترتیب از گران‌ترین تا ارزان‌ترین است. با بلیط فرست کلاس یک سفر لوکس و گران خواهید داشت، بدون نیاز به انتظار در فرودگاه با امکان استفاده از صندلی‌های راحت و پذیرایی ویژه، اما در بیزنس، تنوع غذایی و صندلی‌ها متفاوت‌تر است.

نوع دیگر تقسیم‌بندی بلیط‌ها،  شامل سیستمی، چارتر و لحظه آخری می‌شود. بلیط‌های سیستمی توسط شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌گذاری می‌شوند، بنابراین قیمت ثابتی دارند. اما گاهی آژانس‌های هواپیمایی، صندلی‌های یک پرواز را چارتر می‌کنند. چارتر به معنای کرایه صندلی‌هاست، بنابراین آژانس‌ها برای فروش همه صندلی‌هایی که کرایه کرده‌اند، سعی می‌کنند بلیط‌ها را با قیمت پایینتری بفروشند. ممکن است قیمت بلیط چارتر توسط آژانس‌های مختلف، متفاوت ارائه شود.

بلیط لحظه آخری، ارزانترین نوع بلیط‌هاست. این بلیط‌ها در آخرین ساعت‌ها و روزهای پرواز با قیمتی پایین به فروش می‌رسند. بنابراین، اگر بخواهید بلیط دبی را با قیمتی ارزان تهیه کنید، شاید بلیط لحظه آخری مناسبترین گزینه برای شما باشد.

زمان ارزانی سفر به دبی چه زمانی است؟

در گردشگری، دو اصطلاح “آف سیزن” و “های سیزن” بسیار مرسوم است. فصل‌هایی که آب و هوای منطقه‌ای مناسب نیست و گردشگر کمتری به آن مقصد سفر می‌کند، آف سیزن گفته می‌شود. در این زمان‌ها، قیمت بلیط‌ها به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. آف سیزن دبی، فصل تابستان است.

های سیزن اما به مواقعی گفته می‌شود که شرایط آب و هوایی برای سفر مطلوب است و تعداد زیادی از گردشگران به آن مقصد سفر می‌کنند، بنابراین قیمت بلیط‌ها هم بالاتر است. فصل زمستان در دبی “های سیزن” محسوب می‌شود.

علاوه بر شرایط آب و هوایی، رویدادها و حراجی‌ها هم تعیین‌کننده های سیزن و آف سیزن هستند، مثلا دوره جشنواره‌های دبی، های سیزن محسوب می‌شود، زیرا بسیاری برای شرکت در این جشنواره‌ها، به دبی سفر می‌کنند.

روزهای شنبه، سه شنبه و چهارشنبه، بهتر می‌توانید بلیط ارزان دبی را خریداری کنید.

زمان سفر ارزان به دبی چه زمانی است؟

مراحل خرید بلیط ارزان دبی

فلای تودی، معتبرترین مرجع فروش بلیط و رزرو هتل است که ارزانترین بلیط‌ها را برای سفرهای داخلی و خارجی ارائه می‌کند. برای خرید بلیط ارزان دبی، وارد این وبسایت شوید و در قسمت بلیط هواپیما، با ثبت تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافر، همه بلیط‌های در دسترس را مشاهده کنید.

برای اینکه هزینه بلیط برای شما مقرون به صرفه‌تر باشد، بهتر است گزینه بلیط دوطرفه را انتخاب کنید. هزینه یک بلیط رفت و برگشت، ارزانتر از دو بلیط یک طرفه خواهد بود.

نتایج جستجو بلیط‌ها، به ترتیب از ارزان‌ترین‌ها برایتان به نمایش درمی‌آید. برای هر بلیط، اطلاعات لازم شامل قیمت، تعداد توقف، فرودگاه مبدا و مقصد، زمان پرواز و فرود و … را می‌توانید مشاهده کنید.

به کمک فیلترهای جستجو، می‌توانید بلیط موردنظر خود را راحتتر و سریعتر بیابید. به وسیله فیلتر قیمت، می‌توانید قیمت مناسب خود را برای بلیط دبی انتخاب کنید. فیلترهای دیگری چون تعداد توقف، کلاس پروازی، نوع بلیط، فرودگاه و … نیز در دسترس شماست تا به پرواز ایده‌آل خود به مقصد دبی برسید.

برای کاربرانی که فلای تودی را برای خرید بلیط خود انتخاب می‌کنند، امکانات دیگری نیز ارائه شده تا بلیط ارزان دبی را خریداری کنند. تقویم قیمتی به شما کمک می‌کند تا قیمت بلیط‌ها در حوالی تاریخ انتخابی خود را ببینید و مقایسه کنید. بدین صورت می‌توانید زمانی که ارزانترین بلیط ارائه می‌شود را برای سفر خود انتخاب کنید.

در قسمت اطلاع از آخرین قیمت‌ها، با ثبت آدرس ایمیل، می‌توانید از تغییرات قیمت بلیط دبی به صورت ایمیل مطلع شوید. بدین صورت، نیازی نیست هر روز سایت‌ها را برای اطلاع از قیمت‌ها بررسی کنید.

علاوه بر خرید بلیط، رزرو هتل دبی را نیز می‌توانید در فلای تودی انجام دهید. دسترسی فلای تودی به حداکثر هتل‌ها و اقامتگاه‌های دبی، انتخاب‌های متعدد با قیمت‌های متفاوتی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مراحل خرید بلیط ارزان دبی

بلیط دبی را ارزان و آسان بخرید

خرید اینترنتی این امکان را می‌دهد تا به سادگی و از خانه یا هر مکانی که هستید، خرید خود را بی‌دردسر انجام دهید. خرید بلیط دبی را نیز می‌توانید به راحتی به صورت اینترنتی در سامانه رزرواسیون فلای تودی انجام دهید.

پس از انتخاب بلیط موردنظر، با وارد کردن اطلاعات مسافران، وارد مرحله پرداخت اینترنتی می‌شوید. امکان خرید بلیط با کارت‌های عضو شتاب برای شما فراهم شده است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری، خرید خود را انجام دهید و بلیط را به صورت اینترنتی دریافت کنید.

پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی کمک می‌کند تا خریدی راحت را تجربه کنید و هر گونه مشکل یا سوالی، بلافاصله پاسخ داده می‌شود. در صورت کنسلی بلیط هم می‌توانید به صورت اینترنتی استرداد را انجام دهید.

بلیط چارتر هواپیما به مقصد دبی را با ارزان‌ترین قیمت، وسط هفته‌ها و در زمان‌های آف سیزن خریداری کنید. در عین حال، منتظر تخفیف‌های ویژه فلای تودی هم باشید. همه چیز برای سفر ارزان به دبی مهیاست. چمدان‌ها را ببندید، مدارک لازم را بردارید و راه بیفتید.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//