تفاوت بخش پولی با رایگان در بازی هی دی چیست؟

بازی هی دی، یک شبیه ساز فوق العاده مزرعه داری است. این بازی محصولی از شرکت Supercell بوده؛ و ترفندها و آموزش‌ های بازی هی دی به شما کمک‌ های فراوانی در کسب امتیازات متنوع خواهد کرد. این بازی دارای بخش‌ های گوناگونی از جمله، بخش پولی و رایگان می‌ باشد.

اگر قصد دارید تا بیشتر با این بازی آشنا شوید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی کلی بازی هی دی

در ابتدای بازی باید به کشت دانه پرداخت تا با رشد آن‌ ها بتوانید درآمد کسب کرده و شروع به ساخت مزرعه خود کنید؛ دامداری ساخته، از شیر دام برای ساخت انواع محصولات بهره گیری کنید، با پرورش دادن گوسفندان از پشم آن‌ ها لباس‌ های گوناگونی دوخته و درآمد خود را بالا ببرید.

بخش رایگان و پولی هی دی

همانطور که می‌دانید، بازی هی دی، دارای دو قسمت پولی‌ و رایگان می‌باشد. در قسمت رایگان شما بدون نیاز به مصرف کردن پول، می‌توانید از امکانات بازی استفاده کنید؛ همچنین قسمتی از این بازی وجود دارد که لازم است تا شما با صرف پول از امکانات استفاده کنید.

در اصل بازیکن در بازی هی دی، به کمک جم می‌تواند بازی را ارتقاء دهد و پیشرفت‌هایی داشته باشد. شایان ذکر است که داشتن جم (صرف پول) برای شروع بازی واجب نیست اما شما با داشتن جم می‌توانید تزئینات خاص و گزینه‌های شخصی سازی را خریداری کنید و سریع‌تر پیشرفت کنید.

جم در بازی هی دی

با کمک جم بازی هی دی، که در اصل ارز بازی محسوب می شوند، می توانید بازی را ارتقاء دهید، زمان تولید محصولات را کم کنید و با سرعت بیشتری پیشرفت کنید.

جم بازی هی دی، نقش بسیار مهمی را داراست. به عنوان نمونه، وقتی بازیکن محصولات زیادی را تولید می کند، برای افزایش سطح انبار ذخیره سازی، به جم نیاز دارد؛ به علاوه، استفاده از کمک تام پستچی برای تولید محصولات بیشتر، به جم نیاز دارد. برای کسب اطلاعات کافی در این زمینه، اینجا کلیک فرمایید.

به دو روش می توانید جم بازی هی دی را دریافت کنید:

  • انجام برخی اقدامات به هنگام انجام خود بازی و کسب جم رایگان، به دست آوردن جم از این طریق زمانبر و سخت خواهد بود؛ اما تلاش به جهت کسب جم بازی لذت خاص خود را دارد که بسیاری از بازیکنان آن را ترجیح می دهند.
  • خرید جم به تعداد مورد نیاز از سایت های فروش ارز بازی با پرداخت هزینه آن در کم ترین زمان ممکن

جم در بازی هی دی

دریافت رایگان جم

طرق زیادی در بازی هی دی وجود دارد که بازیکن با انجام آن ها می تواند جم رایگان به دست آورد، برخی از این روش ها عبارت اند از:

  • بازیکن باید ماهی جمع کند
  • بازیکن باید دم خرچنگ به دست آورد
  • بازیکن باید خرچنگ را در استخر خود جمع کند
  • بازیکن باید به بازدید کنندگان شهر خدمت کند
  • بازیکن باید پر اردک به دست آورد

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره؛ کلیک کنید.

دریافت رایگان جم

خرید جم

اگر آنقدر صبر و حوصله برای به دست آوردن رایگان جم در بازی هی دی را ندارید؛ یکی از پرطرفدارترین روش های به دست آوردن جم، خرید آن ها می باشد. خرید جم بازی هی دی، به روش های متفاوتی انجام می شود. شما می‌ توانید با مراجعه به برخی سایت های فروش جم بازی هی دی، با انتخاب تعداد مورد نیاز خود، هزینه آن را به صورت ریالی پرداخت کنید. تعداد خریداری شده، در سریع ترین زمان ممکن به اکانت بازی شما منتقل خواهد شد.

هک جم بازی هی دی

پس از اینکه متوجه کارایی جم بازی هی دی شدید، ممکن است با خود بگویید که، آیا می توان در بازی هی دی جم را هک نمود؟ پاسخ این سوال مثبت است. داشتن جم بازی هی دی، امکانات زیادی را در اختیار گیمرها می گذارد، به همین علت اغلب، برخی از کاربران با هک کردن بازی هی دی، درصدد کسب تعداد نامحدودی از جم ها هستند. اگر شما هم قصد به دست آوردن تعداد بالایی جم هی‌ دی را دارید، در این قسمت همراه ما باشید.

  • در ابتدا باید game hacker را دانلود نمایید.
  • سپس بازی هی دی را باز کرده و به صفحه بازی وارد شوید.
  • در بازی یک علامت به شکل آچار وجود دارد؛ این علامت همان نرم افزار game hacker است. با انتخاب این آچار، برنامه game hacker باز می شود. پیش از لمس آچار، مرغداری را باز کرده و سپس این آیکون را تپ نمایید.
  • البته شایان ذکر است که، قبل از اقدام باید تعداد جم هایی که دارید را به خاطر بسپارید. با باز شدن hacker باید همین تعداد جم موجود در بازی را وارد کنید.
  • بعد از وارد کردن تعداد سکه ها، در game hacker باز به همان مرغداری بازگردید و از همان مرغی که انتخاب کرده اید، مراقبت کنید. به خاطر داشته باشید که هزینه پرورش مرغ ۱۰ سکه می باشد.

هک جم بازی هی دی

جمع بندی

بازی هی دی یکی از پرطرفدارترین بازی های روز دنیاست که توانسته در زمان کوتاهی، به شهرتی بالا برسد. این بازی دارای قوانین و استراتژی های مخصوص خودش است که شما با داشتن الماس یا همان جم در بازی، می توانید برخی قوانین را دور زده و فضای بازی را جذاب تر کنید.

سوالات متداول

چه تعداد جم را می توان هک کرد؟

با هک جم در بازی هی دی، به هر تعداد که بخواهید می توانید جم به دست آورید.

قیمت خرید جم چقدر است؟

قیمت خرید جم بازی هی دی، با توجه به تعداد و پکیج های آن ها می تواند متفاوت باشد.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//