استیکر رمضان در استوری اینستاگرام [زودتر از همه دیده شوید]

اینستاگرام در حال حاضر، به عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در سراسر جهان، شناخته می‌شود. افراد، شرکت‌های تجاری، برندها و … رقابت شدیدی بر سر زودتر دیده شدن در این برنامه دارند. هرچقدر که پست‌ها و استوری‌های شما در Instagram برای کاربران بیشتری نمایش داده شوند، شانس موفقیتتان به همان نسبت بالاتر می‌رود. آخرین ترفندی که برای موفقیت در این مسیر پیش روی کاربران قرار گرفته است، استیکر رمضان در استوری اینستاگرام است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام به مناسبت‌های مختلف، استیکرهای مخصوصی را در بخش استوری خود قرار می‌دهد. این فایل‌ها باعث می‌شوند تا استوری‌های کاربران، در یک بخش جداگانه و زودتر از سایرین، نمایش داده شوند. اخیرا و به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، یک Sticker ویژه برای این ماه عزیز و فرخنده، به بحش استوری اینستاگرام اضافه شده است.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه با استفاده از استیکر رمضان در استوری اینستاگرام، شانس خود را برای زودتر دیده شدن، افزایش دهید. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

استیکر رمضان در استوری اینستاگرام

همان‌طور که اشاره شد، اینستاگرام به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، یک استیکر مخصوص را به بخش گیف‌های خود اضافه کرده است. این استیکر، یک آسمان آبی را نشان می‌دهد که هلال ماه و یک ستاره خوش‌رنگ در میان آن، می‌درخشند.

کسانی که از این استیکر در بخش استوری خود استفاده می‌کنند، این شانس را دارند که زودتر از سایر کاربرها، دیده شوند. به این صورت که استوری‌های حاوی استیکر رمضان، در یک بخش جداگانه و در ابتدای لیست استوری‌ها، به فالوورهای کاربر نشان داده می‌شوند.

به احتمال زیاد، شما هم کنجکاو شده‌اید تا هرچه زودتر بتوانید از این استیکر جادویی و محبوب استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل استفاده از آن را با هم‌دیگر، بررسی کنیم.

آموزش استفاده از استیکر رمضان در اینستاگرام

استفاده از این استیکر، بسیار آسان است و هیچ تفاوتی با سایر استیکرهای اینستاگرام ندارد. ابتدا و مثل همیشه، انگشت خود را برای چند لحظه، روی آیکون پروفایل خود نگه دارید و سپس با انتخاب “Add to your story” وارد بخش استوری‌ها شوید.

در این مرحله باید عکس، نوشته یا هر موضوع دیگری که قصد استوری کردن آن را دارید، انتخاب کنید. بعد از اتمام کار و قبل از انتشار، مانند شکل زیر، روی آیکون استوری یا گیف، ضربه بزنید.

روی آیکون استیکرها ضربه بزنید

در صفحه جدید، یک استیکر به شکل زیر را مشاهده می‌کنید. کافیست روی آن ضربه بزنید تا به استوری شما، اضافه شود. در صورتی که قادر به مشاهده این بخش از اینستاگرام نیستید، می‌توانید از برنامه‌های تغییر آی پی استفاده کنید.

استیکر ماه رمضان

تمام شد! اکنون می‌توانید استوری خود را منشتر کنید و مطمئن باشید که زودتر از همه، به کاربران نمایش داده می‌شود.

کلام پایانی

توجه داشته باشید که استیکرهای مناسبتی، تنها چند روز فعال هستند و بعد از مدتی، همانند سایر گیف‌ها یا استیکرهای اینستاگرام عمل می‌کنند. پس اگر می‌خواهید استوری شما با استفاده از استیکر رمضان، قبل از همه استوری‌های دیگر دیده شود، باید هرچه سریع‌تر دست به کار شوید.

در صورتی که برای استفاده از این استیکر جادویی سوال یا ابهامی دارید، در بخش نظرات همین مقاله مطرح نمایید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//