3 روش دانلود رایگان عکس از شاتر استوک با کیفیت اصلی 

شاتر استوک (shutterstock سایت عکس) یکی از بزرگ‌ترین منابع عکس‌های باکیفیت در دنیای دیجیتال است. این پلتفرم میلیون‌ها تصویر، وکتور و ویدیو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ اما آیا می‌دانستید که دانلود رایگان از شاتر استوک کاملاً امکان‌پذیر است و شما می‌توانید به‌صورت رایگان از این منبع غنی استفاده کنید؟ در این مقاله، سه روش کاربردی برای دانلود از شاتر استوک را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید عکس های شاتر استوک را به‌سرعت و با بالاترین کیفیت دانلود کنید.

روش‌های دانلود از شاتراستوک به‌صورت رایگان

اگر می‌خواهید بدانید چگونه از شاتر استوک دانلود کنیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. دانلود عکس از شاتر استوک به‌صورت رایگان با سه روش زیر امکان‌پذیر است:

روش اول: استفاده از ربات هشتگیار

یکی از بهترین روش‌ها برای دانلود رایگان از شاتر استوک با کیفیت اصلی، استفاده از ربات هشتگیار است.

احتمالاً شما هم تابه‌حال تجربه کرده‌اید که ساعت‌ها وقت خود را صرف جستجو و آزمودن روش‌های مختلف برای دانلود تصاویر شاتر استوک رایگان کرده‌اید؛ اما درنهایت نتیجه‌ای جز ناامیدی عایدتان نشده است؛ زیرا نمی‌توانید تصویر با کیفیت اصلی را دریافت کنید.

دانلود از شاتر استوک رایگان با کیفیت اصلی امکان‌پذیر نیست و شما حتماً باید اکانت داشته باشید تا بتوانید دانلود رایگان از shutterstock انجام دهید. این حقیقتی است که باید با آن روبه‌رو شوید؛ هیچ راه جادویی برای دورزدن سیستم امنیتی این پلتفرم و دانلود رایگان عکس از شاتر استوک وجود ندارد.

اما هشتگیار رباتی طراحی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید در کمتر از یک دقیقه، اقدام به دانلود رایگان تصاویر سایت شاتر استوک کنید. این ربات هوشمند امکان دانلود مستقیم و سریع از بیش‌از 30 سایت گرافیکی برتر، از جمله دانلود shutterstock را فراهم می‌کند. دانلود عکس از شاتر استوک با این ربات به‌راحتی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید دانلود عکس از شاتر استوک را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

برای استفاده از این ربات و دانلود عکس از شاتر استوک کافی است در ربات هشتگیار عضو شوید. برای این کار به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. یافتن ربات: در تلگرام، Hashtagyarbot را جستجو کنید یا مستقیماً از سایت com وارد ربات شوید.
  2. عضویت ساده: پس‌از ورود کافی است دکمه تأیید شماره تلفن را بزنید. این مرحله برای احراز هویت شما ضروری است.
  3. ارسال لینک: حالا نوبت به مرحله اصلی می‌رسد. برای دانلود از shutterstock، لینک تصویر موردنظرتان را از شاتر استوک کپی و برای ربات ارسال کنید.
  4. دریافت فایل: به‌همین‌سادگی! در کمتر از 60 ثانیه، لینک دانلود تصویر شما آماده خواهد بود و شما می‌توانید دانلود شاتر استوک انجام دهید.

پس‌از عضویت در ربات، 0.2 اعتبار دریافت می‌کنید. با این اعتبار می‌توانید یک دانلود رایگان از شاتر استوک یا سه دانلود رایگان از فری پیک (Freepik)، یک دانلود از انواتوالمنت (Envato Elements) یا موشن اری (Motion Array) یا فلت ایکون (Flat icon) یا Rawpixel انجام دهید. دانلود رایگان تصاویر شاتر استوک به‌همین راحتی ممکن می‌شود.

با عضویت در ربات هشتگیار، یک دانلود رایگان شاتر استوک با کیفیت اصلی را مهمان این تیم خواهید بود و برای دانلودهای بیشتر کافی است تنها مبلغ 7,600 تومان بپردازید. این روش، مطمئن‌ترین راه برای shutterstock دانلود و دسترسی به تصاویر باکیفیت این وب‌سایت است.

به یاد داشته باشید که برای دانلود از shutterstock به‌صورت مداوم و حرفه‌ای، خرید ربات هشتگیار می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد. اگر به‌دنبال منابع متنوع‌تری برای دانلود عکس هستید، می‌توانید مقاله دانلود عکس باکیفیت را مطالعه کنید که در آن بهترین سایت‌های دانلود عکس معرفی شده‌اند.

روش دوم: استفاده از Shutterstock Downloader

اگر کیفیت تصاویر برایتان اهمیت چندانی ندارد و تنها می‌خواهید دانلود از شاتر استوک بدون واترمارک انجام دهید، استفاده از وب‌سایت‌های دانلودر سایت شاتر استوک رایگان مانند Downpic یا Codify Formatter گزینه خوبی برای دانلود از شاتراستوک است.

ابزارهای آنلاین دانلود برنامه shutterstock، ابزارهایی هستند که برای دانلود تمام عکس‌ها، بردارها و تصاویر باکیفیت به کار می‌روند. با استفاده از این ابزارها می‌توانید دانلود رایگان عکسهای شاتر استوک بدون واترمارک انجام دهید.

آموزش دانلود تصاویر سایت shutterstock به صورت رایگان به ترتیب زیر است:

  • گام 1- وارد com شوید، تصویر مورد نظر خود را پیدا کنید و URL آن را برای دانلود از شاتراستوک کپی کنید.
  • گام 2- به وب‌سایت cc/shutter/ یا codifyformatter.org/shutterstock-downloader بروید و URL تصویر را در باکسی که در ابتدای سایت قرار داده شده است، پیست کنید. سپس روی “get Image” کلیک کنید تا بتوانید دانلود بدون واترمارک خود را بازیابی کنید.
  • گام 3- به دانلودر کمی زمان بدهید تا تصویر را پردازش و واترمارک را حذف کند. پس‌از اتمام، با کلیک روی دکمه Download، دانلود تصاویر شاتر استوک به‌راحتی انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب، می‌توانید با ابزارهای آنلاین، دانلود برنامه شاتر استوک انجام ‌دهید.

ابزار دانلود از شاتراستوک به شما امکان می‌دهد دانلود فایل از شاتر استوک را بدون واترمارک، هر چند بار که می‌خواهید، انجام دهید. البته همان‌طور که گفته شد، کیفیت عکس‌های دانلودشده کمتر از کیفیت اصلی دانلود عکس از shutterstock است. برای اینکه بتوانید به کیفیت اصلی عکس‌ها دسترسی داشته باشید، استفاده از ربات هشتگیار بهترین گزینه ممکن است و می‌توانید با مبلغ اندکی اقدام به خرید عکس از شاتر استوک کنید.

روش سوم: استفاده از تصاویر رایگان شاتر استوک

شاتر استوک

شاید باور نکنید؛ اما دانلود رایگان از سایت shutterstock هم امکان‌پذیر است. شاتر استوک هر هفته تعدادی عکس رایگان ارائه می‌دهد که می‌توانید بدون پرداخت هزینه، شاتر استوک دانلود کنید. برای دانلود رایگان از shutterstock کافی است یک اکانت رایگان در این سایت بسازید یا با اکانت گوگل خود وارد شوید. آموزش دانلود از شاتر استوک و دسترسی به تصاویر رایگان هفتگی به‌صورت زیر است:

  • به وب‌سایت https://www.shutterstock.com/discover/free-stock-photo مراجعه کنید.
  • از بین عکس‌هایی که در این صفحه نشان داده شده است، عکس موردنظر خود را انتخاب و روی آن کلیک کنید.
  • اگر قبلاً وارد اکانت خود نشده‌اید، صفحه‌ای به شما نشان داده می‌شود که می‌توانید وارد شوید یا اکانت رایگان خود را بسازید.
  • دانلود عکس شاتر استوک را انجام دهید.

این عکس‌ها هر هفته تغییر می‌کنند، پس برای دانلود از شاتراستوک مرتباً به این بخش سر بزنید تا فرصت دانلود عکس های شاتر استوک جدید را از دست ندهید. به‌این‌ترتیب، می‌توانید دانلود رایگان از سایت شاتر استوک انجام دهید.

سخن پایانی

دانلود رایگان از شاتر استوک، گرچه با محدودیت‌هایی همراه است؛ اما کاملاً امکان‌پذیر است. روش‌هایی که در این مقاله برای نحوه دانلود از شاتر استوک معرفی شد، راه‌های مطمئنی برای دسترسی به تصاویر باکیفیت این پلتفرم هستند. استفاده از ربات هشتگیار بهترین گزینه برای دانلود یک عکس، با کیفیت اصلی است. با استفاده از این روش‌ها می‌توانید به‌صورت رایگان اقدام به دانلود از شاتراستوک کنید و پروژه‌های خود را با حرفه‌ای‌ترین و باکیفیت‌ترین تصاویر بهبود دهید. با ربات هشتگیار، دانلود رایگان عکس های شاتر استوک با کیفیت اصلی مثل آب‌خوردن است!

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//