بهترین مارک باتری گوشی هواوی در امگا باتری ببینید

شرکت هواوی در چین در سال ۱۹۹۷ اقدام به تولید گوشی‌های مدرن و به روزی کرد که به گوشی‌های هوشمند معروف هستند. این کمپانی بزرگ چینی توانست در طی چندین سال گوشی‌های هوشمندی با قابلیت بالایی تولید کند. این محصول دارای نرم افزار و سخت افزارهای زیادی بوده که آن را در بین چندین مدل خاص دنیا ممتاز نموده است. از سری سخت افزارهای که قابلیت این موبایل را به شدت افزایش داده باتری هواوی آن بوده که قادر است ساعت‌های زیادی گوشی را پشتیبانی کند. خوشبختانه سایت امگا باتری توانسته بهترین مارک باتری هواوی را در معرض نمایش کاربران قرار دهد و می‌توانید انواع این باتری را در این سایت ببینید و در صورت لزوم اقدام به خرید از این مرکز مجازی نمایید.

خصوصیات باتری هواوی

قبل از آن که هر چیزی را خریداری نماییم لازم است قبل از خرید اطلاعات جامعی را در مورد آن و در مورد این که به چه منظوری این کالا را می‌خریم داشته باشیم. باتری گوشی نیز از این حیث مستثنی نبوده و قبل از آن که اقدام به خرید آن کنیم باید بدانیم کدام نوع از باطری با برند گوشی هواوی ما مرتبط می‌باشد. هر باطری دارای شکل مناسب خود بوده و با توجه به نوع قرارگیری آن در گوشی به شکل مستطیل یا مربع می‌باشد. باتری هواوی اصولاً بر دو نوع ساخته می‌شود برخی از آنها قابل تعویض هستند و فرد می‌توان با باز کردن پشت گوشی خود اقدام به تعویض باتری نماید. برخی از آنها دارای اتصالاتی هستند که تعویض آنها را به سرعت غیر ممکن کرده و باید به دست تعمیر کار موبایل تعویض شود. اغلب گوشی‌های هواوی که مدل جدید به بازار آمده‌اند در نوع غیر قابل تعویض هستند اما مدل‌های قدیمی قابلیت تعویض را دارند.

باتری‌ها علاوه بر آن که از نظر ظاهری با هم فرق دارند و یا از نظر شکل تعویض متفاوت هستند از نظر نوع جنسی که دارند نیز با هم فرق دارند چون برخی از آنها لیتیوم یونی هستند و برخی از آنها پلیمری می‌باشند و قابل ذکر است که باتری لیتیوم یونی امروزه بیشتر به چشم می‌خورد و قابلیت تحمل داغی گوشی و فشار زیاد را دارند و در نتیجه مقاومت آنها بهتر خواهد بود و عمر بیشتری دارند. ولتاژ لازم برای هر باتری از ۳ تا ۴ ولت متفاوت بوده و جریان خود باتری برحسب میلیمتر محاسبه می‌گردد. هر باتری هواوی میزان برقی را که یک گوشی هواوی برای روشن ماندن و اجرای عملیات مربوطه را لازم دارد تأمین می‌کند. هر باتری دارای یک فاز منفی و یک فاز مثبت است که بر پایه چند پپین هستند؛ بیشتر آنها دو پین بوده اما سه پین و چهار پین نیز وجود دارد. اگر بخواهیم گوشی را به یک بدن تشبیه کنیم باتری نیز قلب تپنده آن به شمار می‌رود. باتری هواوی اصل را از اینجا بخرید: https://omegabattery.ir/huawei-battery/

چگونه از باتری گوشی خود مراقبت کنیم؟!

باتری هواوی از مهمترین اجزای گوشی هواوی می‌باشد و در نبود آن عملاً گوشی خاموش بوده به همین سبب در حفظ و نگهداری از آنها باید کوشا بود. راه‌های زیادی وجود دارد که عمر یک باتری را افزایش می‌دهد که به چند مورد مهم اشاره می‌کنیم.

  • قبل از آن که شارژ گوشی به حد قرمز یعنی زیر ۱۵ درصد برسد باید آن را به منبع تغذیه وصل نمود.
  • حتماً از شارژر اصلی که متعلق برای خود گوشی است استفاده کرد تا عمر باتری و شارژر حفظ شود.
  • شارژر فیک باعث داغ شدن گوشی و باتری می‌شود و به شدت عمر باتری را کاهش می‌دهد.
  • در هنگام شارژ بهتر است گوشی را بر روی حالت هواپیما قرار داده و وارد برنامه‌ای نشد.
  • تمامی برنامه‌های مخفی که از باتری به طور دائمی استفاده می‌کنند(مانند بروز رسانی‌ها) را به حالت توقف درآورد.
  • از پوشش‌های که باعث می‌شوند باتری گوشی داغ شود پرهیز نمود و پوشش‌های سبک را خرید.

خرید باتری گوشی هواوی

باتری هواوی را از اینجا بخرید!

خرید باتری هواوی اصلی و اورجینال در سایت اینترنتی امگا باتری امکان‌پذیر می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به نوع و مارک گوشی که دارید باتری مناسب خود را تهیه کنید. گوشی هواوی با فناوری بالایی که دارد در بین افراد به خوبی جای خوش کرده و به دلیل داشتن قطعات مناسب عمری مناسب دارد. باتری هواوی را از اینجا بخرید و از شرایط خرید آن بهره ببرید. در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده آن را مرجوع داده و پول خود را پس بگیرید. خوشبختانه تاکنون هیچ نوع عدم رضایتی در قبال خرید این کالا دیده نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://omegabattery.ir/ مراجعه نمایید.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
2 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//