بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان که ارزش خرید دارند

همانطور که می‌دانید؛ برند سامسونگ یکی از بهترین و بزرگترین برندهای گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود. این برند محصولات خود را در رنج‌های قیمتی متفاوت به بازار عرضه می‌کند تا تمام کاربران با هر بودجه‌ای که دارند بتوانند گوشی هوشمند خود را از این برند تهیه کنند.

در بازار ایران، گوشی‌های سامسونگ همیشه جز گوشی‌های پرفروش محسوب می‌شوند. به همین خاطر ما در این مقاله تصمیم داریم تا به معرفی بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان بپردازیم. بنابراین اگر قصد خرید گوشی از این برند کره‌ای را دارید تا پایان با ما همراه باشید.

سامسونگ گلکسی A34

سامسونگ گلکسی A34

این گوشی با صفحه نمایشی به اندازه ۶.۶ اینچ، از نوع سوپر امولد و با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز عرضه شده است. همچنین، این گوشی دارای لایه حفاظتی گوریلا گلس 5 و گواهی IP67 است که باعث می‌شود پکیج کامل‌تری در این محصول میان رده وجود داشته باشد.

در این گوشی از چیپست ۶ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ استفاده شده است. همچنین، این گوشی در نسخه‌های مختلف با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی قابل تهیه است. این محصول با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 به بازار عرضه شده است.

یکی از تغییرات جدید در گوشی سامسونگ گلکسی A34، حذف سنسور عمق در بخش دوربین و استفاده از یک سیستم دوربین سه گانه است. دوربین اصلی این گوشی دارای رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل و قابلیت لرزشگیر اپتیکال است.

همچنین، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز به دوربین اصلی اضافه شده‌اند. دوربین سلفی گوشی گلکسی A34 دارای رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل است. امکانات دیگر این گوشی شامل اسپیکر‌های استریو و سنسور اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر است. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و سرعت شارژ آن نیز ۲۵ وات است.

بررسی بیشتر و خرید گلکسی A34

سامسونگ گلکسی A24

سامسونگ گلکسی A24

گوشی سامسونگ گلکسی A24 با نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد و رزولوشن فول اچ دی، یکی از بهترین گزینه‌ها در این رده قیمت است. نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت از ویژگی‌های برجسته این محصول است.

سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ در این گوشی حضور دارد و از چیپست مدیاتک هیلیو G99 استفاده می‌کند. این تلفن در نسخه‌هایی با حافظه رم ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است و همچنین درگاه کارت‌های حافظه microSD را نیز داراست.

در بخش دوربین، گوشی A24 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که با دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. همچنین، در قسمت جلو گوشی، یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار داده شده است. سنسور اثر انگشت نیز با دکمه پاور ترکیب شده و همچنین جک ۳.۵ میلی‌ متری هدفون در این گوشی حضور دارد.

باتری این گوشی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت عمل می‌کند و حداکثر سرعت شارژ آن ۲۵ وات است. با وجود قیمت نه چندان بالای این گوشی، نمایشگر سوپر امولد با نرخ تازه سازی بالا و روشنایی ۱۰۰۰ نیت از رقبای خود برتری دارد. در نهایت، اگر به نمایشگر گوشی اهمیت می‌دهید، سامسونگ گلکسی A24 انتخاب مناسبی است.

بررسی بیشتر و خرید گلکسی A24

 

سامسونگ گلکسی A14

سامسونگ گلکسی A14

 

این محصول دارای نمایشگر 6.6 اینچ است؛ بنابراین اگر شما به دنبال یک نمایشگر بزرگ می‌گردید این محصول انتخاب خوبی برای شماست. خوبی نمایشگرهای بزرگ این است که هم بازی کردن با آنها راحت‌تر بوده و هم اینکه فیلم دیدن در صفحه ‌نمایش بزرگتر به مراتب جذاب‌تر است.

این گوشی از دوربین سه‌ گانه استفاده کرده که شامل لنزهای واید، ماکرو و سنسور عمق میدان است. دوربین واید یا همان اصلی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی تشکیل شده که در روز توانایی ثبت کردن عکس‌ها را با جزئیات نسبتاً خوبی دارد و در مقایسه با برخی از رقبای خود عملکرد راضی‌ کننده‌تری ارائه می‌دهد.

در خصوص فیلمبرداری خبری از پشتیبانی کیفیت 4k نیست، اما می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کنید. گوشی A14 که به عنوان بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 10 میلیون تومان شناخته می‌شود، نسخه 5G را با دو تراشه مختلف به بازار عرضه کرده است.

این دو مورد، تراشه اگزینوس 1330 و دایمنسیتی 700 را شامل می‌شود. تراشه دایمنسیتی 700 در نسل قبلی نسخه 5G هم دیده شد و از نظر عملکرد، کاربران مشکلی با آن نداشتند.

بررسی بیشتر و خرید گلکسی A14

سامسونگ گلکسی M14

سامسونگ گلکسی M14

یکی از مزایای گوشی گلکسی M14، صفحه نمایش با کیفیت بالا است. با استفاده از ویژگی‌های ظاهری، شما می‌توانید در صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 1080 در 2408 پیکسل، به یک محیط شفاف و هموار دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، مشخصات گوشی در سطح خوبی قرار دارد و با سی پی یو هشت هسته‌ای اگزینوس 1330، عملکرد روان و لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. همچنین، دو هسته کمکی نیز برای مواقع سنگین در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز به کمک شما خواهند آمد.

مشخصات گوشی گلکسی M14 5G شامل 4 گیگابایت رم مناسب برای تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و بازی‌های طولانی است. با این حال، حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی این گوشی نسبت به دیگر گوشی‌های مشابه کمتر است، اما با استفاده از کارت اس دی می‌توانید این مشکل را حل کنید.

دوربین این گوشی شامل دوربین 3 گانه با سه لنز 50 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی است که قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت و پرتره‌ها و مناظر زیبا را فراهم می‌کند. از ویژگی‌های دوربین می‌توان به زوم دیجیتال، فلاش خودکار، تشخیص چهره و لمس برای فوکوس اشاره کرد. در کل، گوشی گلکسی M14 با قیمت مناسب و دوربین اصلی با کیفیت، گزینه خوبی برای خرید است.

دوربین سلفی این محصول با کیفیت 13 مگاپیکسل، قابلیت ثبت عکس و اماس‌های تصویری را فراهم می کند. از ویژگی‌های خوب آن، قابلیت ثبت تصاویر در طول شبانه روز است. این گوشی با سیستم عامل اندروید نسخه 13 عرضه شده و قابلیت نصب و اجرای هر بازی و برنامه اندرویدی را داراست.

باتری 6000 میلی آمپر ظرفیت آن، گزینه‌ای عالی برای گیمرهاست که می‌توانند برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کرده و یا فیلم و سریال خود را تماشا کنند.

بررسی بیشتر و خرید گلکسی M14

سامسونگ گلکسی M13

سامسونگ گلکسی M13

گوشی هوشمند Galaxy M13 یکی دیگر از گوشی‌های برتر سامسونگ در رنج قیمتی ۱۰ میلیون تومان است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با تکنولوژی PLS LCD است. این صفحه نمایش دارای تراکم پیکسلی 400 پیکسل بر اینچ بوده و تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2408 به نمایش می‌گذارد.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود تماشای محتواهای تصویری و ویدیویی در این گوشی بسیار لذت ‌بخش باشد. شرکت سازنده این گوشی یعنی سامسونگ، برای این محصول اقتصادی خود از پردازنده Exynos 850 به عنوان قلب تپنده استفاده کرده است. این پردازنده عملکرد مناسبی دارد و علاوه بر کارهای روزمره، قادر به اجرای برخی از بازی‌های سنگین با گرافیک پایین است.

با این حال، نمی‌توان این گوشی را به عنوان یک گوشی برای بازی‌های حرفه‌ای در نظر گرفت. در این گوشی، پردازنده گرافیکی Mali-G52 نیز قرار دارد. همچنین، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در انجام فعالیت‌های پردازشی به کاربران کمک می‌کند.

سامسونگ گلکسی M13، دارای سیستم دوربین قدرتمندی است. این گوشی دارای سه سنسور دوربین با رزولوشن ۵۰، ۵ و ۲ مگاپیکسل است که سنسور اصلی آن قابلیت فیلم‌برداری با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را داراست. همچنین، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن نیز برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

باتری ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی این گوشی، شارژدهی بسیار خوبی دارد و با شارژر ۱۵ واتی نیز قابل شارژ است. سامسونگ گلکسی M13 با سیستم‌ عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI Core 4.1 اجرا می‌شود.

بررسی بیشتر و خرید گلکسی M13

سامسونگ گلکسی F14

سامسونگ گلکسی F14

درباره گوشی F14 باید گفت که صفحه نمایش آن دارای حاشیه‌های ضخیمی است. این پنل ال سی دی ۶.۶ اینچی PLS LCD، وضوح بالاتر و پنل امولد را ندارد، اما از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. محافظ گوریلا گلس ۵ در نمایشگر جلویی این تلفن همچنین جالب توجه است. با این حال، سطح روشنایی آن در فضای باز چندان عالی نیست.

اگزینوس 1330 نام پرازنده‌ گوشی Galaxy F14 است که بر اساس معماری ۵ نانومتری ساخته شده است و با پخش محتوا و بازی‌های معمولی خوب عمل می‌کند. همچنین، پوسته سفارشی One UI Core 5.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ توسط سامسونگ برای این تلفن ارائه شده است.

تصاویر گوشی F14 سامسونگ، با وجود دوربین دوگانه، از نظر کیفیت دوربین از ویژگی‌های استثنایی برخوردار نیست. نرم افزار هوش مصنوعی تلاش زیادی می‌کند تا با افزودن رنگ‌های زنده و کنتراست در عکس‌های نور روز، کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، این گوشی تصاویر با نویز زیادی می‌گیرد و دوربین متوسطی دارد.

اما با استفاده از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ممکن است نتایج مناسبی به دست آورید. لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تأثیر زیادی روی عکس گرفتن نمی‌گذارد. در مورد فیلمبرداری، گوشی کیفیت ۱۰۸۰p ارائه می‌کند. اما لرزشگیر تصویر مناسبی ندارد. در حالی که لنز سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، با استفاده از فیلترهای هوش مصنوعی، عکس‌ها و ویدیوهای خوب و قابل قبولی می‌گیرد.

در این تلفن همراه باتری ۶۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی قرار دارد. اما باید توجه داشت که بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند، باتری با ظرفیت بیشتر را برای جذب خریداران سطح پایه ارائه می‌دهند. در مورد سامسونگ گلکسی F14، باید بگوییم که شارژر در جعبه آن قرار ندارد و شما باید آن را جداگانه خریداری کنید.

این گوشی از شارژ سیمی استاندارد ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند باتری را از ۱۰ درصد تا ۸۰ درصد در یک ساعت شارژ کند و در عین حال به شما اجازه می‌دهد که برای فعالیت‌های مختلف بیش از ۸ ساعت از صفحه نمایش استفاده کنید.

بررسی بیشتر و خرید گلکسی F14

کلام آخر

در این مقاله به معرفی بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان پرداختیم. برند سامسونگ آنقدر گوشی‌های مختلف و منحصر به فردی دارد که هر کاربری می‌تواند بسته به بودجه خود تلفن همراه مورد نظر را از این برند تهیه کند. به همین خاطر اگر بودجه شما هم تا ۱۰ میلیون تومان است می‌توانید گوشی‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم را تهیه کنید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//