بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 و 11 چیست؟

در این مقاله، قصد داریم بهترین آنتی ویروس های ویندوز 10 و 11 را به شما معرفی کنیم تا مناسب‌ترین مورد از لحاظ نرخ شناسایی بدافزار، محافظت از وب و ویژگی‌های امنیتی اضافی با قیمتی مقرون به صرفه را پیدا کنید.

متأسفانه، آنتی ویروس‌های ناکارآمد زیادی در بازار موجود است. حتی برخی از برندهای معروف، سطح حفاظتی که انتظار می‌رود را ارائه نمی‌کنند و این احتمال وجود دارد که بد افزارها و جاسوس افزارها روی سیستم اجرا شوند. خیلی از نرم افزارها هم باعث کاهش سرعت سیستم می‌شوند. تعدادی هم که محافظت خوبی ارائه می‌دهند قیمت بالایی دارند.

Windows Defender هم یکی از این گزینه‌ها محسوب می‌شود، رایگان است و روی ویندوز از قبل نصب شده، همچنین شناسایی بدافزار مبتنی بر ابر را ارائه می‌دهد. اما از نظر بسیاری از کاربران روی هم رفته گزینه خوبی نیست، زیرا قابلیت‌های محدودی دارد. برندهایی مانند Norton با تشخیصِ عالی بدافزار، ویژگی‌های امنیت سایبری پیشرفته و برنامه‌های کاربر پسند ویندوز، از Defender بهتر عمل می‌کنند.

آنتی ویروس هایی که در این مقاله به شما معرفی ‌می‌کنیم همگی عملکرد بسیار خوبی دارند و بهتر از Windows Defender هستند. همه آن‌ها قابلیت شناسایی طیف وسیعی از نمونه‌های بدافزار را دارند و ویژگی‌های اضافی زیادی را ارائه می‌دهند. به طور کلی، نورتون در تست‌های بدافزار بهترین عملکرد را نشان می‌دهد و می‌توان به آن لقب بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 و 11 در سال 2023 را اعطا کرد.

Norton 360 : بهترین مجموعه امنیتی رایانه شخصی در سال 2023

Norton 360 بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 و 11

Norton 360 بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای ویندوز 11 و 12 در سال 2023 است. این نرم افزار از سیستم شما در مقابل بدافزارها به خوبی محافظت می‌کند و بهترین ویژگی های اضافی که می‌توان در یک آنتی ویروس پیدا کرد را ارائه می دهد. با وجود اینکه ویژگی‌های زیادی دارد اما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. با یک برنامه دسکتاپ بصری و داشبورد آنلاین دسترسی به همه عملکردهای نورتون خیلی راحت است.

نورتون در ویندوز 8، 10 و 11 بهترین عملکرد را دارد و میتوان به آن امتیاز 10/10 داد. دارای سیستم SONAR است که از یادگیری ماشینی برای شناسایی بدافزار بر اساس رفتار آن استفاده می‌کند، بنابراین می‌تواند تهدیدهایی که در هیچ پایگاه داده‌ای از بدافزار ذخیره نشده‌اند، شناسایی کند. حفاظت فوری نورتون همه دانلودهای دریافتی و فرآیندهای در حال اجرا را اسکن می‌کند و فایل‌های بدافزار را قبل از آلوده کردن دستگاه‌های ویندوز مسدود می‌سازد.

بسته های نورتون 360 شامل این موارد می‌شود:

  • محافظت در برابر فیشینگ
  • فایروال یکپارچه
  • VPN امن
  • مدیر رمز عبور
  • کنترل های والدین
  • نظارت بر دارک وب
  • PC SafeCam (فقط برای ویندوز)
  • حفاظت از سرقت هویت (فقط ایالات متحده)
  • پشتیبان گیری ابری (تا 500 گیگابایت)

ویژگی های اضافی نورتون بسیار کاربردی هستند. این برنامه محافظت‌های ضد فیشینگ و سایر سایت‌های ناامن را با دقت بیشتری نسبت به محافظت‌های مبتنی بر مرورگر مانند Chrome، Edge یا Firefox مسدود می‌کند. فایروال آن می‌‌‌تواند فعالیت شبکه ناامنی را شناسایی کند که فایروال داخلی ویندوز قادر به شناسایی آن نیست.

علاوه بر همه این ویژگی ها، Norton 360 با فیلتر محتوا، ردیابی دستگاه تلفن همراه، استفاده برنامه ریزی شده و موارد دیگر، بهترین کنترل والدین را به شما ارائه می‌دهد. سایت های نامناسب را در طیف وسیعی از دسته‌ها مسدود می‌کند و میتواند مکان دستگاه شما را دقیقاً تعیین کند.

نورتون همچنین بهترین مدیریت های رمز عبور را در بین آنتی ویروس‌های دیگر ارائه می دهد. اگرچه ممکن است به اندازه مدیریت رمزهای عبور مستقل از ویژگی های کامل برخوردار نباشد، اما بسیار بهتر از پیشنهادات اولیه اکثر آنتی ویروس ها است. با مدیر رمز عبور Norton، می‌توانید گذرواژه‌های نامحدود ذخیره کنید، بین دستگاه‌های نامحدود همگام‌سازی کنید، رمز عبور ایجاد کنید و صندوق رمز عبور خود را بررسی کنید. راه‌اندازی و استفاده از آن بسیار ساده است و از رمزگذاری AES 256 بیتی استفاده می‌کند بنابراین می‌دانید که داده‌های شما کاملا ایمن هستند.

بسته‌ Norton 360 Deluxe بهترین انتخاب است زیرا تمام ویژگی‌های اضافی نورتون را در حداکثر 5 دستگاه با قیمت مناسبی ارائه می‌کند.

به طور خلاصه، ویژگی های امنیت سایبری نورتون بسیار بهتر از سایر آنتی ویروس های دیگر است. استفاده از این نرم افزار سریع و آسان است و محافظت پیشرفته ضد بدافزار دارد. اگر به یک آنتی ویروس برای ویندوز 10 و 11 با قدرت بالا نیاز دارید، نورتون بهترین انتخاب شماست.

Bitdefender Total Security : بهترین برای محافظت از بدافزار پیشرفته

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 و 11- Bitdefender Total Security

Bitdefender از یک موتور قدرتمند ضد بدافزار مبتنی بر ابر استفاده می‌کند که سرعت پی سی را کاهش نمی‌دهد و حتی در حین اسکن کامل روی CPU یا RAM شما هیچ تاثیری نمی‌گذارد.

موتور ضد بدافزار Bitdefender از یادگیری ماشینی، اکتشافی پیشرفته و یک پایگاه داده عظیم بدافزار برای شناسایی فایل‌های ناامن استفاده می‌کند. این نرم افزار هم امتیاز 10/10 را برای عملکرد خوبش دریافت می‌کند.

تروجان‌ها، روت‌کیت‌ها، باج‌افزارها، جاسوس‌افزارها و موارد دیگر را مسدود می‌کند. همچنین یک ابزار برای اصلاح باج افزار ارائه می دهد که در صورت شناسایی هر گونه فعالیت مشکوک، از داده های مهم نسخه پشتیبان تهیه می کند و پس از حذف تهدید، داده ها را برمی‌گرداند.

Bitdefender ویژگی های اضافی نیز ارائه می دهد، از جمله:

  • محافظت در برابر فیشینگ
  • VPN
  • مدیر رمز عبور
  • کنترل والدین
  • مرورگر امن
  • تنظیم سیستم

web shield در این آنتی ویروس تمام سایت های فیشینگ و سایت های ناامن را شناسایی می‌کند. عملکرد بسیار بهتری نسبت به محافظت های داخلی کروم و فایرفاکس دارد و همچنین می‌تواند سایت های خطرناک تری را نسبت به سایر آنتی ویروس ها شناسایی کند. پنجره مرورگر رمزگذاری شده Safepay راهی امن برای دسترسی آنلاین به امور مالی شما فراهم می کند.

علاوه بر همه این‌ها، از پروتکل VPN فوق‌العاده سریع Hotspot Shield استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید ویدیوهای HD تماشا کنید، فایل‌های بزرگ دانلود کنید و در وب بگردید بدون اینکه سرعت اینترنت شما کاهش پیدا کند. اما استفاده از VPN محدودیت دارد و تا 200 مگابایت در روز می‌توانید از آن استفاده کنید. برای برداشتن این محدودیت باید هزینه بیشتری بپردازید.

Bitdefender همچنین مجموعه‌ای جامع در ویژگی کنترل‌ والدین، از جمله فیلتر کردن محتوا، نظارت بر استفاده و geofencing را ارائه می‌کند و در صورت ترک منطقه امن، هشداری دریافت می‌کنید. تنظیم و استفاده از کنترل‌های والدین آسان است و همه ابزارهای آن به خوبی کار می‌کنند.

 ویژگی Profiles آن بسیار کاربردی است زیرا به طور خودکار عملکرد دستگاه شما را برای کارهای مختلف از جمله کار، استریم، بازی و موارد دیگر بهینه می سازد. در حالت پروفایلِ بازی، اعلان ها را کاهش می‌دهد و عملکرد کلی سیستم را بهبود می‌بخشد. در حالی که آنتی ویروس های دیگر مانند Norton حالت های بازی تخصصی را ارائه می دهند، Bitdefender طیف گسترده ای از فعالیت های آنلاین را شامل می شود.

Bitdefender امنیت کامل اینترنت را برای ویندوزهای 10 و 11 ارائه می دهد. این ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی پیشرفته، شامل محافظت قدرتمند ضد فیشینگ، VPN سریع، مدیر رمز عبور مناسب و کنترل‌های خوب والدین می‌شوند.

TotalAV : بهترین ترکیب آنتی ویروس و VPN برای ویندوزTotalAV – بهترین ترکیب آنتی ویروس و VPN برای ویندوز

TotalAV یک گزینه قدرتمند و آسان برای محافظت از دستگاه های ویندوز در سال 2023 است. با اسکن آنتی ویروسِ کارآمد، VPN عالی، ابزارهای جامع حفاظت از هویت و برخی از بهترین ابزارهای بهینه سازی عملکرد در پی سی یکی از بهترین ها در بازار است.

TotalAV با اسکنر آنتی ویروس پیشرفته خود، 99 درصد از فایل های بدافزار را در ویندوز شناسایی و مسدود می کند.

کاربران ویندوزی که خواهان حفظ حریم خصوصی بیشتری در فضای آنلاین هستند، میتوانند از قابلیت های آنتی ویروس VPN TotalAV در این زمینه بهره زیادی ببرند. این نرم افزار قابلیت های آنتی ویروس و VPN را به خوبی در خود جای داده است و این ویژگی‌ها را به شما ارائه می‌دهد:

  • رمزگذاری ایمن 256 بیتی AES- رمزگذاری که داده های شما را توسط اشخاص ثالث غیرقابل کشف می کند.
  • Kill switch- اگر اتصال VPN شما قطع شود، به طور خودکار اتصال اینترنت شما را قطع می کند، بنابراین در همه حال از شما محافظت خواهد کرد.
  • سیاست عدم ثبت گزارش- هیچ اطلاعات شخصی از جمله سایت هایی که بازدید می کنید و فایل هایی که دانلود می کنید توسط TotalAV ذخیره نمی شود.
  • سرور در بیش از 30 کشور- با گسترش عالی تضمین می کند همیشه می توانید یک مکان سرور نزدیک برای اتصال به آن (و دریافت بهترین سرعت) پیدا کنید.
  • پروتکل های IKEv2 و OpenVPN- دو تا از سریع ترین و ایمن ترین پروتکل های VPN

به لطف پروتکل های سریع و ایمن TotalAVمی‌توانید محتوای HD بدون کاهش سرعت تورنت و استریم کنید.

ابزارهای بهینه‌سازی عملکرد TotalAV نیز عالی هستند – می‌توانید فایل‌های ناخواسته و برنامه‌های قدیمی را حذف کنید و کوکی‌های مرورگر که باعث کاهش سرعت کامپیوتر ویندوز می‌شوند را پاک کنید. TotalAV بیش از 1 گیگابایت آشغال را از رایانه شخصی شما پیدا و حذف خواهد کرد – 97٪ بیشتر از آنچه Windows Disk Cleanup می‌تواند پیدا کند.

ویژگی Startup Manager آن نیز فوق العاده است، زیرا به شما امکان می‌دهد برنامه‌هایی را که می‌خواهید به طور خودکار هنگام بوت کردن رایانه راه‌اندازی شوند، کنترل کنید. ویندوز ویژگی تقریبا مشابهی دارد، اما یافتن و استفاده از آن واقعاً مشکل است، بنابراین با TotalAV فرآیند بسیار آسان‌تر و شهودی‌تر خواهد بود.

 WebShield TotalAV می‌تواند وب‌سایت‌های خطرناک‌تری را نسبت به محافظ‌های داخلی Chrome یا Firefox مسدود کند. در حالی که ابزارهای ضد فیشینگ نورتون کمی پیشرفته تر هستند، اما WebShield TotalAV هم آسان است و هم موثر.

TotalAV یکی از بهترین آنتی ویروس و VPN برای ویندوز 10 و 11 در سال 2023 است. اسکنر آن قدرتمند و سبک است و VPN رمزگذاری شده فوق العاده سریعی را ارائه می دهد. به علاوه تنظیم سیستم TotalAV تمیز کردن و افزایش سرعت رایانه شما را بسیار ساده می کند.

McAfee Total Protection : بهترین آنتی ویروس برای پوشش نامحدود دستگاه

McAfee Total Protection بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 و 11

McAfee دارای اسکنر بدافزار عالی، طیف گسترده ای از ویژگی ها و پوشش دهی در تعداد نامحدودی از دستگاه ها است. بیش از 99.7 درصد از بدافزارها را می‌تواند شناسایی کند و اسکنر آن از جدیدترین فناوری یادگیری مبتنی بر ماشین و اکتشافی برای شناسایی فایل‌های بدافزار استفاده می‌کند.

ویژگی های اضافی McAfee عبارتند از:

  • ابزارهای محافظت از وب همراه با اسکن Wi-Fi، فایروال هوشمند و محافظت در برابر فیشینگ
  • بهینه سازی باتری برای کاهش تخلیه باتری در لپ تاپ ها
  •  با پاک کردن فایل‌های غیرضروری که ممکن است کامپیوتر را کند کنند، عملکرد را بهبود می‌بخشد.
  • File shredder به طور ایمن فایل ها را در چند ثانیه حذف می کند.
  • اسکنر آسیب پذیری به روز رسانی های مهم ویندوز و برنامه ها را اسکن و نصب می کند.
  • VPN امن ترافیک اینترنت را با سرعت پهنای باند مناسب و داده های نامحدود رمزگذاری می کند.
  • کنترل‌ والدین مجموعه ای جامع از ابزارها برای ایمن نگه داشتن فرزندانتان در فضای آنلاین ارائه می‌دهد.
  • حفاظت از سرقت هویت (در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، NZ، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی موجود است). گزارش‌های اعتباری را برای فعالیت غیرمعمول نظارت می کند و شامل پرداخت قابل توجهی از بیمه است.
  • با پوشش نامحدود دستگاه می‌توان با یک اشتراک McAfee از همه سیستم های خانواده محافظت کرد‌.

 ابزار WebAdvisor بسیار عالی عمل می‌کند و سیستم شما را در برابر سایت های خطرناک فیشینگ امن نگه میدارد. اسکنر شبکه Wi-Fi McAfee هر زمان که تغییری در شبکه اتفاق می افتاد به شما اطلاع میدهد. به علاوه، فایروال محافظت فعال در برابر تهدیدات هک مبتنی بر شبکه را فراهم می کند.

 برنامه‌های Premium و Advanced McAfee با پوشش نامحدود دستگاه ارائه می‌شوند. این ویژگی به شما امکان می دهد بدون پرداخت هزینه اضافی از همه افراد خانواده خود محافظت کنید که McAfee را به یک انتخاب عالی برای خانواده ها تبدیل می کند. آنتی ویروس های رقیب مانند Panda Dome پوشش نامحدود دستگاه را ارائه می دهند، اما باید برای آن هزینه اضافی بپردازید.

در نهایت، کنترل‌های والدین McAfee به شما اجازه می‌دهد به راحتی قوانین و محدودیت‌هایی را برای فرزندانتان بر اساس سن آنها تعیین کنید. ردیابی موقعیت مکانی نیز بسیار خوب کار می‌کند، می‌توانید مکان دستگاه فرزندتان را با دقت دقیق ببینید و آنها می‌توانند به‌روزرسانی‌های فوری را برای شما ارسال کنند تا وقتی به مقصدی امن رسیدند به شما اطلاع دهند.

McAfee محافظت عالی از بدافزار و طیف گسترده ای از ویژگی های امنیتی اضافی را ارائه می دهد. همچنین شامل موارد اضافی مفیدی مانند ابزارهای تنظیم سیستم، خردکن فایل و محافظت از سرقت هویت است. به علاوه، برخی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین برنامه‌های آنتی‌ویروس را دارد، پوشش نامحدود دستگاه را ارائه می‌دهد تا بتوانید با یک اشتراک از کل خانواده خود محافظت کنید.

Panda Dome : بهترین برای رمزگذاری فایل و درمان کامپیوترهای آلوده

Panda Dome - بهترین برای رمزگذاری فایل و درمان کامپیوترهای آلوده

Panda Dome یک اسکنر آنتی ویروس خوب است و چند ویژگی امنیتی منحصر به فرد دارد که واقعا مفید هستند. 95 درصد از نمونه‌های بدافزار را میتواند تشخیص ذهد که واقعاً خوب است، اما به اندازه نورتون امتیاز نمیگیرد. پاندا در آزمایشات تنها 50 درصد نرخ تشخیص لینک فیشینگ را به دست آورد.

ویژگی های پاندا شامل موارد زیر میشوند:

  • رمزگذاری فایل
  • فایل خرد کن
  • کیت نجات کامپیوتر

Panda Dome اسناد کاری مهم را پشت یک رمز عبور ایمن رمزگذاری می کند. این به شما امکان می دهد از اسناد مهم خودتان در برابر بدافزارها و باج افزارها محافظت کنید. از یک مدیر رمز عبور شخص ثالث به نام Password Depot برای ایمن سازی فایل های شما استفاده می کند و این فرآیند بسیار ساده است. در خرد کردن فایل نیز بسیار خوب عمل می کند و فایل های حساس به طور کامل و دائمی از سیستم شما حذف می شوند.

چه دستگاه ویندوزی خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و چه فقط می خواهید مطمئن شوید که اطلاعات حساس شما به طور کامل در برابر هکرها محافظت می شود، ابزارهای رمزگذاری و خرد کردن فایل پاندا بسیار مفید هستند. بسیاری از آنتی ویروس های دیگر این سرویس را ارائه نمی دهند.

کیت نجاتی که پاندا ارائه می‌دهد نیز واقعا عالی است. این ویژگی کامپیوترهای ویندوزی که قبلاً توسط بدافزار مسدود شدند را ضدعفونی می‌کند و می‌توان از آن برای نجات سیستم هایی استفاده کرد که کاملاً غیرقابل دسترسی هستند. فقط کافی است Rescue Kit را روی یک درایو USB بارگذاری کنید، درایو USB را به دستگاه آلوده وصل کنید، آن را بوت کنید و Panda به طور خودکار بدافزار را پاک کرده و دستگاه را دوباره قابل استفاده خواهد کرد. این ابزار یک امتیاز عالی برای کاربران ویندوز است و بسیار عالی عمل می‌کند.

بسته‌های پاندا همچنین شامل محافظت از وب، VPN، مدیر رمز عبور و مرورگر ایمن هستند، اما این ویژگی های اضافی در پاندا به خوبی رقبای برتر مانند Norton و Bitdefender نیست. به عنوان مثال، همه برنامه‌های پاندا به جز گران‌ترین آنها، استفاده از داده‌های VPN شما را به ۱۵۰ مگابایت در روز محدود می‌کنند و نمی‌توانید مکان سرور خود را انتخاب کنید. علاوه بر این، کنترل‌های والدین آن برخی از ویژگی‌های مفید نورتون را ندارد، مانند کلید برای محدودیت‌های زمانی مدرسه و امکان بررسی آسان ویدیوهایی که فرزندان شما اخیراً در YouTube تماشا کرده‌اند.

اسکنر آنتی ویروس پاندا عملکرد خوبی دارد و دارای ویژگی اضافی کارآمدی است، مخصوصا کیت نجات برای رایانه های شخصی ویندوز. بنابراین 100٪ ارزش دارد که آن را امتحان کنید تا ببینید آیا بهترین آنتی ویروس برای پی سی شما است یا خیر.

درست است که اکثر کامپیوترهای ویندوزی دارای آنتی ویروس Windows Defender هستند که در حال حاضر خیلی بهتر از قبل عمل می‌کند. اما به خوبی آنتی ویروس هایی که در این مقاله معرفی کردیم نیست.

برای محافظت در برابر باج‌افزار، جاسوس‌افزار، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و سایر خطرات مانند فیشینگ و سرقت هویت، Windows Defender کمکی نمی‌کند. برای محافظت اولیه مناسب است اما نمیتواند از سیستم شما در برابر هر نوع بدافزار پیشرفته محافظت کند.

اگر مراقب هستید و چیز مهمی برای محافظت در رایانه شخصی خود ندارید، Windows Defender خوب است. اما اگر هر نوع اطلاعات حساسی را در رایانه خود نگه میدارید مثل ورود به سیستم، گذرواژه، اطلاعات بانکی، عکس‌ها و غیره – باید چیزی تضمین شده مانند Norton 360 دریافت کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//