دانلود آهنگ از اسپاتیفای با 12 دانلودر اسپاتیفای رایگان

اسپاتیفای یک پلتفرم آنلاین برای گوش دادن به موسیقی اصیل و باکیفیت است که در جای‌ جای جهان و ایران مخاطبان و دوست‌داران خاص خود را دارد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند تا به موزیک‌های موردعلاقه خود گوش فرا دهند.

یکی از مشکلاتی که وجود دارد، این است که امکان دانلود مستقیم ترک‌های موسیقی در خود برنامه وجود ندارد. یعنی شما دسترسی لازم را برای دانلود و بارگیری و استفاده از موزیک‌ها در خارج از محیط رسمی برنامه ندارید.

البته نگران نباشید؛ زیرا برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای راه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه این مقاله از ایده آل تک قصد داریم به آن‌ها بپردازیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

چرا نمی توان آهنگ های اسپاتیفای را دانلود کرد؟

اسپاتیفای به صورت پیشفرض امکان دانلود را فقط برای کاربران پرمیوم خود فراهم می‌کند. به عبارتی دیگر، دسته‌ای از کاربران که امکان دانلود و شنیدن آفلاین موسیقی‌ها را دارند، آن‌هایی هستند که در ازای استفاده از برنامه، پولی به شرکت پرداخت می‌کنند.

چرا نمی توان از اسپاتیفای آهنگ دانلود کرد؟

اما افراد دیگر چه؟ آیا آن‌ها نیز می‌توانند از این قابلیت و ویژگی بهره‌مند شوند؟ در اصل باید گفت یکی از پلن‌های درآمدی این پلتفرم، پرداختی کاربرانش در ازای استفاده از یک‌سری دیگر از قابلیت‌های ویژه است؛ از همین رو، اسپاتیفای به صورت مستقیم اجازه دانلود به کاربران نمی‌دهد.

اما برای کاربرانی نیز که به صورت رایگان از این پلتفرم بهره می‌برند، راهکارهایی وجود دارند که در ادامه به صورت مفصل در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

آموزش دانلود از اسپاتیفای با خرید اکانت قانونی پرمیوم

در ابتدا بیایید بررسی کنیم که چگونه می‌توان با استفاده از اکانت پرمیوم و قانونی اسپاتیفای اقدام به دانلود کنیم: برای ادامه مراحل، باید یک اکانت Spotify خریداری کنید؛ قیمت تقریبی آن در حدود ۱۰ دلار است که می‌توانید پس از پرداخت بلافاصله به آن دسترسی یابید.

نکته: اسپاتیفای اجازه دانلود با داده تلفن همراه را نمی‌دهد، در نتیجه باید حتما از یک داده مانند ADSL و … استفاده کنید که از طریق مودم‌های خانگی در دسترس هستند.
  1. پس از خریداری حساب پرمیوم، وارد نرم‌افزار اسپاتیفای شوید.
  2. حال روی «Your library» در بخش پایینی صفحه تپ کرده و وارد Playlist شوید.
  3. لطفا توجه داشته باشید برای دانلود فهرست پخش، یکی از آنها را انتخاب کنید یا اگر می‌خواهید آلبومی را دانلود کنید، آلبوم موردنظر را از قسمت Albums انتخاب کنید.
  4. پس از انجام موارد فوق، روی «Download» تپ کرده تا در حالت فعال قرار بگیرد. پس از اینکه فعال شد، پلی‌لیست شما شروع به دانلود می‌کند.

دانلود از Spotify به صورت پرمیوم

در نهایت پس از دانلود تمام آنها، خواهید توانست در صورت آفلاین بودن نیز به موسیقی‌های خود دسترسی داشته باشید.

بهترین دانلودر اسپاتیفای برای کامپیوتر

در ادامه، شاهد معرفی 8 نرم افزار مختلف برای دانلود mp3 از اسپاتیفای خواهیم بود. اپلیکیشن‌هایی که معرفی خواهند شد بدون هرگونه پیچیدگی خاصی هستند و می‌توانید به سادگی از آنها برای دانلود آهنگ رایگان استفاده کنید.

درنتیجه می‌توانید بدون خرید اکانت پرمیوم و بدون هیچگونه مهارت خاص کار با رایانه، مراحل ساده و گام به گام ادامه این مقاله را دنبال کرده و به مقصود خود برسید.

دانلود مستقیم با نرم افزار Audials Tunebite

نرم افزار Audials Tunebite یکی از بهترین‌های حوزه دانلود آهنگ به صورت رایگان از ارائه‌دهندگان موسیقی‌ای همچون اسپاتیفای، تیدال، دیزر، اپل موزیک، آمازون پرایم موزیک و … است که می‌تواند موسیقی را با 40 فرمت مختلف نیز دانلود کند.

برای دانلود این نرم‌افزار، کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود نسخه دسکتاپ

این برنامه را فقط می‌توانید برای ویندوز دانلود کنید. همچنین همانطور که گفتیم نیازی به خرید اکانت پولی اسپاتیفای نخواهید داشت. استفاده از این نرم افزار کار چندان سختی نیست، برای ادامه مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. نرم افزار Audials Tunebite را دانلود کرده و آن را باز کنید.نرم افزار Audials Tunebite
  2. پس از باز شدن، روی «Music Streaming» کلیک کرده و یک صفحه از اسپاتیفای را باز کنید (توصیه می‌شود از نسخه دسکتاپ استفاده کنید تا از سازگاری بیشتری برخوردار شوید).
  3. در صفحه اسپاتیفای جدید، آهنگ یا آلبومی که می‌خواهید دانلود کنید را باز کرده و سپس به محیط برنامه باز گردید.
  4. اعمال موردنیاز مانند دانلود و … را می‌توانید در صفحه جدید برنامه انجام دهید.

Cinch Audio recorder

نرم افزار Cinch Audio recorder، یک موزیک رکوردر پرکاربرد برای سایت‌های استریمینگ است. با کمک این برنامه می‌توانید موسیقی‌هایی همانند mp3 را از سایت‌هایی همانند Spotify درون دستگاه خود دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

نرم افزار Cinch Audio recorder

برای دانلود این نرم افزار کاربردی، روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود نسخه دسکتاپ

از کیفیت مطمئن نیستید؟! این نرم افزار صدایی را از دستگاه ضبط می‌کند که از کارت صدای رایانه منتشر می‌شود که این یعنی شما دقیقا همان صدایی را دریافت خواهید کرد که در حال حاضر از طریق برنامه در حال گوش دادن به آن هستید؛ درنتیجه می‌توان آهنگ‌هایی با کیفیت 320 نیز با این برنامه دانلود کرد.

این نرم افزار همچنین سایت‌های اسپاتیفای، آمازون موزیک و iTunes music را پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های کاربردی، می‌توان به ضبط اطلاعات ID3 اشاره کرد که شامل اطلاعاتی همچون عنوان آهنگ، هنرمند، آلبوم و کاور آلبوم می‌گردد. امکان ویرایش این اطلاعات درون خود نرم افزار نیز تعبیه شده است.

  1. ابتدا نرم افزار Cinch Audio recorder را دانلود و نصب کنید.
  2. نرم افزار را باز کرده و روی دکمه زرد رنگ با عنوان «Record» در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید. پس از انجام این کار، به اسپاتیفای بروید و پلی‌لیست یا آهنگ موردنظر خود را پخش کنید.
  3. نرم افزار به صورت خودکار ضبط آن را شروع خواهد کرد (فرمت پیشفرض خروجی mp3 است). این امکان نیز وجود دارد تا فرمت خروجی را WAV قرار داده تا آهنگی با کیفیت بالاتر داشته باشید.آموزش Cinch برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای
  4. پس از اینکه ضبط تمام شد، روی یکی از آهنگ‌های فهرست شده راست کلیک کرده و «Open folder» را انتخاب کنید. در پوشه جدید باز شده خواهید توانست تمام فایل‌های دریافت شده را مشاهده کنید.

برای تغییر آدرس پوشه خروجی و بیت‌ریت MP3، وارد تنظیمات شوید و همانند عکس زیر گزینه‌ها را اعمال کنید:

تنظیماتتغییر آدرس پوشه خروجی و بیت‌ریت MP3

به همین سادگی شما توانستید در سه مرحله موسیقی‌های موردعلاقهٔ خود را از اسپاتیفای دانلود کنید.

نکته: حساب رایگان اسپاتیفای فقط اجازه گوش دادن به موسیقی تا کیفیت 160kbps را می‌دهد. تنها کاربران اشتراک پرمیوم می‌توانند ترک‌های موسیقی خود را تا کیفیت 320 گوش دهند.

مزایا:

  • به صورت خودکار اطلاعات ID3 را برای فایل دریافتی درج می‌کند.
  • امکان پشتیبانی از فرمت WAV را برای ضبط بدون افت کیفیت را داراست.
  • امکان بی‌صدا کردن اسپاتیفای هنگام ضبط وجود دارد.
  • از تمامی پلتفرم‌های استریمینگ موزیک آنلاین پشتیبانی می‌کند.

معایب:

  • امکان استفاده فقط برای کاربران ویندوز وجود دارد.
  • گزینه‌ای برای رایت روی CD ندارد.
  • رایگان نیست.

Allavsoft – دانلود با URL موزیک

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید تا با ارائه پیوند آهنگ در اسپاتیفای، آن را دانلود کنید، شاید Allavast بهترین گزینه در بازار باشد. آلاویسافت می‌تواند با استفاده از لینک دریافتی از آهنگ موردنظر در اسپاتیفای، یوتوب، دیزر، تیدال و یا ساندکلاد و … آن را به صورت mp3 دانلود کند.

برای دانلود این برنامه دانلود آهنگ از اسپاتیفای، روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود نسخه دسکتاپ

دانلود با استفاده از Allavsoft بسیار ساده است. تنها در دو مرحله می‌توانید آهنگ‌های موردعاقه خود را با اطلاعات ID3 همچون عنوان، هنرمند، آلبوم و … روی رایانه یا تلفن خود داشته باشید.

  1. اسپاتیفای وب یا دسکتاپ را باز کنید.
  2. پلی‌لیستی که دوست دارید دانلود شود را انتخاب کرده و لینک مربوط به آن را کپی کنید.کپی لینک در اسپاتیفای
  3. حال برنامه Allavsoft را باز کرده و در قسمت‌های مربوطه مشخص شده در عکس، عمل دانلود از اسپاتیفای را انجام دهید.برنامه allavsoft برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای

در ادامه به دلایلی باید با حساب اسپاتیفای خود در برنامه لاگین کنید تا بتوانید ادامه دهید. در صفحه جدید اطلاعات حساب خود را درج کنید. اگر نمی‌خواهید از حساب اصلی خود برای این کار استفاده کنید، می‌توانید یک حساب جدید برای این کار بسازید.

ساخت یک حساب اضافه در Allavsoft

پس از ورود موفق به حساب، آلاویسافت شروع به دانلود کل پلی‌لیست خواهد کرد. فرمت فایل‌های دریافتی mp3 هستند که در پوشه مشخص شده در صفحه پیشین دانلود می‌شوند.

UkeySoft

UkeySoft Spotify Music Converter یک نرم افزار حرفه‌ای برای دانلود و تبدیل فایل‌های اسپاتیفای است. با این ابزار عالی، شما نه‌تنها می‌توانید آهنگ‌ها و فهرست‌های پخش را بدون افت کیفیت و نیاز به حساب پرمیوم Sptify دانلود کنید، بلکه این امکان را نیز خواهید داشت تا موزیک‌های اسپاتیفای را به فرمت‌های مختلفی همچون MP3،   M4A، AAC، WAV، FLAC و … تبدیل کنید.

برای دانلود این نرم افزار، کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود نسخه دسکتاپ

به‌ علاوه تمام موارد بالا، UkeySoft یک وب پلیر داخلی برای نمایش اسپاتیفای دارد که دیگر نیاز ندارید هیچ نرم افزار دیگری را دانلود کنید. همه چیزی که نیاز دارید این است که به حساب اسپاتیفای خود وارد شده و سپس آهنگ‌های موردنظر را پخش و در فرمت‌های مختلف به صورت مستقیم دانلود کنید.

نرم افزار Ukeysoft برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای

برای دانلود از Ukeysoft مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. نرم افزار UkeySoft Spotify Converter را اجرا کنید و سپس به حساب اسپاتیفای خود لاگین کنید (اهمیتی ندارد حساب شما از نوع عادی است یا پرمیوم).
  2. در صفحه جدید، فرمت خروجی را mp3 انتخاب کرده و سپس بیت‌ریت را روی 320kbps یا مقدار دلخواه خود تنظیم کنید.
  3. یک فهرست پخش را باز کرده و روی آیکون «Add» کلیک کنید تا موزیک یا پلی‌لیست به فهرست نرم افزار اضافه شود.
  4. با کلیک روی دکمه «Convert»، فرایند دانلود و تبدیل آهنگ به mp3 آغاز می‌گردد.
  5. بعد از اینکه دانلود و تبدیل پایان یافت، روی «Open output folder» کلیک کنید تا پوشه حاوی تمامی آهنگ‌های دانلود شده تاکنون را باز کنید.

یا می‌توانید روی منوی History در گوشه راست و بالای صفحه کلیک کرده و همه آهنگ‌های دانلودشده را به ترتیب تاریخ، هنرمند و آلبوم ببینید. حال می‌توانید بدون محدودیت مستقیما داخل خود برنامه آهنگ‌های دانلود شده را به صورت آفلاین در برنامه ببینید، بدون اینکه حتی برنامه اسپاتیفای را دانلود کرده باشید.

مزایا:

  • دانلود و تبدیل آهنگ‌ها به فرمت‌های مختلفی همچون MP3, M4A, AAC, WAV, FLAC و  AIFF
  • دانلود از اسپاتیفای با حساب رایگان
  • سرعت تبدیل بسیار بالا در حدود 10 برابر
  • وب‌پلیر داخلی برای نمایش آسان‌تر اسپاتیفای بدون نیاز به برنامه رسمی آن
  • عدم نیاز به نصب نرم افزار دسکتاپ Spotify
  • حفظ کیفیت و تگ‌های ID3 بعد از فرایند تبدیل
  • پشتیبانی از دو سیستم عامل ویندوز و مک

معایب:

  • رایگان نیست
  • اجازه پخش آهنگ را در اپلیکیشن اسپاتیفای، در زمان تبدیل نمی‌دهد.

دانلود آهنگ از اسپاتیفای با Leawo Music Recorder

Leawo Spotify تقریبا کارکردی مشابه Cinch audio recorder دارد. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد آهنگ‌های اسپاتیفای و پلتفرم‌های دیگر را به صورت رایگان به mp3 تبدیل کرده و آنها را دانلود کنید.

صفحه اصلی برنامه leawo

برای دانلود این نرم افزار، کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود نسخه دسکتاپ

Leawo می‌تواند به صورت هوشمند اطلاعات ID3 را استخراج کرده و به فایل نهایی بچسپاند. شما همچنین می‌توانید دانلود را زمان‌بندی کنید؛ به این معنی که زمان‌های مشخصی را مشخص کرده و سپس برنامه را در آن ساعات فعال کنید.

این برنامه روی ویندوز و مک نیز اجرا می‌شود. مراحل زیر را برای ضبط آهنگ از اسپاتیفای، انجام دهید:

  1. روی دکمه recording در گوش سمت چپ و بالای صفحه کلیک کنید.
  2. اسپاتیفای نسخه دسکتاپ یا وب را اجرا کرده و آهنگ موردنظرتان را انتخاب و پخش کنید تا فرایند ضبط شروع شود.

همانطور که دیدید، در یک قدم ساده توانستید آهنگ خود را از اسپاتیفای دریافت کنید.

مزایا:

  • پشتیبانی از دانلود mp3 از همه سرویس‌های استریم موزیک
  • تبدیل آهنگ‌های اسپاتیفای به mp3 و m4a
  • یک کلیک برای انتقال موزیک‌های رکوردشده به آیتونز از اسپتیفای
  • ضبط صدا از میکروفون
  • امکان زمان‌بندی ضبط
  • عدم نیاز به حساب پرمیوم

معایب:

  • رایگان نیست
  • نصب یک کارت صدای مجازی روی سیستم
  • نیاز به پخش آهنگ در حداکثر ولوم ممکن هنگام ضبط
  • دقت پایین در دریافت تگ‌های ID3

Spotibeat Music Converter

Tunelf Spotibeat Music Converter می‌تواند موزیک‌های در حال استریم را از OGG Vorbis به MP3، WAV، FLAC، AAC، M4A و M4B به راحتی تبدیل کند. از همین جهت، می‌توانید روی دستگاه‌های مختلف و پلتفرم‌های متفاوتی که در اختیار دارید، به آهنگ‌های موردعلاقه‌تان در زمان آفلاینی گوش دهید.

برای دانلود این نرم افزار، روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود نسخه دسکتاپ

در مقایسه با محصولات مشابه، Tunelf دو فرمت اضافه‌تر در خروجی ارائه می‌دهد که به کاربران شانس بیشتری در حیث پشتیبانی در دستگاه‌های متفاوت می‌دهد.

دانلود آهنگ از اسپاتیفای با Solutery Music Recorder

این برنامه نیز عملکردی همانند Cinch و Leawo Spotify دارد که در تفاوتش می‌توان به رابط کاربری مناسب‌ترش اشاره کرد. این نرم افزار نیز از همه پلتفرم‌های استریم موزیک پشتیبانی کامل می‌کند و می‌تواند موسیقی‌های باکیفیت بلا تا 320 را دریافت کند.

همچنین هر آهنگ ضبط شده شامل تگ‌های ID3 مرتبط مانند نام، هنرمند و آلبوم خواهد بود که در بعضی موارد نیز کاور هم در این اطلاعات درج می‌شود.

مزایا:

  • رابط کاربری زیبا
  • اضافه کردن تگ‌های ID3 همچون عنوان، هنرمند و آلبوم به فرمت mp3 خروجی
  • پشتیبانی از فرمت WAV به عنوان خروجی برای کیفیت بالاتر
  • دریافت خروجی mp3 با کیفیت 320 (در دسترس برای فقط برای کاربران پرمیوم اسپاتیفای)
  • امکان بی‌صدا کردن موسیقی روی رایانه هنگام ضبط موزیک‌های اسپاتیفای

معایب:

  • عدم کارکرد روی ویندوز XP
  • عدم امکان نصب روی مک
  • دریافت در ازای پول

Sidify/NoteBurner/Ondesoft Spotify to mp3 Converter..00.33

این اسامی که در عنوان خواندید ابزارهایی برای دانلود از اسپاتیفای هستند. ریشه آنها اساسا از یک شرکت است که تنها در رابط کاربریشان تفاوت‌هایی وجود دارد.

دانلود از اسپاتیفای رایگان

این ابزارها در واقع URL را دریافت و در پشت صحنه از اطلاعات دریافتی اسپاتیفای استفاده می‌کند تا در یوتوب آن موسیقی را پیدا و دریافت کند. پس اساسا شما موزیک‌ها را از یوتوب دانلود می‌کنید و نه از اسپاتیفای. درنتیجه می‌توان گفت این ابزارها بیشتر دانلودری برای یوتوب هستند تا اسپاتیفای، البته با این حال شما را به هدف خود می‌رسانند.

مزایا:

  • رابط کاربری تمیز و زیبا
  • فرایند سریع دانلود ترک‌های اسپاتیفای

معایب:

  • رایگان نیست
  • فقط برای اسپاتیفای موزیک کار می‌کند
  • کارکردی مشابه APPTOMP دارد؛ با این حال APPTOMP یک برنامه رایگان است

دانلود آهنگ از اسپاتیفای اندروید و آیفون

در تیتر قبلی این مقاله، به این موضوع پرداختیم که چگونه می‌توان در رایانه شخصی خودمان آهنگ‌های اسپاتیفای را دانلود کنیم، همچنین چندین مورد از بهترین دانلودرها را نیز معرفی کردیم.

حال در ادامه می‌خواهیم به بررسی برنامه‌هایی برای دانلود از اسپاتیفای برای پلتفرم اندروید و iOS بپردازیم:

دانلود آهنگ از اسپاتیفای با Fildo

فیلدو یک اپلیکیشن برای اندروید است که می‌تواند پلی‌لیست موردنظر شما در اسپاتیفای را به mp3 تبدیل کند. توسعه‌دهندگان این برنامه همچنین خبر از لانچ شدن نسخه iOS و آيفون آن نیز داده‌اند، اما تاکنون خبر جدیدی از آن نشده است.

دانلود آهنگ از اسپاتیفای با fildo

اگر کاربر اندروید هستید برای دانلود این برنامه می‌توانید از سایت رسمی فیلدو کمک بگیرید. لازم به ذکر است که این برنامه نسخه منتشرشده‌ای روی گوگل پلی ندارد.

مراحل زیر را برای دانلود از اسپاتیفای با استفاده از برنامه Fildo انجام دهید:

  1. ابتدا برنامه را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده و آن را اجرا کنید.
  2. در پایین صفحه برنامه روی «More» تپ کنید و سپس «IMPORT SPOTIFY» را انتخاب کنید.
  3. به حساب خود در اسپاتیفای لاگین کنید تا فیلدو بتواند اطلاعات فهرست پخش را دریافت کند.
  4. هنگامی که ایمپورت فهرست پخش به پایان رسید، می‌توانید با ضربه زدن روی جزئیات یک آهنگ در کنار آن، فرایند دانلود را آغاز کنید.

دانلود از Spotify با ربات تلگرام

تلگرام یک برنامه پیام رسان رایگان و پرسرعت برای اندروید و iOS است. شما می‌توانید به راحتی آهنگ‌های mp3 خود را مستقیما در داخل خود تلگرام با کمک ربات دانلود کنید. مراحلی که در ادامه درج شده‌اند را برای این کار طی کنید:

  1. برنامه تلگرام را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.
  2. وارد اسپاتیفای شده و پیوند یکی از فهرست‌های پخش یا آهنگ‌ها را کپی کنید.
  3. تلگرام را در دستگاه خود آیفون یا اندروید خود باز کرده و در قسمت جستجو عبارت «Spotify Music Downloader» را وارد کنید. در فهرست نتایج روی اولین ربات ضربه بزنید و سپس آن را Start کنید.
  4. حال پیوندی که از قبل از آهنگ خود دارید را برای ربات تلگرامی Spotify Music Downloader بفرستید.
  5. پس از چند لحظه، ربات لینک یا پیوند دانلود آهنگ یا پلی لیست را برای شما ارسال خواهد کرد. روی آیکون دانلود ضربه بزنید تا فرایند بارگیری آغاز شود.

آیا دانلود موسیقی و آهنگ از اسپاتیفای قانونی و مجاز است؟

این کاملا بستگی به کشوری دارد که در آن اقامت دارید. برای مثال در ایران این کار مشکل قانونی ندارد زیرا قوانین و حقوق کپی رایت به درستی یا به‌طور شفاف وضع نشده‌اند.

همچنین در کشوری مانند سوئد اگر بخواهید برای گوش دادن آفلاین به آهنگ‌هایتان آنها را دانلود کنید به مشکلی برنخواهید خورد. نکته دیگر اینکه در این مقاله به نرم افزارهایی نیز اشاره شد که به‌طور مستقیم از اسپاتیفای آهنگ را دانلود نمی‌کردند و از یوتوب برای این کار کمک می‌گرفتند که در این صورت، این مورد از دانلود قانونی از اسپاتیفای خارج است.

کلام آخر

در این مقاله از ایده آل تک، به صورت کامل دو راه مختلف دانلود از اسپاتیفای را مورد بررسی قرار دادیم. در یکی از آنها مانند Cinch Audio Recorder آهنگ مستقیما از خود اسپاتیفای ضبط می‌شد و در بقیه آنها موسیقی از منابع و وبسایت‌های دیگری مانند یوتوب و … با استفاده از اطلاعاتی که ار Spotify دریافت می‌شد، دانلود می‌شد.

اگر قصد دارید آهنگ‌ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند احتمالا روش اول یعنی ضبط کردن را بیشتر بپسندید. اما اگر می‌خواهید در مدت زمان کمی مجموعه‌ای از هزاران موسیقی اسپاتیفای بسازید ابزارهای دانلود گزینه بهتری برای شما خواهند بود.

در آخر؛ از گوش دادن آفلاین به آهنگ‌های موردعلاقه خود لذت ببرید و اگر سوال یا ابهامی در این مورد داشتید، آن را در قسمت دیدگاه‌ها برای ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا برای دانلود قانونی از اسپاتیفای حتما باید حساب پرمیوم داشت؟

بله؛ برای اینکه بتوانید مستقیما از داخل خود برنامه Spotify دانلود کنید به یک اکانت پرمیوم و پولی نیاز دارید.

آیا می‌توان از اسپاتیفای به صورت رایگان دانلود کرد؟

بله؛ با استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای این حوزه، این کار امکان پذیر شده است.

بهترین روش برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای چیست؟

بهترین روش برای دریافت بهترین کیفیت، استفاده از نرم افزارهایی است که صدا را از کارت صدا دریافت کرده و به این صورت آهنگ را دانلود می‌کنند.

3 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//