نصب نرم افزار آپ و فعالسازی روی سیستم عامل iOS

نرم افزار آپ یک اپلیکیشن تلفن همراه است که خدمات فراوانی به کاربران ارائه می دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی از خدمات آن بهره مند شوید. بعد از نصب نرم افزار آپ و ورود به آن از خدمات کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، موجودی و … در هر مکانی استفاده کنید.

برای استفاده از خدمات آپ کافی ست ابتدا نرم افزار را روی گوشی تلفن خود نصب کنید. سپس گوشی خود را به اینترنت متصل نمایید. برای استفاده از خدمات پرداخت حتما به رمز دوم اینترنتی حساب کارت خود نیاز دارید. با داشتن رمز دوم کارت خود از حساب خود شارژ بخرید. موجودی بگیرید. قبوض خود را پرداخت کنید. به حساب های دیگر پول واریز کنید.

در این آموزش به نحوه نصب نرم افزار آپ و فعالسازی آن در سیستم عامل های iOS (آیفون و آیپد) می پردازیم. با ایده آل تکنولوژی همراه باشید.

راهنمای نصب نرم افزار آپ iOS

نرم افزار آپ اپلیکیشنی راحت و آسان برای پرداخت است. کافی ست بعد از دانلود و نصب آن با استفاده از رمز دوم اینترنتی از خدمات آن بهره مند شوید. برای دریافت رمز دوم اینترنتی به دستگاه های خودپرداز (ATM) مراجعه کنید. کارت خود را در دستگاه قرار داده و گزینه عملیات رمز را بزنید. رمز دوم یا رمز اینترنتی را به دلخواه وارد کرده و دکمه ثبت را بزنید.

برای نصب نرم افزار آپ در موبایل های با سیستم عامل iOS بایستی موبایل را Trust نمایید. مراحل زیر را طی کنید تا نرم افزار آپ را نصب و فعال کنید:

ابتدا اپلیکیشن آپ را از سایت دانلود کنید. بعد از دانلود، برای نصب نرم افزار آپ به بخش تنظیمات (Settings) تلفن همراه خود بروید. سپس گزینه General را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه General

بعد از اینکه وارد صفحه General شدید، گزینه Device Management را بزنید. (مطابق تصویر زیر)

انتخاب گزینه Device Management

در مرحله بعد برای فعال سازی اپلیکیشن آپ باید گزینه Seeb Co OU را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه Seeb Co OU

سپس مطابق تصویر زیر Trust “Seeb Co OU” را بزنید.

فعال سازی آپ در iOS

در پنجره محاوره ای که مشاهده می کنید باید روی دکمه Trust بزنید تا عملیات فعالسازی کامل شود.

انتخاب دکمه Trust

به همین راحتی فعال سازی اپلیکیشن آپ انجام شد. اکنون می توانید نرم افزار آپ را اجرا کنید. وارد آن شده و از خدمات آن بهره مند شوید.

نصب نرم افزار آپ iOS

4 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//