لیست معتبرترین تولید کننده های درب های ضد سرقت در ایران

این روزها استفاده از درب ضد سرقت، بین سازندگان ساختمان ها و بنا ها در ایران و جهان بسیار مرسوم شده است. علت استفاده از درب های ضد سرقت بالا بردن سطح ایمنی و حفاظتی ساختمان هاست. همین موضوع باعث شده است تا شرکت های سازنده ساختمانی یا برخی از سازندگان به دنبال خرید درب ضد سرقت برای سازه های خود باشند. اما در این میان با توجه به تعداد زیاد تولید کنندگان درب ضد سرقت، این سوال مطرح می شود که بهترین تولیدات مربوط به کدام شرکت هاست؟ و معتبرترین شرکت ها کدام است؟ اگر شما نیز فردی هستید که قصد خرید درب ضد سرقت از معتبرترین تولیدکنندگان ایرانی را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از نام آوازه ترین این شرکت ها را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا با این شرکت ها آشنا شوید و اطلاعات مختصری پیرامون آن ها کسب نمایید.

راسان درب

شرکت راسان درب یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان درب ضد سرقت در ایران است که انواع مختلفی از درب های ضد سرقت ساخت ترکیه و چین را نیز در فروشگاه های خود دارد. راسان درب در سال های اخیر به واسطه ی تولید محصولات با کیفیت توانسته است، رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند. اگر شما قصد خرید درب ضد سرقت برای آپارتمان خود دارید و یا سازنده ی ساختمان های تازه‌ ساز هستید و در نظر دارید تا از درب ضد سرقت در این ساختمان ها استفاده کنید؛ می توانید با مراجعه به سایت شرکت و تماس با هر یک از شعب آن از محصولات باکیفیت راسان درب بازدید نمایید و درب ضد سرقت مد نظر خود را سفارش دهید.

شرکت آتاک درب

شرکت آتاک درب

یکی از بهترین و معتبرترین شرکتهای تولید کننده درب ضدسرقت، شرکت آتاک درب است. شرکت در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده است و در سال های اخیر با تولید درب های ضد دیلم موفقیت های چشمگیر و درخشانی به دست آورده است. در فروشگاه های آتاک درب انواع درب های ضد سرقت ایرانی و خارجی وجود دارد. مهندسان شرکت موفق به تولید درب های داخلی ساختمان، درب ضد دیلم، درب ضد خش و ….  شده اند. درب های خارجی بیشتر محصول کشور ترکیه و چین هستند. آتاک درب در راستای ارتقاء بخشی به تولیدات خود اقدام به اخذ گواهینامه های بین المللی و استاندارد های جهانی کرده است. درب ضد سرقت تولید آتاک درب، از بهترین متریال و با کیفیت ترین یراق آلات ساخته شده است و توان رقابت با نمونه های خارجی را نیز دارد. درب های تولید شده توسط شرکت آتاک درب، دارای نوار هوابند خارجی هستند تا بدین وسیله از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری کنند. این شرکت یکی از بهترین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت در ایران است و در تهران و سایر شهرها، چندین دفتر فروش دارد. آتاک درب با ارائه خدمات پس از فروش توانسته است تا محصولات تولیدی خود را گارانتی و ضمانت کند.

شرکت افرا درب

شرکت افرا درب 

شرکت افرا درب از جمله شرکت های معتبر تولید کننده درب‌ ضد سرقت در ایران است. از ابتدای تاسیس شرکت تا کنون تمرکز مهندسین شرکت بر تولید محصولات با کیفیت بوده‌ است. در همین راستا آن ها موفق به تولید محصولات محکم و استواری شده اند. درب های ضد دیلم تولید شده در افرا درب با قوطی کشی مقاوم شده است.

مهندسان شرکت از مرغوبترین نوع قفل و یراق در تولید محصولات خود بهره جسته اند. این قفل ها و یراق آلات با ضمانت پنج ساله در اختیار مشتریان قرار می گیرد. کلیه ی درب ها دارای دوسال گارانتی بوده و

رویه ی آن ها از بهترین متریال وارداتی و در انواع روکش های سوپر راش، گردو، بلوط آمریکایی، ملچ PVC ، MDF می باشد. ضخامت این روکش ها مختلف بوده و بین 8 mm تا 12 mm می باشد. در محصولات این شرکت از ورق ضخیم و سرتاسری فولادی جهت افزایش استقامت و امنیت استفاده شده است.

شرکت البرز درب

شرکت البرز تولید کننده انواع درب های ضد سرقت و درب های چوبی است. همواره هدف شرکت پاسخگویی به نیاز مشتریان در بالاترین سطح کیفی و با بهترین قیمت بوده است. البرز درب با در اختیار داشتن باکیفیت ترین تجهیزات مدرن در خط تولید درب های ضد سرقت و همچنین واردات مستقیم بهترین یراق آلات و چوب و دیگر متریال لازم، توانسته تا بهترین کیفیت را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. افزایش روزافزون مشتریان شرکت به تنهایی شاهدی بر این مدعاست که تا امروز البرز درب کار خود را به خوبی انجام داده است.

شرکت چوب صنعت دُريس

شرکت چوب صنعت دُريس

شرکت تولیدی چوب صنعت دُريس در سال ۱۳۸۱ و با هدف نوآوری در تولید محصولات متنوع و قابل رقابت با شرکت های تولیدی در صنعت تولید انواع درب و به جهت تامین نیازهای مشتریان در زمینه تولید انواع درب ضد سرقت، درب های چوبی و کابینت تاسیس شده است. شرکت بر آن شد تا در تلاقی تجربه و تخصص و خلاقیت و نوآوری محصولات جدید و نوینی را به بازار عرضه کند و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد. چوب صنعت دُریس هم اکنون مجموعه کامل و متنوعی از درب های ضد سرقت، همانند درب های ضد سرقت ترکیه ای، ضد سرقت ایرانی و چینی، درب های چوبی، درب لابی، درب های داخلی و …… را در اختیار دارد. این مجموعه ی گسترده شرکت را به یکی از قطب های کشور در زمینه تولید درب ضد سرقت تبدیل کرده است.

شرکت سبلان درب

یکی دیگر از بزرگترین تولید کنندگان و وارد کنندگان انواع درب ضد سرقت، سبلان درب است. در سال های اخیر با توجه به کیفیت بالای محصولات و همچنین رضایت و اعتماد مشتریان، حجم سفارشات افزایش چشمگیری را نشان می دهد. رعایت حقوق مصرف کنندگان و خدمات رسانی هرچه سریع تر و باکیفیت تر به آن ها، موضوعی است که شرکت سبلان درب همواره به آن همت گمارده است. خوشبختانه شرکت در تمامی استان های کشور نمایندگی های فروش فعال و متعهد دارد. این موضوع کمک کرده است تا رسیدگی به سفارشات مشتریان با سرعت عمل و دقت بالا صورت گیرد.

برای اخذ نمایندگی فروش شرکت سبلان درب، متقاضیان نمایندگی  در شهرهای مختلف باید دارای روحیه مسئولیت پذیری و تعهد، خوش نامی و مشتری مداری باشند. لازم به ذکر است که شرکت به هیچ عنوان از این فاکتورها چشم پوشی نخواهد کرد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شده تا شما خواننده گرامی را با چند شرکت معتبر تولید کننده درب ضدسرقت در ایران آشنا کنیم. تمامی این شرکت ها مانند شرکت آتاک درب، دارای ویژگی ها و خصوصیات ارزشمندی هستند و توان پاسخگویی به نیازهای متعدد و مختلف مشتریان خود را دارد.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//