نکات مهم در انتخاب تعمیرکار پرینتر

پرینترها قهرمان گمنام کسب‌وکارهای مختلف هستند؛ این دستگاه‌های جادویی با وجود فضای بزرگی که ممکن است اشغال کنند، کاربردهای گسترده‌ای داشته و با چاپ موارد گوناگون نیازهای مختلف شما را برآورده خواهند کرد. البته استفاده مداوم از پرینتر می‌تواند منجر به بروز مشکلات متعددی در آن شود؛ بنابراین انتخاب تعمیرکار پرینتر حرفه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه مطلب با یکی از بهترین شرکت‌های تعمیر پرینتر در تهران آشنا خواهید شد.

مراقبت از پرینتر و به تعویق انداختن خرابی آن

در شرایط عادی با مراقبت درست از پرینتر می‌توان عمر مفید آن را افزایش داده و در عین حال خرابی آن را نیز به تعویق انداخت. برای این منظور می‌توانید نکات زیر را دنبال کنید:

به‌روزرسانی درایور

یکی از نکات مهمی که می‌تواند هزینه‌های تعمیر پرینتر را در آینده کاهش دهد، به‌روزرسانی درایورهای پرینتر است که برای انجام آن می‌توانید به سایت تولیدکننده دستگاه مراجعه کنید.

تعویض کاغذ

کاغذ مناسب و باکیفیت می‌تواند تضمین‌کننده عمر طولانی دستگاه شما باشد؛ به‌علاوه بهتر است در ضمن تعویض آن دستگاه را خاموش کنید.

بررسی تنظیمات دستگاه

تنظیمات پرینتر تأثیر چشمگیری بر روی کارایی و کیفیت چاپ آن خواهند داشت؛ بنابراین آن‌ها را بررسی کرده و بر روی مناسب‌ترین حالت قرار دهید.

تعویض کارتریج

کارتریج قسمتی از دستگاه است که جوهر درون آن قرار داده می‌شود؛ در نتیجه در صورت اتمام و به محض مشاهده پیام مربوطه حتماً باید اقدامات مناسب را جهت شارژ مجدد یا تعویض آن انجام دهید.

تمیزکردن دستگاه

در صورتی که از پرینتر برای مدت زمان مشخصی استفاده نشده باید حتماً با استفاده از پاک‌کننده‌های مخصوص آن را تمیز کنید.

نگهداری در شرایط مناسب

برای افزایش عمر دستگاه باید آن را در محیطی خشک و خنک و به دور از مواد شیمیایی و آب قرار دهید.

نکات طلایی نگهداری پرینتر

  • برای ممانعت از بروز آسیب در کارتریج آن را در حالت افقی حمل و نگهداری کنید.

  • یکی از مخرب‌ترین ترکیب‌ها برای دستگاه پرینتر گرد و خاک و حرارت بالا است؛ بنابراین تلاش کنید تا دستگاه را در محیطی به دور از این ترکیبات نگه دارید.

  • در صورت نیاز به استفاده از کاغذهای سنگین نوع برگه را در دستگاه معرفی کنید تا پرینتر وزن آن را شناسایی کرده و سرعت حرکت را تنظیم کند.

  • به هیچ‌عنوان از کاغذهای منگنه‌دار برای پرینت استفاده نکنید؛ چرا که می‌توانند به قسمت‌های داخلی دستگاه آسیب برسانند.

  • دمای مناسب نگهداری کارتریج بین ۰ تا ۳۵ درجه به دور از تابش مستقیم نور خورشید است.

  • ظرفیت کاری دستگاه را در نظر گرفته و متناسب با آن کار کنید. کارکردن بیشتر از ظرفیت دستگاه می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به پاور و قسمت‌های مختلف پرینتر وارد کند.

  • بعد از پرینت با تعداد بالا به دستگاه استراحت دهید.

  • در صورت شنیدن صدای فن کار با دستگاه را متوقف کرده و تا خنک شدن آن صبر کنید.

  • در زمان پرینت در دستگاه را باز نکنید.

  • از خاموش کردن ناگهانی دستگاه در زمان چاپ خودداری کنید.

چطور بهترین تعمیرکار پرینتر را انتخاب کنیم؟

اگر به هر دلیلی دستگاه شما عملکرد مناسب پیشین را ندارد، باید به سراغ تعمیر آن بروید؛ اما چطور می‌توانید بهترین مجموعه تعمیر پرینتر در تهران را انتخاب کنید؟ برای این منظور باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

توجه به فاکتور پاسخگویی تضمینی

اگر کار شما به میزان زیادی به دستگاه پرینتر وابسته است، مدت زمان خرابی و از کارافتادن آن می‌تواند مشکلات جدی ایجاد کرده و میزان بهره‌وری را هم کاهش دهد. با توجه به این مسئله باید به سراغ مجموعه‌ای بروید که پاسخگویی تضمینی دارد. در کنار این موضوع باید به میانگین مدت زمان پاسخگویی هم توجه کنید.

در نظرگرفتن موقعیت مکانی

همان‌طور که ملاحظه کردید میانگین زمان پاسخگویی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تا حد زیادی به موقعیت مکانی مجموعه وابسته است. تعدادی از شرکت‌ها خدمات خود را در تمام محدوده‌ی شهر تهران ارائه می‌کنند، اما فقط یک دفتر دارند؛‌ بنابراین تعمیرکاران آن‌ها برای رسیدن به محل باید چند ساعت رانندگی کنند.

در حالی که در مجموعه‌ای مثل همیار پرینتر پاسخگویی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محدوده‌ی شرق و غرب تهران تضمین شده است.

عیب‌یابی از راه دور

تعدادی از مشکلات دستگاه‌ پرینتر می‌توانند از راه دور هم برطرف شوند؛ بنابراین استفاده از این خدمات می‌تواند روند تعمیر دستگاه را سرعت بخشیده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به روند کار بازگرداند.

در صورت بروز مشکل در چاپگر خود می‌توانید در ابتدا با شماره ۷۴۸۶۱-۰۲۱ تماس گرفته تا در صورت نیاز کارشناسان همیار پرینتر در محل حضور پیدا کرده و اقدام به تعمیر دستگاه کنند؛ در غیراینصورت ایرادات جزئی را می‌توان از راه دور و با کمک آن‌ها برطرف کرد.

نظارت از راه دور

از دیگر مشخصات بهترین شرکت تعمیر پرینتر در تهران می‌توان به فاکتور نظارت از راه دور اشاره کرد. در این شرایط تکنسین‌ها دستگاه را به صورت مداوم بررسی کرده و پیش از اینکه مشکلات مختلف منجر به از کارافتادن آن شوند، آن‌ها را برطرف می‌کنند.

با این کار مشکلات پیش از نشان‌دادن خود رفع شده و در وقت و هزینه‌ی مجموعه‌ی شما هم صرفه‌جویی می‌شود.

توجه به تکنسین‌های مجموعه

تکنسین‌های یک مجموعه آینه‌ی تمام نمای خدمات ارائه شده توسط آن‌ها هستند؛ بنابراین پیش از استفاده از خدمات تعمیر پرینتر در تهران یک شرکت، در مورد مسائل و مشکلات احتمالی پرینتر با آن‌ها صحبت کرده و نظر این افراد را در مورد مشکلات جویا شوید.

با پیگیری همین نکته‌ی ساده می‌توانید از میزان مهارت و دانش تکنسین‌ها اطلاع یافته و در مورد صلاحیت آن‌ها برای تعمیر دستگاه خود تصمیم‌گیری کنید.

بررسی خدمات شرکت در زمان تعمیر دستگاه

همه‌ی شرکت‌ها می‌خواهند که مدت زمان توقف کار در زمان تعمیر دستگاه به حداقل برسد اما چطور؟ بعضی از شرکت‌ها در کنار تعمیر قطعات گوناگون دستگاه قطعات جدیدی را به جای آن‌ها قرار می‌دهند تا کار شرکت در این مدت زمان متوقف نشود و در عین حال بعد از اتمام فرآیند تعمیر قطعه را تعویض می‌کنند که هیچ هزینه‌ای را به کسب‌وکار شما تحمیل نخواهد کرد.

وجود این خدمات می‌تواند آرامش خاطر بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد؛‌ چرا که مطمئن هستید که کار یک لحظه هم به خاطر خرابی قطعات پرینتر متوقف نخواهد شد.

ارزیابی خدمات چاپ کسب‌وکار شما

تعدادی از شرکت‌های تعمیر پرینتر به مسئله‌ی بزرگی توجه نمی‌کنند و آن هم خدمات چاپ کسب‌وکارهای مختلف است. این شرکت‌ها صرفاً تکنسین خود را به محل فرستاده و بدون بررسی این مسئله بارها و بارها دستگاه را تعمیر می‌کنند.

در مقابل در همیار پرینتر، تکنسین‌ها خدمات چاپ کسب‌وکار شما را به دقت بررسی کرده و مناسب بودن آن را با نیازهای مجموعه می‌سنجند. دریافت این مشاوره‌ها می‌تواند بهره‌وری شرکت و سود‌رسانی آن را به میزان چشم‌گیری افزایش داده و منجر به صرفه‌جویی در زمان شود.

تحقیق در مورد شرکت ارائه‌دهنده خدمات

یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب بهترین تعمیرکار پرینتر بررسی اطلاعات آن‌ها در اینترنت است. به این روش می‌توانید از کیفیت محصولات و خدمات و مهارت تکنسین‌های آن‌ها در تعمیر دستگاه اطمینان حاصل کنید.

سخن آخر

انتخاب بهترین تعمیرکار پرینتر از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که می‌تواند از هدررفتن زمان شما و افت بهره‌وری مجموعه جلوگیری کند. همیار پرینتر مرکز تخصصی تعمیر پرینتر در تهران است که خدمات تعمیر این دستگاه را در محل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد. کارشناسان مجموعه با عیب‌یابی دقیق، سرویس‌دهی و تعمیر انواع پرینتر را در محل و در بالاترین سطح ممکن با در نظرگرفتن آخرین استانداردهای روز دنیا انجام خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب‌سایت مجموعه مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۷۴۸۶۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//