بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ ۲۰ تا۳۰ میلیون

آیا به دنبال خرید تلویزیون در رنج قیمت 20-30 میلیون هستید؟ آیا نمی دانید کدام سایز و از چه برندی تلویزیون خود را انتخاب کنید؟ نگران نباشید چون در این نوشته می خواهیم بهترین تلویزیون 55 اینچ موجود در بازار یعنی تلویزیون ال جی C2 را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی تلویزیون ال جی C2

تلویزیون اولد C2، مدل جدیدتر تلویزیون سال قبل تر خود یعنی C1 است. تلویزیون اولد C2 در سایزهای 42، 48، 55، 65، 77، 83 اینچ تولید و به بازار عرضه شده است. سایزی که مد نظر ما است و آن را بررسی می کنیم 55 اینچ و مونتاز کشور اندونزی است.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون OLED C2

این تلویزیون طراحی بسیار باریک، مدرن و لاکچری دارد، همچنین متریال بکار رفته در این تلویزیون از جنس درجه یک است. دستگاه بصورت پایه وسط خطی طراحی شده است و قسمت پایه به نسبت مدل C1 کوتاه تر کار شده است و در نمای جلویی از جنس آلومینیوم صیقل خورده است.

ارتفاع تلویزیون از سطح میز دقیقا 6 سانتی متر است که برای قرار دادن ساندبار، کنسول و سایر دیوایس های دیگر تا این ارتفاع کفایت می کند. در وسط فریم پایین چشمی دستگاه، سنسور نور، چراغ استند بای و دکمه خاموش روشن کردن تلویزیون تعبیه شده است. اگر از نمای بغل به دستگاه نگاه کنیم در قسمت صفحه نمایش، این تلویزیون ضخامت بسیار ناچیزی دارد و واقعا باریک است. در قسمت ورودی، ضخامت تلویزیون برابر با 4.4 سانتی متر است و چون طراحی صاف و یکدستی دارد و پورت ها هم کناری هستند برای نصب روی دیوار نیز عالی است. قاب پشتی تلویزیون در قسمت های کناری و بالای صفحه نمایش از جنس فلز می باشد.

پورت های تلویزیون بصورت کناری طراحی شده و شامل سه عدد پورت USB، چهار عدد پورت HDMI 2.1، ورودی شبکه، خروجی صدای اپتیکال، گیرنده شبکه های داخلی و گیرنده دیجیتال، قابلیت اتصال به بلوتوث نسخه 5، اتصال به وای فای از جمله ورودی های تلویزیون اولد C2 هستند.

کیفیت تصویر تلویزیون اولد C2

در بحث کیفیت تصویر این تلویزیون حرف های زیادی برای گفتن دارد. تلویزیون اولد C2 دارای یک صفحه نمایش از نوع OLED، با طراحی تخت و کیفیت تصویر 4K است. این صفحه نمایش برخلاف مدل های قبل تر از نوع EVO است که این عامل باعث می شود این تلویزیون بر خلاف اولدهای قبلی روشنایی بیشتر، زاویه دید گسترده تر و عمق رنگ مشکی بهتر و بالاتری داشته باشد و رنگ های را دقیق تر و طبیعی تر نمایش دهد.

پنل این تلویزیون از نوع  WOLED یا WRGB است و همانند سایر تلویزیون های اولد شرکت ال جی فاقد بک لایت است و هر پیکسل بصورت مستقل نور خود را تامین می کند که در اصطلاح به آنها Self-lit pixels گفته می شود و برای کاربرانی که علاقه زیادی به دیدن فیلم و سریال در محیط های تاریک دارند گزینه ای بشدت جذاب است.

تلویزیون اولد C2 دارای ماکزیمم روشنایی 842 نیت است و در محتوای SDR و HDR دارای روشنایی خوبی است و به لطف تکنولوژی Brightness Booster می تواند قسمت های روشن تصویر را شفاف تر نمایش می دهد. همچنین به کمک روشنایی خوب تلویزیون و روکش براق روی صفحه نمایش تلویزیون در محیط هایی که نور مصنوعی و تابش مستقیم به تلویزیون زیاد است می تواند بخوبی به نیاز کاربران پاسخ دهد.

در مجموع همه تلویزیون های برند ال جی زاویه دید وسیعی دارند؛ البته ناگفته نماند که این تلویزیون به زاویه دید گسترده نیز مجهز شده است که زاویه دید فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد و از هر زاویه ای به تلویزیون نگاه کنید رنگ ها بخوبی قابل تشخیص هستند.

صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند و به کمک تکنولوژی Perfect Color می تواند طیف بسیار گسترده ای از رنگ های دقیق و طبیعی را تولید کند. این تلویزیون توانایی نمایش حجم رنگ 100 درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را دارد. همچنین پردازنده این تلویزیون دقت بسیار بالایی در تست شیب رنگ ها دارد و اجازه نمی دهد طیف رنگ ها نوار بندی شود.

تلویزیون اولد C2 دارای یک پنل 120 هرتزی است که رزولوشن های مختلف با رفرش ریت متغیر را بخوبی ساپورت می کند و به کمک OLED Motion Pro صحنه های سریع را واضح و روان نمایش می دهد و از تار شدن تصاویر جلوگیری می کند.

قلب تپنده تلویزیون ال جی C2 پردازنده نسل 5 آلفا 9 است که بوسیله هوش مصنوعی وظیفه پردازش صدا و تصویر را برعهده دارد و به کمک فناوری 4K Upscaler می تواند رزولوشن تصاویر را افزایش دهد و نویز آنها را از بین ببرد تا همه چیز را در حد فورکی روی صفحه نمایش دهد. این تلویزیون به لطف تکنولوژی های Object Enhancing، Text Upscaling، Body Enhancing، Face Enhancing می تواند چهره و بدن افراد و همچنین اشیاء موجود در تصویر و متن های موجود در تصویر را نیز طبیعی تر و واضح تر نمایش می دهد.

تلویزیون C2 مجهز به تکنولوژی AI Picture Pro است که کیفیت تصویر را با در نظر گرفتن نوع محتوای در حال پخش و شرایط محیط بهبود می بخشد. ال جی به کمک سنسور نور وAI Brightness Control میزان روشنایی صفحه نمایش را با توجه به شرایط محیط تنظیم می کند تا در هر شرایط نوری بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید.

کیفیت صدا

سیستم صوتی تلویزیون C2 دو نوع بلندگو از نوع Full Range و با مجموع صدای خروجی 40 وات است که از فناوری هایی مانند Dolby Audio برای کیفیت صدای بهتر و فناوری دالبی اتموس برای ایجاد صدایی فراگیر و سه بعدی پشتیبانی می کند.

امکانات، قابلیت ها و سیستم عامل

این تلویزیون با سیستم عامل webOS کار می‌کند. سیستم عامل webOS بسیار کاربرپسند است و به شما امکان می‌دهد به راحتی به برنامه‌ها، فیلم‌ها و محتوای اینترنتی دسترسی پیدا کنید. همچنین تلویزیون C2 مجهز به قابلیت ThinQ AI است. این قابلیت هوشمند به شما امکان کنترل تلویزیون را با استفاده از صدا و همچنین دستیار صوتی مثل Google Assistant یا Amazon Alexa می‌دهد.

یکی دیگر از قابلیت های ال جی C2 هوشمند بودن دستگاه است که به شما امکان می‌دهد به برنامه‌های پرطرفدار مانند Netflix، YouTube و Amazon Prime Video دسترسی پیدا کنید. همچنین قابلیت اجرای برنامه‌ها و بازی‌های دیگر نیز در این تلویزیون وجود دارد.

قیمت تلویزیون ال جی C2

قیمت تلویزیون 55 اینچ بسته به امکانات بکار رفته، سال تولید، تعداد پورت ارتباطی، تکنولوژی ساخت، نرخ تازه‌سازی، وضوح تصویر، نوع پنل صفحه نمایش، ظرافت محصول، نام برند سازنده و … متفاوت است. پس چنانچه قصد خرید بهترین تلویزیون 55 اینچ  یعنی تلویزیون ال جی C2 را دارید می توانید به وب سایت دبی کوچولو مراجعه نمایید و یا با یکی از مشاورین مجرب ما تماس بگیرید تا قیمت تلویزیون را بصورت دقیق به شما اعلام کنند، زیرا قیمت تمام محصولات به دلیل نوسانات ارز دچار تغییر می شود.

کلام آخر

تلویزیون ال جی C2 با کیفیت تصویر بی نظیر و ویژگی های فراوان و ظاهری باریک در سال 2022 معرفی شده است که از ویژگی های بارز آن می توان به: پشتیبانی از پردازنده آلفا 9 نسل 5، درصد روشنایی بیشتر با پنل EVO، برخورداری از چهار پورت HDMI 2.1 اشاره کرد.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//