سئو چیست؟ تکنیک های سئو به چند دسته تقسیم می شوند؟

بیایید با صداقت در مورد انواع تکنیک سئو صحبت کنیم!  هنگام بهینه سازی وب سایت ، متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو می توانند دو مسیر را در پیش بگیرند. یکی از جنبه های روشن سئو، تکنیک های کلاه سفید است. اینها استراتژی هایی هستند که توسط گوگل ، یاهو و دیگر موتورهای جستجو به عنوان قانونی مورد تایید قرار گرفته اند.

سئو چیست؟ در قسمت تاریک تکنیک سئو ، تکنیک های کلاه سیاه وجود دارد ، آنهایی که موتورهای جستجو غیرقانونی می دانند. با پرداختن به تفاوت بین سئو کلاه سیاه و کلاه سفید ، مشخص می شود که چرا توصیه برای بهترین استراتژی سئو  ارائه شده توسط این مقاله ، توصیه درستی است!

این درست است که شما نمی توانید به یک استراتژی واحد برای سئو اعتماد کنید ، اما برخی از استراتژی ها بیشتر از دیگران تأثیر می گذارند. ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که چه چیزهایی از استراتژی سئو مهم است.

سئو چیست؟

موتورهای جستجو در خدمت ارائه­ی نتایج به مشتریان علاقه مند به یک موضوع خاص هستند. کل تجارت آنها بر اساس سرعت و از همه مهمتر دقت است. اگر موتورهای جستجو نتوانند اطلاعات دقیقی را به افرادی که در حال مرور اینترنت هستند ارائه دهند ، مردم دیگر از آنها استفاده نمی کنند.

در حال حاضر ، زیبایی موتورهای جستجو در این است که اگر یک وب سایت در بالای صفحه اول پیوندها نمایش داده شود ، حجم زیادی از ترافیک را دریافت می کند و بنابراین درآمد (از تبلیغات ، فروش و غیره) کسب می کند. به طور طبیعی ، همه می خواهند صفحه وب آنها در بالای لیست باشد و مشکل از همین جا شروع می شود. برخی از مردم  برخلاف توجه به انواع تکنیک سئو سایت، مایلند هر کاری انجام دهند تا به رتبه برتر جستجو برسند و این شامل فریب است. نمونه هایی از فریب شامل پر کردن کلمات کلیدی ، پر کردن متا تگ ، متن پنهان ، روپوش و موارد دیگر است. بیایید به یک مثال نگاه کنیم:

درک کلمات کلیدی، ساده ترین راه برای درک است. درواقع اساساً شامل قرار دادن کلمات کلیدی در محتوای سایت شما می باشد با اینکه می دانید در جستجوی آنها حتی اگر به محتوای سایت شما ربطی نداشته باشد.

به عنوان مثال می توان نام افراد مشهور را در سایتی که با کفپوش چوب سخت سروکار دارد، قرار داد. این دو به هم مرتبط نیستند ، اما از آنجا که افراد دائماً افراد مشهور را جستجو می کنند ، داشتن این کلمات در سایت شما به رتبه بالاتری در نتایج جستجو کمک می کند. البته مشکل این است که افرادی که به دنبال افراد مشهور هستند نمی خواهند در مورد کفپوش های چوبی مطالعه کنند.

اگر سایت های زیادی از تکنیک هایی مانند پر کردن کلمات کلیدی پیروی می کنند ، نتایج جستجو به سرعت بی معنی می شوند.

سئو کلاه سیاه علاوه بر اینکه  به ارزش وب آسیب می رساند ، به سایر بازاریابان و مشاغل آنلاین آسیب می رساند و تجربه وب را برای همه کاربران تنزل می دهد. موتورهای جستجو علاقه مند هستند که از مرتبط بودن محصول خود اطمینان حاصل کنند ، بنابراین دستورالعمل هایی ایجاد می کنند تا اطمینان حاصل شود که وب سایت ها کاربران وب را گمراه نمی کنند. پیروی از این دستورالعمل ها در هنگام ایجاد یک وب سایت ، سئوی “کلاه سفید” نامیده می شود. رعایت نکردن دستورالعمل ها سئو “کلاه سیاه” نامیده می شود. سئو کلاه سیاه در نهایت منجر به حذف نمایه سازی سایت توسط موتورهای جستجو می شود.

انواع تکنیک های سئو

  • تکیه بر یک تکنیک سئو برای دستیابی به رتبه های عالی ، دستورالعملی فاجعه بار است. یک سئو خوب باید محتویات نوشته شده ، فیلم ها ، متا تگ ها ، نحوه کدگذاری سایت ، لیست جستجوی جایگزین ، پیوندها ، ردیابی شهرت و موارد دیگر را در نظر بگیرد.
  • روی سرفصل ها تمرکز کنید. هرچه تیترهای شما بهتر باشد ، احتمال اینکه مردم به سایت شما بیایند و بمانند بیشتر است. اگر می خواهید افراد به محتوای شما پیوند دهند ، باید آنها را مجبور کنید که بمانند و تا پایان با آنچه ایجاد کرده اید مشارکت داشته باشند. آنها را با عنوان اصلی ضبط کنید و سپس آنها را تا انتها قلاب نگه دارید. پس از اتمام کار ، از آنها بخواهید بلافاصله یک نظر درباره مقاله شما بنویسند و از سایت خود به آن پیوند دهند.
  • مطمئن شوید صفحات شما به اندازه کافی سریع بارگیری می شوند. هیچ کس نمی خواهد از صفحه ای بازدید کند که بارگیری آن برای همیشه طول می کشد!
  • مهم ترین تکنیک سئو برای ایجاد شهرت یک سایت بک لینک باشد. بک لینک چست؟ بک لینک ها ارتباطاتی هستند که ترافیک سایت دیگری را به سایت شما هدایت می کنند. پیوندهای پشتیبان بسیار مهم هستند زیرا موتورهای جستجو آنها را به عنوان شواهدی از اهمیت سایت شما در صنعت شما می بینند.
  • زیبایی بک لینک ها در این است که کلمات کلیدی و متا تگ های مرتبط با وب سایت هایی که به سایت شما پیوند دارند، ناگهان با سایت شما مرتبط می شوند. بهترین راه برای ایجاد بک لینک تولید محتوای جذاب است. محتوای جالب توجه افراد را ترغیب می کند تا به آن پیوند دهند. به ویژه ، سایتهایی که محتوای مشابه را میزبانی می کنند احتمالاً به آن پیوند می دهند.
  • محتوای عالی باید اصلی باشد. نوشتار مشتق شده ، یعنی نوشتاری که بسیار شبیه به آنچه در اینترنت وجود دارد ، جالب نخواهد بود. بدتر از این ، الگوریتم گوگل اگر محتوای شما اصلی نباشد بدون توجه به تعداد سایتهای دیگر به آن رتبه شما را کاهش می دهد. در نتیجه هر چه می نویسید یا ایجاد می کنید ، مطمئن شوید که با آنچه در وب است متفاوت است!
  • یک تکنیک سئو که می تواند بسیار کارآمد باشد این است که مطالب را کوتاه و دقیق بیان کنید. همانطور که افراد بیشتری از طریق دستگاه های تلفن همراه به وب دسترسی پیدا می کنند ، کمتر علاقمند به پاسخگویی طولانی مدت به سوالات خود هستند. آنها می خواهند محتواهایی با قابلیت خواندن آسان و به گونه ای ساختار یافته داشته باشند که مجبور نباشند صفحه را فقط برای پایان دادن به آن کلیک کنند.
  • مطالب و محتواهای قدیمی روی سایت را به روز رسانی کرده و آن ها را ارتقا و باز نشر دهید.
  • میزبانی از پست مهمان نیز یک تکنیک سئو به شمار می آید اما قبل از انتشار، محتوای میزبان خود را بررسی کنید!

سخن آخر

نتیجه نهایی این است شما برای ارتقا وب سایت خود ، باید تکنیک سئو کلاه سفید را دنبال کنید نه تنها به این دلیل که از نمایه سازی مجدد شما در موتورهای جستجو جلوگیری می کند ، بلکه به این دلیل است که این کار درستی برای وب است. اینترنت یک جامعه است و شما بخشی از آن هستید. مشارکت خود را به مشارکت مثبت تبدیل کنید. اگر محتوای منحصر به فرد و قانع کننده ای تولید می کنید که به سوالات به صورت معتبر پاسخ می دهد ، در این صورت سهم خود را به کار می گیرید تا اینترنت را به مکانی عالی تبدیل کنید و در عین حال رتبه موتورهای جستجو را نیز افزایش دهید.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//