راهنمای احراز هویت دیجیتال یوآیدی در صرافی اکسیر

تعداد کاربران ایرانی بازار رمزارزها در حال نزدیک شدن به 10 میلیون نفر است. این آمار به خوبی نشان می‌دهد که ایرانی‌ها اقبال زیادی به سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها دارند و هر روز نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در این بین علاوه بر صرافی‌های خارجی که در حال حاضر به کاربران بازار رمزارزها خدمات ارائه می‌کنند، چند صرافی داخلی نیز آغاز به کار کرده‌اند. یکی از صرافی‌های ایرانی معروف بازار رمزارزها، صرافی اکسیر است. برای فعالیت در این صرافی نیاز به ثبت نام و طی کردن فرآیند احراز هویت دارید. در این مطلب قصد داریم فرآیند احراز هویت در صرافی اکسیر از طریق یوآیدی را تشریح کنیم. با ما همراه باشید.

فرآیند احراز هویت در صرافی اکسیر به صورت گام به گام

یوآیدی، محصول جدید خود را برای خدمات احراز هویت صرافی رمز ارز در اختیار عموم قرار داده است. بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن یوآیدی، وارد محیط‌ آن شوید و به بخش ثبت نام مراجعه کنید. مراحل ثبت نام و احراز هویت صرافی اکسیر به شرح زیر است.

1. ثبت شماره همراه و کد ملی

در قدم اول باید شماره موبایل و کد ملی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که شماره موبایل وارد شده باید متعلق به کد ملی باشد. در غیر این صورت مورد تأیید قرار نمی‌گیرد.

در صورت تأیید، یک پیامک حاوی کد تأیید یک بار مصرف چهار رقمی به شماره موبایل شما ارسال می‌شود. به این ترتیب می‌توانید مراحل ثبت نام در صرافی اکسیر را پی بگیرید.

2. درج اطلاعات هویتی

در قدم دوم باید اطلاعات هویتی خود از جمله نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را درج کنید. در این مرحله از طریق تماس تلفنی اتوماتیک یک کد تأیید برای شما ارسال می‌شود که پس از دریافت آن باید در اپلیکیشن درج کنید.

3. درج اطلاعات محل سکونت

در گام سوم باید اطلاعات مربوط به محل سکونت و کد پستی آن را درج کنید. در این مرحله صحت اطلاعات درج شده از طریق بانک اطلاعاتی موجود در سامانه ارزیابی می‌شود.

4. ثبت اطلاعات بانکی

در گام بعدی نوبت به درج اطلاعات بانکی می‌رسد. در این مرحله باید اطلاعات حساب بانکی خود از جمله شماره شبا، نام بانک، شماره کارت و شماره حساب را درج کنید.

5. احراز هویت از طریق فناوری تشخیص چهره

بعد از پشت سر گذاشتن این مراحل نوبت به احراز هویت چهره شما از طریق فناری تشخیص چهره می‌رسد. پیامی در صفحه موبایل ظاهر می‌شود . از شما می‌خواهد که اجازه دسترسی نرم‌افزار به دوربین تلفن همراه خود را به اپلیکیشن بدهید. در ادامه صفحه جدیدی ظاهر می‌شود که در مرکز آن قسمتی برای قرار گرفتن گردی صورت تعبیه شده است.

در یک محیط با نور مناسب قرار بگیرید و دوربین سلفی موبایل خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که چهره‌تان در کادر تعبیه شده قرار بگیرد. در ادامه روی گزینه شروع بزنید. به این ترتیب سرویس یوآیدی با استفاده از الگوریتم‌های مخصوص تشخیص چهره و تشخیص زنده بودن تصویر، کار احراز هویت را به صورت خودکار انجام می‌دهد. اگر فرآیند احراز هویت به درستی پشت سر گذاشته شود، پیامی مبتنی بر ((نتیجه احراز هویت شما از طریق پیامک ارسال می‌شود)) در صفحه ظاهر می‌شود. معمولا در بازه زمانی حدود یک ساعت، نتیجه احراز هویت به اطلاع شما رسانده می‌شود.

کلام پایانی

راهنمای احراز هویت دیجیتال یوآیدی در صرافی اکسیر را بررسی کردیم. همان طور که مشاهده کردید، فرآیند احراز هویت به ساده‌ترین شکل ممکن و در زمانی کوتاه قابل انجام است. نتیجه احراز هویت نیز در صورت طی کردن موق مراحل ذکر شده در بازه زمانی یک ساعته نهایتا به اطلاع شما رسانده می‌شود. برای جلوگیری از بروز مشکل در فرآیند احراز هویت، حتما دستورالعمل مورد نظر برای آن را در اپلیکیشن یوآیدی به دقت مطالعه و رعایت کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//