10 ترفند خفن در بازی هی دی برای حرفه ای ها

اگر علاقه‌ دارید در بازی هی دی آنقدر به جم و الماس‌هاس رایگان برسید و جزو کاربران برتر در بازی Hay Day شوید، این مطلب ده ترفند خفن در بازی هی دی برای حرفه ای ها را به شما آموزش می دهد.

آسان ترین راه دریافت جم رایگان از بازی هی دی چیست؟

در بازی هی دی شما وارد محیط یک مزرعه ساده و معمولی می شوید. اگر به خوبی آموزش های ابتدای بازی را خوانده باشید می توانید راه درست به دست آوردن جم را پیدا کنید؛ در غیر این صورت با ساخت و ساز، کشت محصول، خرید و فروش محصولات با دیگر بازیکنان و مشاهده یک سری آموزش در اینجا به جم های رایگان خوبی دست می یابید. اما نیاز داریم برای هر کدام از این موارد نکته های تخصصی و مهم آن رو یاد بگیریم.

انواع ترفند بازی هی دی برای حرفه ای شدن

1. پس از شروع بازی به سراغ کسب تجربه بروید.

اوایل بازی ممکن است با پیشنهادات بسیار خوبی از سراغ هی دی مواجه شوید و از شما خواسته شود تا جم های خود را خرج کرده یا به خرید جم هی دی اقدام کنید؛ حواستان باشد در مراحل ابتدایی بازی هی دی به فکر خرج کردن الماس های خود نیفتید.

در این بازی با هر مرحله پیشرفت مسیر های جدیدی باز می شود که در آن ها الماس نهفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید.

پس از شروع بازی به سراغ کسب تجربه بروید

2. از دهکده های دیگر سفارش بگیرید

از دیگر ترفندهای  خفن در بازی هی دی برای حرفه ای ها، سفارش گیری از دیگر دهکده ها برای کسب درآمد است. با ارسال هر سفارش مقداری به درآمد و امتیاز شما اضافه خواهد شد. از آن به خوبی مواظبت کرده و هدر اش ندهید.

3. قیمت های مناسبی برای محصولات در فروشگاه کنار خیابان بگذارید

از راه های آسان و زمان بر که می توان برای فروش محصول در نظر گرفت، فروش از طریق فروشگاه کنار مزرعه است. در اینجا باید مبلغی زیر ۷۵ درصد از بالاترین مبلغ موجود در محصولات فروشگاه در نظر بگیرید تا سریعاً به سود خالص برسید.

4. تمام محصولات انبار را یک جا خالی نکنید

هر محصول جدید برای تولید به یک سری پیش نیاز ها احتیاج دارد؛ پس همیشه حداقل محصول موجود در Hay Day توسط حرفه ای ها رعایت می شود. می خواهید راه های متفاوت تری برای کسب درآمد داشته باشید بر روی بیشتر ضربه بزنید.

5. از تام پستچی کمک بگیرید

بهترین کاری که تمام بازیکنان حرفه ای در هی دی انجام می دهند استفاده از کمک تام، پسر پستچی در هر ۲ ساعت است. از آن جایی که خرید جم هی دی یکی از سریع ترین راه ها برای پیشرفت در بازی هی دی است و یکی از راه های رسیدن به الماس بیشتر، استفاده از کمک های تام خواهد بود، پیشنهاد می کنیم به فکر خرید جم هی دی نیز باشید.

6. تمام محصولات خود را یک جا برداشت کنید

هی دی قابلیت جالبی برای آن دسته از بازیکنان دارای زمین های کشت و زرع بزرگ دارد؛ در صورت برداشت یک جای تمام محصولات جوایز جالبی به شما اهدا می کند. اگر به دنبال دریافت جوایز رایگان و سریع از بازی هی دی می گردید این ترفند انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

تمام محصولات خود را یکجا برداشت کنید

7. اولویت را خرید حیوانات بگذارید

به سراغ خرید از یک دسته خاص حیوانات بروید و تولید محصولات خود را به صورت تخصصی از همان حیوان آغاز کنید.

8. به فکر خرید دستگاه باشید تا تزیین مزرعه

در زمان خرید دستگاه هم سرعت خود را بالا برده و اگر می توانید، بعد از خرید جم هی دی به سراغ خریدن حجم بالایی از دستگاه ها بپردازید و زیباسازی فضا را برای مدتی به بعد موکول کنید.

9. شب ها به مزرعه خود سر بزنید

راهی عالی برای بالا بردن درآمد در بازی هی دی برای حرفه ای ها، کاشت محصولاتی گران قیمت با مدت زمان برداشت بالا در شب است. به این صورت مزرعه شما همیشه پربازده خواهد ماند.

10. کاربرانی که فالور کمی دارند را دنبال کنید

کاربران فعال و کم فالوور در ابتدای بازی فرصت فوق العاده ای برای کسب درآمد در بازی Hay Day هستند. با فالو کردن این افراد پیشنهادات خرید شما بیشتر دیده شده و فرصت درآمد زایی تان زیاد می شود.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//