آموزش نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی روی گوشی جدید 

احتمالا شما نیز واتساپ را در گوشی نصب دارید و با سؤالاتی مواجه هستید. آیا اخیرا گوشی جدید خریده‌اید و با مشکلاتی مانند نحوه نصب واتساپ قبلی مواجه هستید؟ انتقال واتساپ به یک گوشی جدید می‌تواند مشکل‌ساز باشد، به‌خصوص زمانی که به سیستم تلفن همراه دیگری مانند اندروید به iOS انتقال می‌دهید.

این روزها اینترنت بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی افراد شده است. نیاز به ارسال پیامک در بسترهای مختلفی از نرم‌افزارها احساس می‌شود. کمتر کسی از پیامک استفاده می‌کند؛ چرا که سرعت کمتر و هزینه بیشتری دارند. البته اکثر مسنجرها دارای سرعت بیشتری در ارسال پیام یا هر نوع فایل دیگری هستند. واتساپ یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌ها در ایران محسوب می‌شود.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک راهنمای کاملی را معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تاریخچه چت، ویدیوها، عکس‌ها و پیوست‌های واتساپ را به تلفن جدید انتقال دهید.

انتقال واتساپ به گوشی جدید با سیستم‌عامل مختلف

اگر در حال انتقال اکانت از اندروید به آیفون یا آیفون به اندروید هستید، استفاده از MobileTrans – WhatsApp Transfer یک مزیت است. این برنامه قصد دارد واتساپ را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند.

این ابزار انتقال، پشتیبانی یا بازیابی را در کمترین زمان انجام می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید به‌ راحتی اکانت واتساپ را به آیفون یا اندروید جدید انتقال دهید.

مزایای انتقال واتساپ با استفاده از MobileTrans برای نصب واتساپ قبلی خودم

  • پشتیبانی از انتقال WhatsApp از اندروید به آیفون، آیفون به اندروید، اندروید به اندروید و آیفون به آیفون.
  • برای خلاصی در از دست دادن داده و چت‌های WhatsApp در رایانه، نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • نسخه پشتیبان WhatsApp را در تلفن دیگری بازیابی کنید.
  • سایر برنامه‌های اجتماعی مانند Viber، Kik، WeChat و Line را نیز مدیریت کنید.
  • پشتیبانی از دستگاه‌های iOS که آخرین iOS 15 را اجرا می‌کند.
  • بیش از 6 هزار دستگاه اندروید را پشتیبانی می‌کند. همچنین برای همه مدل‌های آیفون، آی پد و آی‌پاد کار می‌کند.

نحوه نصب واتساپ قدیمی با شماره جدید با اپلیکیشن MobileTrans

  1. برنامه را دانلود، نصب و روی کامپیوتر خود اجرا کنید. اکنون از صفحه اصلی روی “WhatsApp Transfer” ضربه بزنید.
  2. بر روی تب “WhatsApp Transfer” در پنل سمت چپ کلیک کنید. داده‌های مختلفی را می‌توانید انتقال دهید.

نحوه نصب واتساپ قدیمی با شماره جدید با اپلیکیشن MobileTrans3.برنامه موردنظر را بدون توجه به Android یا iOS بگیرید. ابزار با هر دو کار می‌کند. کابل‌های مربوطه را دریافت کرده و دستگاه خود را به کامپیوتر وصل کنید. صفحه‌ای مانند زیر مشاهده خواهید کرد. اگر موقعیت‌های دستگاه شما اشتباه است، روی دکمه “Flip” کلیک کنید.

نصب واتساپ قدیمی با MobileTrans

4.اکنون روی دکمه “start” کلیک کنید. یک پاپ آپ دریافت خواهید کرد. برای حرکت بیشتر روی “yes” ضربه بزنید. روند انتقال از هم‌اکنون آغاز خواهد شد. صبر کنید تا اعلان تکمیل انتقال را روی صفحه‌نمایش خود مشاهده کنید.

نصب واتساپ قدیمی با شماره جدید با اپلیکیشن MobileTrans

انتقال واتساپ از اندروید به اندروید برای نصب واتساپ قبلی

وقتی صحبت از نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی در گوشی جدید می‌شود و هر دو گوشی (قدیمی و جدید) اندروید هستند، باید از Google Drive نسخه پشتیبان کمک بگیرید.

در نسخه‌های اخیر واتساپ، این برنامه به‌طور خودکار در ساعت ۲ بامداد از چت‌ها در Google Drive یک نسخه پشتیبان تهیه می‌کند. این برنامه به انتقال آسان پیام‌های WhatsApp به تلفن جدید کمک می‌کند.

واتساپ را روی گوشی جدید با همان شماره نصب کنید. سپس زمانی که پشتیبان گیری خودکار را در دستگاه فعال کنید، در این صورت تاریخچه چت را در گوشی دریافت خواهید کرد.

انتقال واتساپ از اندروید به اندروید از طریق چت پشتیبان

  1. WhatsApp را در دستگاه Android باز کنید و روی “سه‌نقطه” در گوشه بالا ضربه بزنید. روی “setting” ضربه بزنید و “chat” را انتخاب کنید.
  2. روی گزینه Chat backup ضربه بزنید. اکنون می‌توانید با کلیک بر روی “BACKUP” به‌صورت دستی نسخه پشتیبان تهیه کنید یا پشتیبان گیری را بر اساس انتخاب خود بر روی روزانه، هفتگی و … تنظیم کنید.

انتقال واتساپ از اندروید به اندروید از طریق چت پشتیبان

4. اکنون، در دستگاه جدید، WhatsApp را از Google Play نصب کنید و با شماره تلفنی که در تلفن قبلی استفاده می‌کردید، وارد شوید.

5. در حین انجام این کار، از شما خواسته می‌شود که نسخه پشتیبان را بازیابی کنید. دستورات را دنبال کنید و در عرض چند دقیقه، چت‌های شما در دستگاه جدید خواهد بود.

مراحل انتقال واتساپ از اندروید به اندروید با چت پشتیبان

انتقال واتساپ از آیفون به آیفون

برای انتقال پیام‌های واتساپ از iOS به دستگاه دیگر، می‌خواهیم روشی را توضیح دهیم که شامل ویژگی پشتیبان‌گیری iCloud در واتساپ است. با این‌حال، لطفا توجه داشته باشید که این روش می‌تواند داده‌های موجود در دستگاه را بازنویسی کند.

بنابراین، اگر کاملا با عواقب آن موافق هستید، مطمئن شوید که می‌خواهید این روش را امتحان کنید. در اینجا مراحلی را برای انتقال پیام‌های واتساپ بین آیفون‌ها را بیان می‌کنیم.

نصب مجدد واتساپ از iPhone به iPhone از طریق iCloud

ابتدا، عملکرد پشتیبان گیری iCloud را در دستگاه‌های منبع و هدف فعال کنید. اگر قبلا انجام‌شده است نادیده بگیرید.

  1. دستگاه آیفون قدیمی خود را بردارید و “WhatsApp” را باز کنید.
  2. اکنون روی «setting» و سپس «setting chat» ضربه بزنید.
  3. به «chat backup» بروید و روی «backup» کلیک کنید.

نصب مجدد واتساپ از iPhone به iPhone از طریق iCloud

4. چت‌های تلفن شما با موفقیت در سرور iCloud واتساپ پشتیبان گیری می‌شود.

5. پس‌ از این، دستگاه جدید خود را بردارید. با نصب WhatsApp روی آن پیام‌رسانی را شروع کنید.

6. برای ادامه، شماره خود را در صفحه login وارد کنید.

7.در اینجا، باید چت‌های قبلی را بازیابی کنید.

8. هنگامی‌ که از شما خواسته شد، فقط روی “restor chat history” ضربه بزنید. می‌توانید چت‌های خود را در تلفن جدید دریافت کنید.

انتقال واتساپ از آیفون به آیفون

سخن پایانی

امروزه چه نیاز به انتقال واتساپ از اندروید به گوشی جدید یا از آیفون به گوشی جدید داشته باشید، می‌توانید همه راه‌حل‌ها را برای آن‌ها در این مقاله بیابید.

بااین‌حال، برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن کارها، روش MobileTrans – WhatsApp Transfer بهترین راه‌حل در میان آن‌ها برای نصب واتساپ قبلی خواهد بود. به‌سادگی آن را دانلود و امتحان کنید!

2.8 | (6)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//