خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت

یکی از ابزارهای کارآمد و مهمی که در تمام طول روز با آن سروکار داریم، گوشی‌ها هستند. البته ممکن است یک گوشی ساده و معمولی هم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و نیازهای شما را در طول روز در زمینه گوشی رفع کند.

اما در بیشتر موارد در دست داشتن یک گوشی هوشمند با قابلیت‌های مختلف مانند دوربین باکیفیت، امکان وبگردی، جستجوی فایل‌ها، برخورداری از نرم‌افزارهای کاربردی یا امکان بازی‌های آنلاین به شکلی قدرتمند، گزینه بهتری محسوب می‌شود.

در حال حاضر انواع گوشی موبایل هوشمند در رده‌های پرچمدار، میان رده و پایین رده در بازار یافت می‌شود. در صورتی که به دنبال یک گوشی خوب با قابلیت‌های متعدد هستید، پیشنهاد بهتر این است که گوشی خود را از بین گوشی‌های پرچمدار یا میان رده انتخاب کنید. البته نمی‌توان انکار کرد که هزینه‌های خرید هم چندان ارزان و اقتصادی نیست. در این شرایط شاید بد نباشد که به فکر خرید قسطی باشید.

امروزه فروشگاه‌های مختلفی امکان خرید لوازم دیجیتال مانند گوشی هوشمند را به شکل قسطی فراهم کردند. اما در بیشتر موارد روش‌های خرید اقساطی مقرون به‌صرفه و اقتصادی نیستند. در این میان، راه‌حلی اقتصادی و با مزایای متعدد برای خرید اقساطی گوشی وجود دارد که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

خرید گوشی هوشمند بدون چک

یکی از روش‌های آسان، سریع و راحت برای خرید گوشی هوشمند این است که وام بگیرید. امروزه بسیاری از فروشندگان لوازم خانگی و دیجیتال امکان دریافت اعتبار و خرید اقساطی گوشی را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. برای استفاده از این امکان کافی است که دسته چک داشته باشید یا اینکه از دسته چک نزدیکان و آشنایان خود استفاده کنید. اما موضوع مهم این است که گاهی پیدا کردن فردی برای استفاده از دسته چک او چندان راحت نیست.

در این میان برای خریدی منحصر به فرد می‌توانید به پلتفرم دیجی پی مراجعه کنید از امکانات بی نظیر آن در خرید قسطی برخوردار شوید. در حال حاضر مجموعه دیجی پی به‌عنوان زیرمجموعه فروشگاه دیجی کالا در زمینه ارائه امکانات و خدمات متعدد مالی و پرداخت به کاربران کمک می‌کند و از جمله امکانات و خدمات آن می‌توان به خرید قسطی گوشی هوشمند بدون نیاز به چک صیادی و استفاده از وام خرید کالا اشاره کرد.

خریدی راحت بدون چک صیادی

همانطور که بیان شد فروشگاه‌های حضوری و آنلاین متعددی هستند که امکان خرید کالاها و محصولات خود را با استفاده از چک صیادی فراهم کردند. مجموعه دیجی پی نیز تا مدتی پیش برای استفاده از خدمات خرید اقساطی از پذیرندگان خود را ارائه چک صیادی بنفش به نام خود خریدار و متقاضی یا اقوام درجه یک او در نظر گرفته بود. اما در حال حاضر این شرط برداشته شده و با روشی آسان‌تر و بهتر می‌توانید خرید خود را پیش ببرید و از اعتبار این مجموعه مالی کمک بگیرید.

روشی کار به این صورت است که فقط نیاز به امضا کردن سفته الکترونیک و آنلاین دارید. بنابراین در زمانی بسیار کوتاه و بدون نیاز به روند اداری و بارگذاری مدارک متعدد، در کمتر از یک ساعت می‌توانید اعتبار لازم را از دیجی پی دریافت کرده و خرید قسطی کالاهای مورد نیاز خود مانند گوشی هوشمند را انجام دهید.

اعتبار دیجی پی چقدر است؟

این پلتفرم در زمان انتشار این خبر تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با استفاده از این وام می‌توانید از پذیرندگان و فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی پی خرید خود را انجام دهید.

در حال حاضر پذیرندگان دیجی پی شامل فروشگاه‌های بزرگ و معتبری مانند دیجی کالا، دیجی کالا جت، مادیران، اتاقک و … هستند. با قرار دادن سفته الکترونیکی به‌عنوان وثیقه، امکان خرید از این فروشندگان برای شما فراهم می‌شود. از سویی دیگر اگر قیمت گوشی مورد نظر شما بیشتر از مبلغ تعیین شده اعتبار باشد، می‌توانید قسمتی از مبلغ را با کمک اعتبار و مقدار باقی‌مانده را به‌صورت نقدی با کارت اعتباری خود بپردازید.

دریافت وام دیجی پی بدون نیاز به ضامن

برای استفاده از اعتبار دیجی پی و خرید قسطی از پذیرندگان آن، نیاز به حضور در دفتر این مجموعه ندارید و همه مراحل دریافت وام و اعتبار سنجی به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود. علاوه بر آن نیازی به معرفی ضامن هم نیست. حتی بارگذاری و ارائه چک صیادی هم برداشته شده، زیرا بسیاری از کاربران امکان ارائه چک نداشتند و فرایند دریافت وام با استفاده از چک زمانبر بود. حالا فقط با امضا کردن سفته آنلاین و بدون نیاز به ضامن دریافت وام انجام می‌گیرد.

توجه داشته باشید که بعد از دریافت وام و انتخاب و خرید کالا، یک ماه پس از نهایی شدن مراحل دریافت وام اولین سررسید اقساط شما آغاز می‌شود. با استفاده از اپلیکیشن یا وب‌سایت دیجی پی می‌توالنید اقساط را به‌صورذت آنلاین پرداخت کنید.

از طرف دیگر نیازی به ارسال مدارک به‌صورت فیزیکی و حضوری نیست و فقط کافی است که تصاویر و مدارک مورد نیاز مانند تصویر پشت و روی کارت ملی و سفته الکترونیک را به‌صورت آنلاین بارگذاری ‌کنید. بعد از آنکه مدارک ارسالی شما توسط کارشناسان دیجی پی بررسی شد، مراحل پرداخت وام برای شما انجام می‌گیرد.

در نهایت اینکه….

یکی از مهمترین مزایای خرید قسطی از دیجی پی این است که  می‌توانید کالاهایی را با قیمت بیشتر از قدرت خرید خود انتخاب و خرید کنید. با کمک دیجی پی نیازی به گذراندن مراحل اداری زمانبر  و سخت مانند ارائه چک صیادی بنفش نیست و فقط با امضا سفته آنلاین و الکترونیک در مدت زمانی بسیار کوتاه پرداخت اعتبار و وام انجام می‌شود.

خرید قسطی از دیجی پی راه‌حلی مناسب برای تقسیم هزینه خرید کالاهایی مانند گوشی هوشمند یا سایر ابزارهای دیجیتال و لوازم خانگی به بخش‌های کوچک و در مدت طولانی است. علاوه بر آن همچنین مدیریت مالی بودجه و پس‌اندازها را در دست می‌گیرید و خریدی آسان، فوری و باکیفیت برای خود به ارمغان می‌آورید.

دیجی پی علاوه بر امکان دریافت وام و اعتبار برای کاربران خود، خدمات مالی متعدد دیگری مانند پرداخت قبوض خدماتی، انتقال وجه، کارت به کارت، نیکوکاری و … را فراهم کرده است. بنابراین با نصب اپلیکیشن این پلتفرم در گوشی هوشمند خود به‌راحتی می‌توانید یک حسابدار مالی با تجربه و حرفه‌ای برای پرداخت هزینه‌ها و استفاده از خدمات مختلف داشته باشید.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
1 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//