معرفی 5 بازی آفلاین و جذاب برای گوشی های اندروید

سال ها پیش که امکان استفاده از اینترنت نبود، بسیاری از بازی ها به صورت آفلاین طراحی و تولید میشود و کاربر برای انجام بازی نیازی به اتصال به اینترنت نداشت. جذابیتی که بازی های آنلاین ایجاد کردن کم کم یکسری از بازی های آفلاین را به حاشیه برد .

اما با این حال برخی از بازی های جذاب آفلاین وجود دارند که همچنان نیز میتوانند ساعت ها شما را سرگرم کنند. در این پست به معرفی 5 بازی آفلاین جذاب اندرویدی می پردازیم.

مینی میلیتیا 2

یکی از محبوبترین بازی های آفلاین مینی میلیتیا می باشد که نسخه 2 آن بیش از 100 میلیون بار در گوگل پلی استور دانلود شده است. یک نسخه از این بازی با نام مینی میلیتیا قدیمی وجود دارد که امکان انجام بازی به صورت آفلاین در آن مهیا شده است. 2 سبک بازی می توان در این نسخه انجام داد ، یک سبک بازی با کامپیوتر می باشد. یک یار کمکی به شما داده میشود و شما با همراه این یار کمکی به نبرد با دشمن می پردازید.

سبک دوم مبارزه در شبکه است. با استفاده از وایفای دایرکت می توانید به دوستان خود متصل شده و بایک دیگر به نبرد بپردازید. امکان اتصال 8 نفره در این بازی درنظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید ساعت ها مشغول بازی شوید.

سبک بازی به صورت اول شخص می باشد و در آن با استفاده از ابزارهای مختلف جنگی دشمنان را شکست خواهید داد. این بازی به صورت 2 بعدی و با کیفیت فول اچ دی عرضه شده است.

متال سولجرز 2

متال سولجرز از نظر نوع طراحی و گیم پلی شباهت بسیاری به مینی میلیتا دارد. با این تفاوت که در این بازی ابزارهای جنگی به نسبت بیشتر است . بازی انعطاف بیشتری دارد و جنگ با دشمنان هیجان بالاتری دارد. نکته ی موجود در این بازی این است که اگر اقدام به انجام بازی به صورت چندنفره کنید، نفر دوم یار کمکی شما خواهد بود و با شما به مبارزه نخواهد پرداخت. استفاده از هلی کوپتر ، تانک های زرهی و … از دیگر موارد بسیار جذاب این بازی می باشد.

این بازی نسخه های دیگری نیز دارد که نسخه ی 2 آن محبوبترین نسخه موجود می باشد. سربازان اهنین 2 بیش از 50 میلیون بار در گوگل پلی استور دانلود شده است و جزو بازی های افلاین بسیار محبوب محسوب میشود.

گذشته درون

یکی از بازی های آفلاین و بسیار متفاوتی که در این پست قصد معرفی آن را داریم، بازی the past within | گذشته درون می باشد. این بازی که طراحی بسیار متفاوتی نسبت به بازی های معمول دارد. در بازی افلاین گذشته درون 2 نفر شرکت کننده نیاز است که باید با کمک یکدیگر بازی را انجام دهند. هیچ نیازی به متصل شدن دستگاه های ارتباطی دو بازی کننده به یکدیگر نیست و بازی به صورت سناریویی از پیش تعریف شده پیش خواهد رفت.

یک نفر از بازی کنندگان در آینده بازی میکند و نفر بعدی در گذشتته . نفری که در آینده است باید را راهنمایی هایی که به نفر بعدی می دهد، شرایط را برای حل معمای بازی فراهم کند. معماهای بازی نه اسان است نه خیلی سخت ، زمان برای حل انها نیاز است و باید از هوش خود حداکثر استفاده را ببرید.

بازی ترافیک ریدر

بازی ترافیک ریدر

ترافیک ریدر یک بازی شبیه سازی واقع گرایانه می باشد که در آن با استفاده از موتور سیکلت در شهر و جاده ها رانندگی می کنید. طراحی بازی به گونه ای بسیار حرفه ای صورت گرفته است به صورتی که میتواند مدت زمان بسیاری شما را سرگرم خود کند. استفاده از موتور سیکلت هایی با امکانات بسیار ، استفاده از ابزارهای کمکی برای موتور سواری ، امکان موتور سواری ازاد در فضای شهری و جاده ای و … از جمله ویژگی های این بازی می باشد. این بازی جذاب میتواند به تصورات شما از رانندگی با موتور سیکلت نیز به مقدار هرچند کم کمک کند.

رعایت قوانین رانندگی از جمله مواردی می باشد که در این بازی مهم در نظر گرفته شده است و عدم توجه به آن می تواند شما را با جریمه های مختلفی مواجه کند.

بازی به صورت کامل افلاین می باشد و برای استفاده از آن نیازی به اتصال به اینترنت نخواهید داشت. با دانلود traffic Rider به یکی از پرمخاطب ترین بازی  های موتورسواری اندروید دسترسی خواهید داشت .این بازی بیش از 100 میلیون بار فقط در فروشگاه گوگل پلی استور دانلود شده است.

نخ را ببر

بازی نخ را ببر یا همان Cut the Rope از جمله بازی های بسیار بسیار سرگرم کننده ی اندرویدی می باشد که به صورت کاملا افلاین طراحی و تولید شده است. هدف از طراحی این بازی علاوه بر سرگرم کردن مخاطب افزایش بکارگیری ذهن مخاطب نیز می باشد. در این بازی شما باید با استفاده از برش دقیق نخ ها آبنبات بازی را در دهان قورباغه قرار دهید.

طراحی فانتزی و چهره ی بامزه ی این قوباغه به گونه ای می باشد که ساعت ها که سهل است ، سال ها می تواند شما را مشغول خود نگهدارد و روز بروز بر جذابیت آن نیز افزوده شود. نسخه 1 این بازی و نسخه ی 2 آن در مجموع بیش از 200 میلیون بار در گوگل پلی استور دانلود شده اند که برای یک بازی سرگرم کننده ی و آفلاین رقم بسیار بالایی می باشد و نشان از جذب مخاطبان به دلیل طراحی خاص آن بازی دارد.

انجام بازی های آفلاین

اگر به هر دلیلی امکان اتصال به اینترنت را ندارید و در پی انجام بازی های افلاین هستید، میتوانید به بخش دانلود بازی آفلاین اندروید سایت کافه اپس مراجعه کنید و لیست کاملی از بازی های مختلف آفلاین را مشاهده کرده و اقدام به دانلود آنها کنید. بسیاری از بازی های آفلاین به دلیل عدم ارتباط با سرور های چک کننده ی بازی ، نسخه ی مود شده نیز دارند که میتوانید از آنها نیز بهره ببرید و به راحتی به تمامی امکانات بازی دسترسی داشته باشید.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
3.3 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//