بهترین تلفن های بی سیم در بازار ایران

تلفن‌های بی‌سیم دستگاه‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهند تا همزمان که حرکت می‌کنید بدون نیاز به سیم، با تلفن صحبت کنید. اما چگونه می‌توانیم بهترین تلفن بی‌سیم را برای خانه یا محل کار خودمان انتخاب کنیم؟ در این مقاله به معرفی برترین برند معروف در ایران، یعنی پاناسونیک می‌پردازیم و برخی از قابلیت‌ها و دلایل اینکه چرا بهترین برند در ایران است را شرح خواهیم داد.

چرا پاناسونیک بهترین برند تلفن‌های بی‌سیم در ایران است؟

پاناسونیک یک شرکت ژاپنی است که از سال  1918 میلادی، لوازم الکتریکی و محصولات الکترونیکی مصرفی با کیفیت بالا تولید می‌کند. این شرکت سابقه طولانی در نوآوری و برتری دارد و محصولات جدیدی را در زمینه‌های مختلف مانند تجهیزات کنفرانس، رادیو، تلویزیون، تهویه مطبوع، کامپیوتر، انواع وسایل ارتباطی و انرژی خورشیدی روانه بازار کرده است. پاناسونیک همچنین به خاطر تلفن‌های بی‌سیم قابل اعتماد و بادوام خود شناخته شده است.

تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک از فناوری DECT 6.0 استفاده می‌کنند که کیفیت صدا، برد و امنیت بالاتری را در مقایسه با سایر فناوری‌های تلفن بی‌سیم ارائه می‌دهد. تلفن‌های DECT 6.0 روی یک باند فرکانس اختصاصی کار می‌کنند که کمتر از سایر دستگاه‌های بی‌سیم مستعد تداخل و شنود است.

تلفن های بی‌سیم پاناسونیک قابل اعتماد و بادوام هستند، زیرا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر سقوط، قطع و برق زدگی مقاومت کنند. آن‌ها همچنین دارای عمر باتری طولانی هستند، به این معنی که می‌توانید ساعت‌ها بدون نگرانی از تمام شدن شارژ به مکالمه خود ادامه دهید. برخی از مدل‌ها حتی دارای یک ویژگی پشتیبان برق هستند که به شما امکان می‌دهد با استفاده از برق ذخیره‌شده در باتری‌های گوشی، در هنگام قطع برق باز هم از تلفن استفاده کنید.

تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک مقرون به صرفه و قابل ارتقا هستند، زیرا طیف وسیعی از مدل‌ها و قیمت‌ها را متناسب با نیازها و بودجه‌های مختلف ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید بسته به مدل، گوشی‌های بیشتری مثلا تا شش گوشی برای هر پایه را به سیستم خود اضافه کنید. به این ترتیب می‌توانید بدون نیاز به خرید خط تلفن جداگانه، در هر اتاق از خانه یا محل کار خود یک تلفن داشته باشید.

برخی قابلیت‌های تلفن بی‌سیم پاناسونیک

شرکت پاناسونیک یکی از برندهای پیشرو در تولید تلفن‌های بی‌سیم در جهان است و طیف گسترده‌ای از مدل‌ها را برای بودجه‌ها و ترجیحات مختلف ارائه می‌دهد. این برند در ایران نیز در سالهای قبل نمایندگی مستقیم داشت اما بعد از تحریم صرفا به نمایندگی مجاز از طرف مخابرات به افراد داده می شود. کامتل نمایندگی پاناسونیک در ایران است.

تلفن‌های ثابت بی‌سیم پاناسونیک دارای کیفیت صدای بلند و واضح، با محدوده ولوم تا 40 دسی‌بل و قابلیت تنظیم صدا هستند که وضوح صداها را آسان‌تر می‌کند. تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک علاوه بر رابط کاربری فوق‌العاده خود، معمولا دارای صفحه نمایش‌های بزرگ و باکیفیت با نور پس زمینه هستند. برخی از مدل‌های این برند حتی دارای یک ویژگی هستند که به شما امکان می‌دهد آن‌ها را با تلفن هوشمند خود از طریق بلوتوث جفت کنید و با استفاده از گوشی بی‌سیم، تماس تلفنی برقرار یا دریافت کنید.

استفاده از تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک به لحاظ دوام و مقاومت مقرون به صرفه است، چرا که تا چند سال نیاز تعمیر یا خرید مجدد یک تلفن دیگر وجود نخواهد داشت. از طرفی این برند ویژگی‌های زیادی را برای تلفن‌های بی‌سیم خود در نظر گرفته است.

تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک دارای عمر باتری طولانی تا 13 ساعت مکالمه و 12 روز در حالت آماده به کار هستند و همچنین با سمعک سازگاری دارند.

نمونه‌ای از قابلیت‌های تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک

Link2Cell Bluetooth

این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا حداکثر دو تلفن هوشمند را به گوشی بی‌سیم خود متصل کنید و با استفاده از آن، تماس برقرار کرده یا دریافت کنید. همچنین می‌توانید به دستیار صوتی تلفن هوشمندتان مانند سیری، دستیار گوگل یا الکسا با یک دکمه اختصاصی روی گوشی، دسترسی داشته باشید.

Call Block

این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا 250 تماس ناخواسته و مزاحم را با روی گوشی یا واحد پایه مسدود کنید.

کاهش نویز

این ویژگی باعث کاهش نویز پس زمینه شده و وضوح صدا را برای مکالمات واضح‌تر و راحت‌تر، به خصوص در محیط‌های پر سر و صدا، افزایش می‌دهد.

Baby Monitor

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که هنگام بیدار شدن یا گریه کودک، از یک گوشی در اتاق کودک به عنوان مانیتور استفاده کنید و هشدارها را در پایه یا هر شماره تلفنی که در گوشی ذخیره می‌کنید، دریافت کنید.

صفحه‌بندی صوتی

این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا پیام‌های صوتی را به تمام گوشی‌های خانه حتی زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، برای اعلام زمان شام، تماس‌های بیدار کردن یا یادآوری‌های دیگر ارسال کنید.

اعلام نام تماس گیرنده

این ویژگی نام یا شماره تماس‌گیرنده را با صدای ترکیبی هنگام زنگ زدن تلفن اعلام می‌کند، بنابراین لازم نیست به صفحه نمایش نگاه کنید تا متوجه شوید که چه کسی با شما تماس گرفته است.

تلفن‌های تقویت‌شده

این تلفن‌ها برای افراد کم‌شنوا طراحی شده‌اند که ویژگی‌هایی مانند، دکمه‌های بزرگ، آهنگ‌های زنگ بلند، و کنترل‌های تنظیم صدا دارند.

اینها تنها بخشی از دلایل برتری تلفن ثابت بی‌سیم پاناسونیک نسبت به سایر برندهای موجود در ایران است. اگر می‌خواهید درباره تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک بیشتر بدانید، می‌توانید به وب‌سایت شرکت ایده آل گستر مراجعه کنید. این شرکت به عنوان نماینده رسمی پاناسونیک در ایران، محصول اورجینال، پشتیبانی دائمی و هزینه مقرون به صرفه را در اختیار شما خواهد گذاشت.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//