راهکارهایی برای خرید گیفت کارت با قیمت مناسب و بهترین تخفیف ها

این روزها با افزایش قیمت دلار کاربران به دنبال راه حلی برای خرید اکانت پرمیوم سایت‌های معروف خارجی هستند تا از نظر افزایش قیمت دلار و بیشتر شدن هزینه خرید اکانت‌های خارجی مشکلی نداشته باشند. یکی از این راهکارها، خرید گیفت کارت است؛ محصولی که به اندازه اعتبار خود، کاربران را از خدمات و نرم افزارهای بین‌المللی بهره‌مند می‌كند. در اين بين گيفت كارت‌هايي وجود دارند كه با قيمت مناسب و حتي كمتر از قيمت دلاري ارائه مي‌شوند! اين دسته از گيفت كارت‌ها تنها در منابع معتبر محدودي به چشم می‌خورند و تجربه لذت بخشي در جهت دسترسي به برنامه‌ها و اپليكيشن‌هاي پلي استور را به ارمغان مي‌آورند. در اين گزارش تصميم گرفته‌ايم به راهكارهايي بپردازيم كه به وسيله آن‌ها مي‌توانيد براي خريد گيفت كارت با قيمت مناسب و بالاترين تخفيف اقدام كنيد.

خريد گيفت كارت؛ راهي براي پرداخت‌هاي بين‌المللي

در دنياي وب هرچه بيشتر پيشروي مي‌كنيم، اهميت ارز و پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي بيشتر از قبل مي‌شود. در اين راستا كاربران ايراني به دليل مشكلات تحريم و عدم پرداخت مستقيم در پلتفرم‌هاي خارجي به دنبال راهكاري ساده مي‌گردند تا بتوانند به راحتي از خدمات پلتفرم‌ها و نرم افزارهاي خارجي بهره‌مند شوند و نگراني از بابت مسدود شدن اكانت كاربري خود نداشته باشند. گيفت كارت به عنوان آيتمي ارزشمند براي حل اين مشكل روي كار آمده است و افرادي كه قصد استفاده از امكانات و خدمات پلتفرم‌هاي بين‌المللي را داشته باشند، مي‌توانند از سايت‌هاي معتبر داخلي با قيمت معقول و تخفيفي ايده‌آل اقدام به خريد يكي از انواع گيفت كارت نمايند.

كاربرد خريد انواع گيفت كارت

گیفت کارت انواع مختلفی دارد که هر یک با کاربرد و کارکردهای متفاوتی قابلیت خرید از سایت‌های داخلی با قیمت معقول و با تخفیفات ویژه را دارند. در ذیل کاربرد انواع گیفت کارت با یکدیگر مرور می‌کنیم:

خريد اپليكيشن‌هاي خارجي

اگر سری به گوگل پلی و اپ استور بزنید، متوجه رایگان نبودن نصب برخی از اپلیکیشن‌ها می‌شويد. اين برنامه‌ها براي نصب و استفاده كاربران نياز به خريد دارند و اگر به قوانين كپي رايتينگ ارزش قائل باشيد، مي‌توانيد با خريد گيفت كارت به راحتي اعتبار لازم را براي نصب برنامه در لحظه پرداخت كنيد و بدون هيچ مشكلي به قابليت‌ها و خدمات اپليكيشن موردنظر خود دسترسي پيدا كنيد و بهتر از همه اين كه از تبليغات برنامه‌ها آسوده شويد.

خريد خدمات و محصولات سايت‌هاي بين‌المللي

خريد اشتراك گوگل پلي، اپ استور، اسكايپ و سايت‌هايي مانند آمازون، دنياي گسترده‌اي از دسترسي به خدمات و محصولات را پيش روي كاربران قرار مي‌دهد. خريد اشتراك اين پلتفرم‌ها با خريد گيفت كارت بسيار ساده مي‌شود و مشكلات تحريم و عدم پرداخت مستقيم ارزي براي ايرانيان از بين مي‌رود. بنابراين با خريد گيفت كارت اين پلتفرم‌ها مي‌توانيد از محصولات و خدمات فيزيكي و ديجيتالي بهره‌مند شويد و بدون نياز به كارت‌هاي پرداخت بين‌المللي، هزينه اشتراك را پرداخت كنيد.

خرید اشتراک شبکه‌های خارجی

امکان خرید اشتراک شبکه‌های معروف خارجی مانند نتفلیکس به راحتی ممکن نیست و کاربران نمی‌توانند اشتراک این پلتفرم را به صورت مستقیم خریداری کنند. خرید گیفت کارت نتفلیکس و سایر کارت‌ها با کاربرد مشابه می‌تواند شما را از این وضعیت خلاص کند تا بتوانید فیلم و سریال‌های خارجی را بلافاصله پس از انتشار در این پلتفرم مشاهده کرده و زمان خود لذت ببرید.

خريد فيلم و موسيقي

برخلاف کشور ما که قانون حق کپی رایت موسیقی و فیلم به خوبی رعایت نمی‌شود، سایر کشورهای پیشرفته به این مسئله اهمیت زیادی قائل هستند و همین امر باعث می‌شود تا اگر به دنبال فیلم یا موسیقی خاصی باشید، با پرداخت مبلغی آن را خریداری نمایید. این قضیه را حتی در تماشای فیلم در یوتیوب هم متوجه می‌شوید. اگر دقت کنید برخی از فیلم‌ها بدون پرداخت هزینه قابل مشاهده نیستند و در سرتاسر وب هم نمی‌توانید نسخه کامل آن فیلم را به صورت رایگان پبدا کنید. لذا گیفت کارت‌ها برای دسترسی شما به جدیدترین و بهترین فیلم‌ها و موسیقی‌های جهان روی کار آمده‌اند تا به سادگی دسترسی به لیست مورد علاقه شما را فراهم کنند.

پرداخت درون برنامه‌اي بازی‌ها و برنامه‌های خارجی

برای گیمرهای حرفه‌ای که به دنبال خرید شخصیت و یا سلاحی خاص در بازی هستند و به دلیل مشکلات تحریم و پرداخت درون برنامه‌ای با ارز بین‌المللی نمی‌توانند خواسته خود را محقق کنند، گیفت کارت‌ها بهترین گزینه هستند. با خرید گیفت کارت با قیمت مناسب می‌توانید به تمامی امکانات بازی‌ها و برنامه‌ها دسترسی پیدا کنید و با قدرت و تجهیزات بیشتری سراغ جنگ با رقیبان خود بروید.

هديه‌ای ارزشمند

گيفت كارت مي‌تواند هديه مناسبي براي كساني باشد كه علاقه‌مند به خريد اشتراك پلتفرم‌هاي بين‌المللي، بازي‌ها و برنامه‌هاي غيررايگان خارجي هستند. بنابراين اگر هنوز نمي‌دانيد براي شخص موردنظرتان چه كادويي تهيه كنيد، هديه‌ای مانند گیفت کارت برای چنین شخصی گزینه بسیار ایده‌آل و خاصی خواهد بود. با این کار هم هدیه‌ای ارزشمند و کاربردی خریداری می‌کنید و هم به فرد موردنظر خود خاطر نشان می‌کنید که از علایق او آگاه هستید و اهمیت زیادی به خواسته‌های او می‌دهید.

خرید انواع گیفت کارت

اموزش خرید گیفت کارت

کیف کارت‌ها در دسته بندی‌های مختلفی به فروش می‌رسند که هر یک کاربرد خاص خود را دارد. حال در این بخش از نوشته پرکاربردترین و محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها را ذکر می‌کنیم:

خرید گيفت كارت ايتونز

اين گيفت كارت كه براي كاربران محصولات و خدمات اپل كارايي دارد، با نام گيفت كارت اپل نيز شناخته مي‌شود. گيفت كارت آيتونز به افراد اين امكان را فراهم مي‌كند تا در اپ استور آيتونز، مك اپ استور، اي بوك استور و غيره از اعتبار گيفت كارت استفاده كنند و برنامه‌ها و بازي‌هاي پولي و غير رايگان را به اين طريق خريداري كنند. اين دسته از گيفت كارت‌ها در مقادير 2 دلاري، 4 دلاري، 5 دلاري، 10 دلاري، 15 دلاري، 20 دلاري، 50 دلاري، 100 دلاري و ساير مبالغ سفارشي بالا به فروش مي‌رسند.

گيفت كارت گوگل پلي

گيفت كارت‌ گوگل پلي مشابه گيفت كارت آيتونز در خريد اپليكيشن و بازي‌هاي گوگل پلي و به عبارتي ديگر براي كاربران اندرويد كاربرد دارد. علاوه بر اين با گيفت كارت گوگل پلي امكان پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي نيز وجود دارد و در صورتي كه بخواهيد با پرداخت مبلغي، در بازي‌هاي مشهور جم خريداري كنيد، اين كار را به راحتي با پرداخت از طريق اعتبار گيفت كارت مي‌توانيد انجام دهيد. اين كارت‌ها كه براي خريد كالاهاي ديجيتالي گوگل پلي مانند بازي، فيلم، كتاب، برنامه و غيره استفاده مي‌شوند، قابليت خريد با قيمت‌هاي 10 دلاری، 15 دلاری، 25 دلاری، 50 دلاری و 100 دلاری را دارند.

گیفت کارت استیم

استیم پلتفرم ویژه بازی و سرگرمی محبوب جهانی است که در آن بسیاری از بازی‌هاي محبوب، خارق‌العاده و جديد به فروش مي‌رسند. بازي‌هايي كه نياز به پرداخت بين‌المللی دارند و چه روشی بهتر از اعتبار گیفت کارت برای این نوع پرداخت ارزی. با خرید استیم والت از طریق گیفت کارت استیم دسترسی شما به هزاران بازی، ذخیره فضای ابری، دریافت خودکار بروزرسانی بازی‌ها، کلیه امکانات برای دستگاه‌های PC، Mobile، Linux و TV فراهم می‌شود. علاوه بر این خرید تجهیزات و اضافات ویژه بازی‌ها و عضویت در شبکه مجازی استیم برای کاربران مهیا می‌شود تا با دیگر گیمرها حین بازی به گفت‌وگو بپردازند.

دلایل محبوبیت گیفت کارت‌ها

به مرور زمان شاهد این خواهیم بود که گیفت کارت‌های دیجیتالی حتی از کارت‌های هدیه بانکی هم بیشتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این محبوبیت گیفت کارت‌ها یک شبه ایجاد نشده است و دلایل زیادی برای خرید انواع گیفت کارت با قیمت مناسب وجود دارد که برای شما شرح می‌دهیم:

  • امکان نگهداری دائمی به دلیل نبود انقضا برای گیفت کارت‌ها
  • عدم نیاز به طی کردن مراحل طولانی و پیچیده برای دور زدن تحریم
  • امکان استفاده از هر دستگاه و پلتفرمی در سرتاسر دنیا
  • نبود محدودیت در خرید و فروش انواع گیفت کارت
  • امکان خرید سفارشی با قیمت دلخواه
  • هدیه به دوستان و عزیزانی که علاقه‌مند به استفاده از برنامه‌ها، فیلم‌ها، موسیقی، کتاب و غیره دیجیتالی دارند.
  • استفاده از گیفت کارت به عنوان پس انداز و فروش در مواقع موردنیاز با افزایش قیمت ارز
  • سرعت بالا در پیگیری فرایندهای پرداخت بین‌المللی

خريد گيفت كارت ارزان

خرید گیفت کارت ارزان از اریاپی

موارد که در بیشتر سایت‌ها و پلتفرم‌های ارائه دهنده گیفت کارت در داخل کشور به چشممان می‌خورد، کارمزد بالا، نبود پشتیبانی، نبود آموزش استفاده از گیفت کارت، قیمت‌های بالا، تنوع پایین گیفت کارت‌ها و غیره است. بنابراین با این توصیحات به خوبی می‌توان متوجه شد که انتخاب سایت و منبعی معتبر و در عین حال با برخورداری از بهترین خدمات به سادگی امکان پذیر نیست.

در این راستا یکی از برترین سایت‌های داخلی که با وجود تنوع بالای گیفت کارت‌ها و پشتیبانی قبل و بعد خرید کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کند، آریاپی است. این سایت ارائه دهنده خدمات ارزی و پرداخت‌های بین‌المللی در مدت زمان نسبتا کوتاه توانسته به یکی از برترین سایت‌ها با تخفیف بالا و سرعت عمل بسیار خوب در پاسخ به سفارشات مشتریان تبدیل شود. حال آن که این سایت داخلی تمامی انواع گیفت کارت را برای بیش از 20 پلتفرم ارائه می‌هد. رقمی که در سایر سایت‌ها کمتر از 10 بوده و همین عامل به تنهایی نیاز شما را از بابت خرید هر نوع گیفت کارتی در لحظه و به صورت آنی فراهم می‌کند. در خرید گیفت کارت از سایت آریاپی اگر با مشکلی مواجه شدید و یا در استفاده از آن به عنوان پرداخت‌های بین‌المللی به مشکل برخوردید، تیم پشتیبانی در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود. برای این منظور کافیست در سایت ثبت نام کنید و از تخفیفات ویژه و پشتیبانی آنلاین آریاپی بهره‌مند شوید.

منبع : آریاپی

1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//