چگونه از یوتیوب موسیقی دانلود کنیم ؟ آموزش تصویری

چگونه از یوتیوب موسیقی دانلود کنیم ؟ جدا کردن موسیقی از ویدیو‌های یوتیوب یک عمل متداول است که تقاضاها برای انجام این روند باعث شده تا وب سایت‌ها و برنامه‌های زیادی مشتاق شوند تا این کار را برای مخاطب راحت‌تر کنند. اما هر سرویسی قابل اعتماد نیست. در واقع بعضی از این سایت‌ها ممکن است سیستم شما را آلوده کنند یا به اطلاعات شما دست پیدا کنند و یا فقط یک فایل صوتی بی‌کیفیت تحویلتان دهند.

برای دانلود موسیقی از یوتیوب اول باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت یا برنامه‌ای که از آن استفاده می‌کنید، به سیستم شما آسیبی وارد نمی‌کند. به این منظور ایده آل تک دو روش پیدا کرده است تا عملیاتی راحت‌تر و امن‌تر داشته باشید.

اما لازم است در ابتدا این اخطار را بدهیم که جدا کردن فایل صوتی از یوتیوب، مخالف قوانین این سایت است که ممکن است شما را توی دردسر بیندازد. راه‌هایی وجود دارند تا بدون نقص قوانین بتوانید از موسیقی‌های موجود در یوتیوب لذت ببرید. از جمله این راه‌ها می‌توان به  سرویس جدید YouTube Music اشاره کرد. پس ما پیشنهاد می‌کینم که ابتدا سرویس قانونی را درنظر بگیرید.

همینطور باید بدانید که برخی از سایت‌های تبدیل کننده یوتیوب ممکن است شامل بدافزارها باشند و یا بدون اطلاع شما از سیستمتان برای درآمدزایی استقاده کنند. با اینکه ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا یک سرویس امن و مطمئن را به شما پیشنهاد کنیم، اما اگر متوجه شدید که سیستم شما هنگام بازدید از این سایت‌ها داغ‌تر و سخت‌تر کار میکند، باید حواستان باشد تا بیشتر از نیازتان در سایت نمانید.

اگر تصمیم گرفته‌اید تا از یک برنامه استخراج موسیقی استفاده کنید، حتما اطمینان حاصل کنید که  سرویس آنتی ویروس انتخابی شما برنامه را قبل از نصب یا استفاده اسکن کند. بای پاسخ به سوال چگونه از یوتیوب موسیقی دانلود کنیم ؟ با ما همراه باشید

روش دسکتاپ: 4K YouTube to MP3

در حالی که ممکن است نخواهید برنامه جدیدی را دانلود کنید, استفاده از برنامه  موجود و از قبل نصب شده برای جدا کردن موسیقی از ویدیوهای یوتیوب به نطر امن‌تر و قابل اعتماد‌تر است. در واقع بیشتر سایت‌های استخراج از یوتیوب اگرچه در ابتدا به ظاهر امن هستند اما سرانجام به هکرها، بدافزارها و قربانی شدن شما ختم می‎‌شوند. بنابراین بهتر است از یک برنامه  اختصاصی روی دسکتاپ سیستمتان برای نیازهای تبدیل ویدیو به فایل صوتی استفاده کنید.  هر زمان برنامه‌ای را دانلود می‌کنید باید قبل از نصب آن احتیاط کنید و با نرم افزار آنتی ویروس مورد اعتماد خودتان آن را اسکن کنید.

اما دانلود و نصب کردن یک برنامه نباید دشوار باشد. در واقع دانلودرهای 4K یک قابلیت اختصاصی به شما ارائه می‌دهند تا بدون دردسر نصب کنید  و با محیطی کاربر پسند که با بیشتر سرویس‌های استخراج آنلاین یوتیوب رقابت می‌کند. و همچنین برای بیشتر سیستم‌های اپراتورشامل ویندوز, MacOS 10.13 و بالاتر (سیستم عامل طراحی شده توسط اپل) و Ubuntu در دسترس است. تبدیل ویدیو 4K یوتیوب به MP3 نیز برای دانلود و استفاده رایگان است. همچنین میتوانید برنامه را به ورژن premium  ارتقاء دهید که شامل قابلیت‌هایی مثل لیست پخش دانلود بدون محدودیت و حذف تبلیغات است. اما ورژن رایگان نیز برای بیشتر کاربران کافی است.

مرحله 1: برنامه “4K YouTube to MP3” را دانلود و نصب کنید

MP4 TO MP3

به سایت “4K YouTube to MP3” بروید و روی گزینه آبی Get 4K YouTube to MP3 در قسمت پایین سمت چپ کلیک کنید. سایت باید بطور خودکار تشخیص دهد که کدام نسخه با سیستم شما سازگار است و آن را بارگیری کند. اما اگر اینگونه نباشد، می‌توانید با کلیک روی ؟Another Version نسخه مورد نیاز خود را پیدا کنید. لینک در قسمت زیرین باکس آبی قرار گرفته است

مرحله 2: URL ویدیوی YouTube انتخابی خود را کپی کنید

کپی کردن URL ویدئو از یوتیوب

به صفحه ای که در یوتیوب فایل صوتی آن را می‌خواهید بروید و سپس از قسمت نوار بالای مرورگرتان ULR را در صفحه کلید کپی کنید. همچنین می‌توانید روی ویدیو انتخابی کلیک راست کرده و گزینه  Copy video URL را انتخاب کنید.

مرحله 3: URL ویدیو را در 4K YouTube to MP3  بچسبانید.

چگونه از یوتیوب موسیقی دانلود کنیم ؟ روش های مختلف

بهترین چیز درباره 4K YouTube to MP3 این است که نیازی به انجام کار خاصی برای شروع دریافت فایل صوتی نیست. بعد از کپی کردن لینک در صفحه کیبورد تنها کاری که لازم است انجام دهید، چسباندن لینک در برنامه با کلیک کردن روی دکمه سبز Paste Link  در قسمت بالای صفحه سمت چپ است. برای اینکه بتوانیم درباره سرعت اجرای برنامه در ایجاد فایل MP3 به شما یک تصویر ارائه بدهیم ،باید گفت که پردازش یک ویدیوی 10 دقیقه‌ای در YouTube کمتر از دو دقیقه طول کشید.

مرحله 4: محل قرارگرفتن فایل را مشخص کنید

چگونه از یوتیوب موسیقی دانلود کنیم ؟ : جایگذاری فایل در کامپیوتر

پس از ایجاد فایل MP3  برنامه به طور خودکار آن را در دسکتاپ شما ذخیره می‌کند. برای یافتن پرونده ،شما  می‌توانید فقط موس را  روی نام آهنگ نمایش داده شده در وسط برنامه ببرید تا دکمه Show in Folder نمایش داده شود. بر روی آن دکمه کلیک کنید تا به پنجره File Explorer هدایت شوید و در آنجا MP3 جدید شما را نشان می‌شود.

جایگزین آنلاین: MP3 YouTube to

چگونه از یوتیوب موسیقی دانلود کنیم ؟ اگر ترجیح می‌دهید یک برنامه اختصاصی برای نیازهای تبدیل صوتی نداشته باشید، می‌توانید همچنان از سرویس‌های آنلاین مثل YouTube to MP3 که یک وب سایت با قابلیت تبدیل رایگان برای ویدیوهای یوتیوب است، استفاده کنید. اما باید دوباره این اخطار را بدهیم که سرویس‌های رایگان آنلاین که وظیفه تبدیل دارند ممکن است در ابتدا امن باشند، اما بعدتر با بدافزار‌ها آلوده شوند.

پس لطفا اطمینان حاصل کنید تا آنتی ویروستان، تمام فایل‌های دریافتی و سایت‌ها را اسکن می‌کند. از ماه جولای سال 2020 سایت YouTube to MP3 یک سایت امن برای استفاده بنظر رسده است با توجه به اسکن‌هایی که انجام داده‌ایم، هیچ بدافزار و تلاش برای کلاهبرداری دیده نشده است.

اگر ترجیح می‌دهید برنامه مورد نیاز خود را برای نیازهای صوتی خود بارگیری نکنید، هنوز می‌توانید از خدمات آنلاین مانند YouTube به MP3 استفاده کنید ، این وب سایتی است که مبدل رایگان فیلم‌های YouTube را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما ما باید مجدداً به شما هشدار دهیم: سرویس های آنلاین پرتلاش YouTube تمایل دارند که در ابتدا ایمن باشند و بعداً به بدافزار آلوده شوند.

100 ایده عالی برای تولید محتوا در یوتیوب (بدون چهره/ با چهره)
بخوانید

بنابراین لطفاً برای اسکن این سایت‌ها و فایل‌هایی که از آنها بارگیری کرده‌اید، از نرم افزار آنتی ویروس خود استفاده کنید. از ژوئیه سال 2020  به نظر می‌رسد یوتیوب به MP3 یک سایت با استفاده از ابزار صوتی پراکنده است ، به این معنی که اسکن ویروس ما هنگام آزمایش سایت، هیچگونه بدافزار یا فیشینگ شناسایی نکرده است.

به نظر می رسد YouTube to MP3 مانند روش دسکتاپ ویژه ما کار می کند فقط URL ویدیوی دلخواه خود را کپی و جایگذاری کرده و به وب سایت اجازه دهید ویدیو را به یک فایل صوتی MP3 تبدیل کند. با استفاده از این سرویس، مجبور نیستید چیزی نصب کنید و این امکان را می‌دهد که آهنگ جدید MP3 خود را در Dropbox بارگزاری کنید، به جای اینکه آن را در رایانه خود ذخیره کنید.

توجه: وقتی شما فایل MP3  را روی رایانه خود دانلود می‌کنید سایت YouTube to MP3 ممکن است یک پنجره دیگر را برای نمایش تبلیغات باز کند. این تبلیغات به نظر بی خطر می‌رسند، اما ممکن است ظاهر شود. وقتی ما سایت YouTube to MP3 را تست کردیم برنامه آنتی ویروس ما هیچ اخطاری نداد. این سایت ظاهرا برای استفاده امن است اما شما همیشه باید هنگام استفاده از اینچنین سایت‌هایی احتیاط کرده و حتماً اطمینان حاصل کنید که بعد از استفاده از آنها  اسکنر ویروس را اجرا کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//